Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 maart 2010, 22:23
withyou withyou is offline
Lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2010
Berichten: 6
withyou is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie roomservice medewerker.. is deze goed?

dit is mijn sollicitatiebrief.. ik zal de vacature er ook bij doen.

------------------------------
Een aantal dagen geleden las ik via de website CWZ.nl dat u op zoek was naar een roomservice medewerker. Deze vacature heeft mijn aandacht getrokken aangezien ik op zoek ben naar een nieuwe, uitdagende baan.

Na 2,5 jaar te hebben gewerkt in een supermarkt en andere vakantiebanen te hebben gehad ben ik toe om nieuwe ervaringen op te doen.
Mijn werkervaringen sluiten goed aan bij het profiel dat u schetst in de vacature, zoals u in mijn CV kan zien.
Ik krijg vaak te horen dat ik plichtsgetrouw en flexibel ben omdat ik altijd op tijd ben en mijn afspraken na kom.
Op dit moment ben ik bezig met de opleiding spw3 kinderopvang waarbij ik veel met mensen werk. Ik haal veel voldoening uit het zorgen voor mensen en de waardering die je daar voor terug krijgt.
Ik durf van mijzelf te zeggen dat ik enthousiast, en zorgzaam ben en dat ik zowel goed kan samenwerken als zelfstandig werken.

Met mijn ervaringen geloof ik perfect binnen uw instelling te passen.
Graag zou ik de mogelijkheid krijgen om mijn motivatie en ervaring in een persoonlijk gesprek verder toe te lichten.

--------------------------------
zit ook nog te twijfelen of die zin van samenwerken wel goed is.. ?
---------------------------
voor minimaal 6 uur per week. Op basis van je ruime beschikbaarheid en flexibiliteit wordt van je verwacht dat je meer uren inzetbaar bent (meergewerkte uren). Het dienstverband is voor bepaalde tijd (12 maanden).

Als flex-medewerker room-service word je zowel in de backoffice als in de frontoffice ingezet. In de backoffice verwarm je o.a. de maaltijden, houd je de backoffice schoon en zorg je voor de bevoorrading. Daarnaast heb je ook wat administratieve taken. In de frontoffice verzorg je met veel gevoel voor service het eten en drinken van patiënten. Naast het serveren van maaltijden en dranken geef je patiënten voorlichting en advies over voeding, voer je huishoudelijke taken en administratieve taken uit.

Wij zoeken een enthousiaste, flexibele collega met een ruime beschikbaarheid en oog voor service, dienstverlening en presentatie.


------------------
alvast bedankt
groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag een mening van andere gevraagd sollicitatie pedagogisch medewerker Cindy... Sollicitatiebrief en cv 3 9 februari 2010 22:06
Sollicitatie project manager (wat is er toch niet goed aan deze brief) Ekerk Sollicitatiebrief en cv 2 29 december 2009 00:56
Sollicitatie Financieel-administratief medewerker welsie31 Sollicitatiebrief en cv 0 16 oktober 2009 15:35
Sollicitatie medewerker telefonisch informatiecentrum en receptie Moes83 Sollicitatiebrief en cv 1 8 september 2009 15:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon