Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 januari 2007, 14:59
badria badria is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 januari 2007
Berichten: 1
badria is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker klantenservice

zouden jullie deze sollicitatiebrief kunnen controleren ik moet het uiterlijk morgen inleveren. Ik heb ook de vacature er bij geplaats

Alvast bedankt voor jullie moeite

Medewerker Klantenservice B
Te bereiken doelen: vlotte en goede afhandeling van vragen en reparatieverzoeken en uitvoering van de woningtoewijzing. Informatieverstrekking en het verrichten van administratieve werkzaamheden.

Rapporteert aan: teamleider woondiensten.

Taken en verantwoordelijkheden
- informatieverstrekking aan klanten en relaties (telefonisch, mondeling of schriftelijk)
- woonruimteverdeling en verhuur (beheer, verwerken bonnen, aanschrijven klanten, contracten)
- afhandeling van proces van reparatieverzoeken (dagelijks onderhoud)
- helpen van bewoners bij invullen huurtoeslag en afsluiten betalingsregelingen1
- levert relevante gegevens voor managementinformatie
- ondersteunende werkzaamheden voor de woonconsulent m.b.t. verhuur en woningtoewijzing.

Profiel en persoonlijke competenties
- MBO werk- en denkniveau
- heeft kennis van regelgeving binnen volkshuisvesting
- sociaal vaardig
- heeft affiniteit met administratief technisch beheer
- stressbestendig en volhardend.




Betreft: sollicitatie medewerker Klantenservice

Geachte mevrouw ,

Langs deze weg wil ik u op de hoogte stellen van belangstelling voor de functie Medewerker Klantenservice, waarvan ik de vacature aantrof op uw website.

Ik ben eens serieuze jongedame van 22 jaar die van aanpakken weet en zelfstandig, maar ook goed in teamverband kan werken. Dit blijkt uit mijn studie en uit mijn werkervaringen als stagiaire bij een Intercultureel ontwikkelingsbedrijf.

De aangeboden functie trekt mij met name aan vanwege de afwisseling van de werkzaamheden binnen deze functie. Ik werk resultaatgericht en nauwkeurig en ben zeer behulpzaam tegenover collega’s en klanten. Deze vaardigheden komen goed te pas bij deze functie.

In de afgelopen jaren heb ik mij uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden eigen gemaakt. Verder ben ik flexibel ingesteld en organisatorisch sterk. Kortom, ik denk dat ik een uitstekende kandidate ben voor de vacante functie.

Voor een duidelijk overzicht van mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u ten slotte naar het bijgevoegde cv. Deze brief en eventuele vragen licht ik graag toe in een persoonlijk gesprek.


Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 januari 2007, 00:43
Marrie Marrie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 september 2006
Berichten: 71
Marrie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker klantenservice

Beste Badria,

Je gaat heel erg snel "to-the-point", en op zich is dat heel goed in een brief, maar al lezende mis ik een paar dingetjes. Mijn opmerkingen in rood:


Geachte mevrouw ,

Langs deze weg wil ik u op de hoogte stellen van belangstelling voor de functie Medewerker Klantenservice, waarvan ik de vacature aantrof op uw website. Heel cru gezegd misschien, maar als ik dit lees als recruiter, vind ik dit een vreemde zin. Je stelt haar op de hoogte, maar het is een beetje omslachtig als je het leest, want er staan veel woorden, en eigenlijk staat er dat je belangstelling hebt, maar niet dat je solliciteert. Je kunt het wel zo verwoorden, maar maak het dan ietsje korter: Graag wil ik hierbij mijn interesse (of belangstelling) kenbaar maken voor... etc. (bijvoorbeeld).

Ik ben eens serieuze jongedame van 22 jaar die van aanpakken weet en zelfstandig, maar ook goed in teamverband kan werken. Dit blijkt uit mijn studie en uit mijn werkervaringen als stagiaire bij een Intercultureel ontwikkelingsbedrijf. Kun je nog ietsje meer vertellen? Geef aan WAAROM dit blijkt uit je studie en/of werkzaamheden. Ik zou achter "studie" zeggen welke opleiding je hebt gedaan, dan is het gelijk een stuk duidelijker, dus: ... uit mijn studie maatschappelijk dienstverlening (bijvoorbeeld) en mijn werkervaringen etc...Je mag ook best de bedrijfsnaam noemen, dit geeft aan de lezer gelijk een beetje zo'n "oh ja" gevoel, en hoeven ze niet gelijk je CV erbij te pakken.

De aangeboden functie trekt mij met name aan vanwege de afwisseling van de werkzaamheden binnen deze functie. Ik werk resultaatgericht en nauwkeurig en ben zeer behulpzaam tegenover collega’s en klanten. Voeg nog een zin toe: hoezo werk je resultaatgericht en nauwkeurig? Je houdt er bijvoorbeeld van je werk op tijd af te hebben, en een zo goed mogelijk resultaat af te leveren.Deze vaardigheden komen goed te pas bij deze functie. Beter is:"van pas" en "in deze functie".

In de afgelopen jaren heb ik mij uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden eigen gemaakt. waar heb je je dit eigen gemaakt? zeg bijvoorbeeld: heb ik met name tijdens mijn stage mij ... etc.Verder ben ik flexibel ingesteld en organisatorisch sterk. Kortom, ik denk dat ik een uitstekende kandidate ben voor de vacante functie.

Voor een duidelijk overzicht van mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u ten slotte naar het bijgevoegde cv. Deze brief en eventuele vragen licht ik graag toe in een persoonlijk gesprek.


Hoogachtend,

Nette brief hoor! ER mist net wat een persoonlijk tintje aan de brief. Je kunt mijn tips misschien gebruiken, ik hoop het tenminste!

Succes en groetjes,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief secretarieel medewerker bestuur Ingrid Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 00:49
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
Sollicitatiebrief medewerker facilitair meldpunt GeTa Sollicitatiebrief en cv 4 17 december 2006 13:46
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief telefonisch medewerker klantenservice.. graag reacties Brigitte70 Sollicitatiebrief en cv 3 22 mei 2006 20:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon