Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 juli 2008, 13:05
jsanders jsanders is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juli 2008
Berichten: 2
jsanders is on a distinguished road
Standaard Graag input over onderstaande sollicitatiebrief

Hallo allemaal,

Kunnen jullie mij input geven over de onderstaande open sollicitatie?

Citaat:
XXXXXXXX BV
Abcweg 39A
1234 AB Ablasserdam



XXXX XXXXXX

XXXXXXXXXX 21

XXXX XX Amsterdam





Amsterdam, 17 juli 2008



Betreft: open sollicitatie



Geachte mevrouw XXXXXXX,





Nadat ik via uw website kennis heb genomen van uw organisatie, werd ik steeds enthousiaster om voor uw bedrijf werkzaam te zijn. Ik stel mij daarom graag voor als kandidaat.



Mijn naam is XXXX XXXXX en ik ben in augustus 2006 afgestudeerd bij de opleiding XXXXXXXXX aan de hoge school van Amsterdam. Momenteel ben ik twee jaar werkzaam bij het detacheringbedrijf XXX, als 4GL programmeur.



Dit is wat ik uw organisatie te bieden heb. Ik ben in mijn vrije tijd veel bezig geweest met object georiënteerd programmeren in PHP 5. In de laatste maanden heb ik mij vooral bezig gemaakt met het MVC concept van het Zend Framework. Dit is allemaal kennis waarvan ik overtuigd ben, dat ik die binnen uw bedrijf kan gebruiken bij het bouwen van webapplicaties.


Waarom ik wil werken voor XXXXXX? Om dat uw bedrijf zich bezig houdt met het ontwikkelen van PHP websites en applicaties op een hoger niveau. En daar wil ik bijhoren. De producten die XXXXXX maakt spreken mij erg aan en daar wil ik onderdeel van zijn.


Graag wordt ik uitgenodigd voor een gesprek om het een en ander nader toe te lichten.


Hierbij verblijf ik,


In afwachting van uw reactie.


Met vriendelijke groet,


XXXXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 juli 2008, 19:56
Docent NT2 Docent NT2 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2008
Berichten: 7
Docent NT2 is on a distinguished road
Standaard Re: Graag input over onderstaande sollictieatie brief

Beste jsanders,

Lijkt mij een prima brief. Maar om toch wat te muggenziften:

De combinatie van "kennis hebben genomen"en "werkzaam te zijn" komt niet erg dynamisch over.
Misschien beter:
Nadat ik via uw website bekend was geraakt met uw organisatie, werd ik steeds enthousiaster om voor uw bedrijf te werken.

of (om die verleden tijd eruit te halen):

Naar aanleiding van uw website stel ik mij graag kandidaat als php-programmeur. Het profiel van uw organisatie en de producten die u ontwikkelt spreken mij bijzonder aan.

Ik zou de functie die je ambieert zeker expliciet noemen, en ook wat je zag op die website dat je zo aansprak.

Succes verder!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 juli 2008, 20:02
jsanders jsanders is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juli 2008
Berichten: 2
jsanders is on a distinguished road
Standaard Re: Graag input over onderstaande sollictieatie brief

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Docent NT2 Bekijk bericht
Beste jsanders,

Lijkt mij een prima brief. Maar om toch wat te muggenziften:

De combinatie van "kennis hebben genomen"en "werkzaam te zijn" komt niet erg dynamisch over.
Misschien beter:
Nadat ik via uw website bekend was geraakt met uw organisatie, werd ik steeds enthousiaster om voor uw bedrijf te werken.

of (om die verleden tijd eruit te halen):

Naar aanleiding van uw website stel ik mij graag kandidaat als php-programmeur. Het profiel van uw organisatie en de producten die u ontwikkelt spreken mij bijzonder aan.

Ik zou de functie die je ambieert zeker expliciet noemen, en ook wat je zag op die website dat je zo aansprak.

Succes verder!

Bedankt voor de reactie. Dit is een open sollicitatie dus het is moeilijk om een exacte functie aan te wijzen...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 juli 2008, 20:09
Docent NT2 Docent NT2 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2008
Berichten: 7
Docent NT2 is on a distinguished road
Standaard Re: Graag input over onderstaande sollictieatie brief

Maar het zal allicht met programmeren te maken hebben en niet met koffie rondbrengen.. Als je wel voor alles maar dan ook alles beschikbaar bent, zou ik dat er expliciet bij zetten. Dus.. maak je ambitie/plan/hoop kenbaar.

Succes!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 juli 2008, 22:02
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Graag input over onderstaande sollictieatie brief

Eerst een cursus NL volgen want je zinsbouw is verschrikkelijk. En mensen die PHP websites bouwen werken veelal met websites van klanten waar op de teksten onberispelijk dienen te zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief winkel, graag even nakijken/verbeteren! Suusje235 Sollicitatiebrief en cv 3 22 mei 2008 11:17
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00
Sollicitatiebrief commercieel secretaresse, graag commentaar tine Sollicitatiebrief en cv 1 10 mei 2007 16:54
Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik ilsieils Sollicitatiebrief en cv 2 3 augustus 2006 13:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon