Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 november 2010, 22:59
nikki1901 nikki1901 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2010
Berichten: 2
nikki1901 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie managementassistente

Hallo allemaal,
Omdat in mijn huidige baan als Allround Administrateur (boekhouding) de uitdaging en afwisseling ver te zoeken is, wil ik graag solliciteren naar een baan als management assistente.

Willen jullie mij aub feedback geven over onderstaande open sollicitatiebrief?
Alvast bedankt!
---------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Door het bekijken van uw website ben ik enthousiast geraakt over uw bedrijf. Graag zou ik als Management Assistente voor uw organisatie willen werken.

Sinds 3 jaar ben ik werkzaam als allround Administrateur bij een metaalbewerkingsbedrijf, waar ik de volledige boekhouding onder mijn hoede neem. Hieronder vallen naast de dagelijkse werkzaamheden ook het bijhouden van de belastingen, salarisadministratie, verzekeringen en het voorbereiden van de jaarafsluiting.

Uw bedrijf komt positief en energiek op mij over; ik zou graag in zo’n omgeving mijn loopbaan verder willen ontwikkelen. In de functie Management Assistente zie ik naast de uitdaging, ook de veelzijdigheid die mij vooral aanspreekt. Ik ben leergierig, ambitieus en gedreven genoeg om mij volledig in te zetten deze functie in te vullen. Bovendien geeft een functie als Management Assistente mij de mogelijkheid een stapje hoger te komen in mijn loopbaan, welke bij mijn huidige werkgever uitgesloten is.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen behoefte aan hebben, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige gelegenheid.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 november 2010, 22:33
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard managementassistent

Je geeft in je brief niet aan waarom je managementassistent wilt worden terwijl je nu uitsluitend administratie doet. Dit is wel even iets anders, heb je ervaring en/of opleiding als managementassistent? en wat verwacht je van deze functie?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 oktober 2011, 15:42
Carolienvdwal
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi!

Misschien kan je beter nog een paar goede voorbeelden geven over wat voor vaardigheden je hebt geleerd en welke competenties goed aansluiten bij deze het vervullen van de functie management assisente?

Bijvoorbeeld: Voor de functie van management assistente moet je snel kunnen schakelen, communicatiefvaardig en praktijkgericht zijn (etc. verzin er nog een paar). Dit zijn competenties die mij makkelijk af gaan en ervoor zorgen dat ik mij juist verder wil ontwikkelen in deze functie.
Gr en succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon