Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Alle andere carrièreonderwerpen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 maart 2007, 11:40
marry marry is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 1
marry is on a distinguished road
Question HBO rechten deeltijd vs. aansluitende baan

Hallo,

In september wil ik starten met de opleiding Hbo rechten in deeltijd (Tilburg), ik heb al een hbo opleiding bedrijfskader achter de rug, heb 5 jaar werkervaring als projectmanager/accountmanager en ben nu werkzaam in de grafische sector. Ik bevind me dus nu in een hele andere richting en heb na wikken en wegen eindelijk ontdekt waar m'n interesses nu echt liggen. Als ik in september met de opleiding start wil ik het liefst zo snel mogelijk een baan die hierop aansluit. Ik heb hier en daar al op internet gekeken, maar heb de indruk dat het niet gemakkelijk is om een baan (min 20 uur, max 32 uur per week) in de juridische richting te vinden als je net start met de opleiding. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan iemand mij tips geven? Zijn er banen te vinden? Zo ja, kun jij me vertellen waar? Advies en tips zijn welkom. Ben benieuwd...

Marry
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 april 2007, 22:47
Mo68's schermafbeelding
Mo68 Mo68 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 2
Mo68 is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Mo68
Standaard Re: HBO rechten deeltijd vs. aansluitende baan

Hai Marry, leuk in 1e instantie dat je gaat beginnen met de deeltijd HBO Rechten, ik start dan ook, welliswaar in een andere plaats, ik heb me al aangemeld en ben dolenthousiast. Zelf heb ik (eindelijk) de baan die ik altijd graag had willen hebben en van hieruit, zo zie ik het tenminste, kan ik in combinatie mijn mijn studie verder gaan "kijken" hoe ik verder ga in de toekomst. Ik ga er van uit dat ik bij deze werkgever blijf, groeimogelijkheden zijn er in ieder geval genoeg. Deze baan ben ik tegengekomen op internet via uitzendburos, maar wat ik ook geregeld deed; je kan bijv ook bij het bedrijf/de sector waar jouw voorkeur naar uitgaat een open sollicitatie zenden. Ik zou dan bijv wel eerst even bellen of er een vacature open staat of op korte termijn vrij komt. Zelf ga ik het combineren met een baan van 4,5 dag per week in combinatie met mijn 3 kids. Mijn inziens zijn er genoeg banen te vinden, welliswaar misschien niet in je woonplaats maar dat moet niet uitmaken denk ik. Ook kan je je op heel veel banensite inschrijven met een profiel en cv, zo krijg je geregeld mail van welke banen er nieuw binnengekomen zijn, ook inschrijven bij alle uitzendburos is niet verkeerd. Hoop dat je er wat aan hebt, succes en groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
hbo rechten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HBO Pedagogiek (deeltijd) Lilian Opleiding kiezen en volgen 4 15 april 2014 22:50
Hbo Rechten in deeltijd caroline Opleiding kiezen en volgen 40 7 februari 2010 01:55
HBO Rechten deeltijd Bianca Opleiding kiezen en volgen 1 25 oktober 2006 19:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon