Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 juli 2013, 10:54
pegasus pegasus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2
pegasus is on a distinguished road
Standaard Twee keer solliciteren bij het zelfde bedrijf

Beste forumgebruikers,

Ik heb bij een bedrijf gesolliciteerd voor vakantiewerk. Ben afgestudeerd en pak alles aan. In deze dagen hoor ik of ik al is het voor een maandje vakantiewerk kan gaan doen.

Ik was op de website aan het neuzen en zag dat ze een nieuwe vacature hadden voor bepaalde tijd die mij ook wel wat leek. Kan ik daar nu ook gewoon een brief naartoe zenden of is dit raar?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juli 2013, 12:07
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

waarom bel je niet even. Je hebt iemand gesproken en je vraagt naar hem/haar. Leg uit wat je gezien hebt en of die twee banen voor/door jou te combineren zijn?
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juli 2013, 20:25
robbydeletter robbydeletter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 november 2011
Berichten: 3
robbydeletter is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus Bekijk bericht
Beste forumgebruikers,

Ik heb bij een bedrijf gesolliciteerd voor vakantiewerk. Ben afgestudeerd en pak alles aan. In deze dagen hoor ik of ik al is het voor een maandje vakantiewerk kan gaan doen.

Ik was op de website aan het neuzen en zag dat ze een nieuwe vacature hadden voor bepaalde tijd die mij ook wel wat leek. Kan ik daar nu ook gewoon een brief naartoe zenden of is dit raar?
Ik vind dit zeker niet raar hoor, integendeel, dit zou mij als baas serieus aanspreken omdat je interesse toont.
__________________
mvg,
Robby
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 juli 2013, 13:12
molenp molenp is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juni 2013
Berichten: 3
molenp is on a distinguished road
Standaard

Ik heb nu hetzelfde. Heb op een vacature gesolliciteerd, maar heb daar nog niks van gehoord (sluit 22 juli). Nu hebben ze nog een vacature bij hetzelfde bedrijf. Het is een hele andere baan, bij een andere afdeling, maar de brief gaat wel naar dezelfde P&O. Ik twijfel ook nog of ik wel op die tweede vacature moet solliciteren.. Ik zou als 'baas' het idee krijgen dat iemand niet echt weet wat hij/zij wilt.... Ze zoeken iemand die direct beschikbaar is en er staat geen sluitingsdatum bij, het zou zonde zijn om de kans te laten schieten. Ik twijfel dus nog wel....
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 juli 2013, 21:37
AnneV AnneV is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2013
Berichten: 22
AnneV is on a distinguished road
Standaard

Het lijkt mij geen probleem om twee keer te solliciteren bij hetzelfde bedrijf.
Ik heb dit ook wel eens gedaan en uiteindelijk aangenomen. Het waren zelfs 3 brieven binnen 1 week.

Ik ben toen aangenomen als assistent begeleider en ik had ook gesolliciteerd als begeleider, allebei op locaties met hetzelfde locatiehoofd. Ze had ook beide brieven gezien en we zijn hier zelfs nog op terug gekomen in het sollicitatie gesprek. Ik heb geen moment het idee gehad dat ze het raar vond dat ik meerdere sollicitaties tegelijk had verstuurd.
Het geeft juist aan dat het bedrijf/instelling je erg aan spreekt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief bureaumedewerker T te DH Sollicitatiebrief en cv 6 3 mei 2013 12:53
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Dilemma; twee functies bij één bedrijf welke mijn interesse hebben.. Andres Alle andere carrièreonderwerpen 2 13 oktober 2010 14:39
Tweede (en laatste) ronde bedrijf A, maar liever naar bedrijf B (procedure loopt nog) Esther2 Alle andere carrièreonderwerpen 3 23 september 2010 13:33
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon