Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 maart 2007, 13:04
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Graag reactie op mijn sollicitatiebrief Beleidsadviseur

Hallo allemaal,

Ik zou graag reactie willen krijgen op mijn sollicitatiebrief.
Ik moet de brief morgen versturen.
Willen jullie er kritisch naar kijken.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!



eerst een stukje van de vacature:

Je treedt op als adviseur en aanspreekpunt bij de internationale politieke en bestuurlijke vraagstukken van de provincie. Van besluiten met betrekking tot internationaal samenwerken, via het binnen de Randstad afstemmen van Europese dossiers tot het uitbouwen van internationale netwerken. Je profileert de provincie op grensoverschrijdende beleidsvelden zoals het maritieme beleid, en laat 'Europa' zien wat we doen. Daarnaast treed je op als projectleider van complexe internationale evenementen, zoals missies naar het buitenland. Je werkterrein is complex, en er spelen vaak meerdere belangen - zowel binnen de eigen organisatie als binnen de internationale organisaties. Je onderzoekt en analyseert vraagstukken, zorgt voor de conceptuele ontwikkeling en bereidt de uitvoering van het provinciale internationale beleid voor. Je adviseert de portefeuillehouders en Gedeputeerde Staten, verzorgt de procedurele afhandeling en uitvoering van besluiten van GS en PS en draagt bij aan speeches, notities, beleidsbeschouwingen en begrotingen. Overleg en afstemming zijn de sleutelwoorden binnen deze functie. Soms neem jijzelf het initiatief tot overleg, soms maakt afstemmingsoverleg standaard deel uit van een project of besluitvormingsproces.



-----------------------
Betreft: vacature Beleidsadviseur Internationale zaken

-

Geachte heer----,

Op ------ site heb ik de vacature gelezen van Senior Beleidsadviseur Internationale zaken.
In de door u omschreven functie-eisen herken ik mijzelf zodanig dat ik graag op deze functie wil solliciteren.

Sinds 2002 ben ik procesbegeleider geweest bij ...… in …..
Knelpunten signaleren en oplossen, optimalisatie van processen, contacten onderhouden, besluiten afstemmen en medewerkers coachen waren mijn dagelijkse werkzaamheden.
Door reorganisatie binnen de organisatie heb ik regelmatig te maken gehad met zeer drukke periodes, waarin alles op tijd en correct afgehandeld moest worden en iedereen moest voorzien van de nodige informatie.
Hier heb ik bewezen dat ik collegiaal, stressbestendig, overtuigingskracht en goede communicatieve vaardigheden bezit.
Door mijn goede doorzettingsvermogen heb ik naast mijn werk ook HBO-Bedrijfskader afgerond.

De functie van Senior Beleidsadviseur Internationale zaken is zeer interessant, omdat je met diverse internationale politieke en bestuurlijke stukken bezig bent.
Door mijn werkervaring en capaciteiten kan ik de processen binnen de functie goed begeleiden. Overleggen en zaken afstemmen zijn niet vreemd voor mij.
Vriendelijk, representatief en sociaal zijn paar van mijn persoonlijke eigenschappen die bij deze functie goed aansluiten.

Ik ben ervan overtuigd dat ik de juiste opleidingsniveau en werkervaring heb om deze functie naar behoren te kunnen uitvoeren.

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn bijgevoegd curriculum vitae.
Ik hoop dat deze brief aanleiding mag zijn mij uit te nodigen voor een gesprek.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 maart 2007, 21:58
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Graag reactie op mijn sollicitatiebrief Beleidsadviseur

Beste anoniem,

Ik lees niet in je brief waarom je deze functie interessant vindt en waarom je zo graag bij de provincie wilt werken.

Hier hoor je de brief mee te beginnen.

Succes!
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 maart 2007, 12:43
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Graag reactie op mijn sollicitatiebrief Beleidsadviseur

Hartstikke bedankt voor uw reactie,

Ik zal kijken hoe ik de brief kan verbeteren.

Groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn sollicitatiebrief en CV lieke Sollicitatiebrief en cv 5 3 april 2007 22:01
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
graag reactie op mijn sollicitatiebrief 2e poging eeltje Sollicitatiebrief en cv 2 21 augustus 2006 23:04
graag reactie op mijn sollicitatiebrief eeltje Sollicitatiebrief en cv 2 11 augustus 2006 17:40
Graag jullie reactie op mijn sollicitatiebrief, moet morgen de deur uit. Tijgerkatje Sollicitatiebrief en cv 2 8 april 2006 17:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon