Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 juli 2016, 19:48
Starter94 Starter94 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 juli 2016
Berichten: 1
Starter94 is on a distinguished road
Unhappy Should I stay or...

Dag iedereen

Momenteel zit ik met een dilemma en ik wilde graag wat objectieve meningen/ervaringen van anderen... Alle tips zijn meer dan welkom.

Sinds enkele weken ben ik aan de slag in mijn eerste baan. Ik kom net van de hogeschool en mocht de week na mijn afstuderen al beginnen. Echt super leek me dat.

Ik werk momenteel als uitzendconsultent en vind het werk zelf heel boeiend en leuk. Ik was dan ook echt op zoek naar een commerciële functie, omdat ik graag verkoop/met mensen bezig ben en de bijbehorende administratie vind ik ook interessant.

De inhoud vind ik dus leuk! Maar... Ik voel me niet goed op de werkplek.
Zo ervaar ik weinig ondersteuning van mijn leidinggevende. Ik moet het zelf een beetje uitzoeken en als ik iets vraag, wordt hij boos of zucht hij eens diep, terwijl de taak net nieuw is!


Zo zijn er al meerdere dingen gebeurd, waardoor ik nu echt wel zeker ben dat hij het niet op mij heeft. Een ander iets wat me stoort is dat mijn collega (die samen met mij is begonnen) altijd de gemakkelijke taken en profielen krijgt, terwijl ik constant alle administratie doorkrijg of de moeilijke vacatures in moet vullen. Dat laatste geeft me echt het gevoel dat ik tegengewerkt wordt, omdat wij uiteraard beoordeeld worden op onze targets en daar zelfs commissies aan vast hangen... Nu lukt het me wel om mijn targets vrij goed te halen naast de administratie, maar het steekt me gewoon. Verder moet mijn collega ook geen telefoons opnemen, dus alle klanten en kandidaten komen bij mij terecht wat dan ook weer tijd inneemt als ik druk bezig ben met dimona's/contracten/voorstellingen en zelfs tijdens interviews.

Nu heb ik het voordeel dat ik ben kunnen beginnen op mijn jobstudentendagen, omdat dit voor beide partijen voordeliger uitkwam. Ik zou dan in september op gewoon contract overgaan om dan daarna vast te beginnen, maar ik zie mezelf op dit punt niet blijven... Nu heb ik nog geen opzeg, terwijl dan wel.

Met mijn leidinggevende durf ik dus ook niet te praten over hoe ik me momenteel voel. Dit door bovenstaande info.

Toch vraag ik me af of ik te overhaast ben en indien ik weg ga, hoe ik dit aan moet brengen. Soms zie ik zo leuke vacatures waarin ik mezelf ook aan de slag zie gaan... Zou ik solliciteren? Overdrijf ik? (het is mijn eerste baan) Ga ik nog ooit zo'n leuke inhoud krijgen? Allemaal vragen waar ik een beetje mee worstel op het moment.

Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Should I stay or should I go? Angie1993 Loopbaanvragen 3 19 december 2015 00:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon