Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 maart 2008, 20:31
klaske klaske is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2008
Berichten: 3
klaske is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag

hallo
wie zou mijn brief willen controleren?
het is een open-sollicitatiebrief.
Ik wil hem morgen ochtend op de post doen..

graag even letten op
* spellingfouten
* loopt het wel wat goed in elkaar over?
* dingen die ik beter anders kan formuleren of dingen die ik beter kan weglaten.

over het gekleurde deel ben ik nog niet helemaal zeker..
misschien dat iemand me daarmee kan helpen?

alvast bedankt!




XXXXX
XXXXX
XXXXX



XXXX, 4 maart 2008

Betreft: open sollicitatie als verkoopmederwerkster



Geachte heer/mevrouw

XXX staat bekend als een trendy schoenenwinkel met een ruim assortiment dat altijd met de mode meegaat. Ook voor klantvriendelijkheid en goed advies ben je bij XXX aan het juiste adres. Het lijkt mij dan ook geweldig om als verkoopmedewerkster in dit bedrijf te werken. Vandaar deze open sollicitatiebrief.

Zoals veel vrouwen ben ik gek op schoenen en het spreekt mij dan ook erg aan dat ik mijn baan kan combineren met mijn passie voor mode. Ik heb al de nodige werkervaring opgedaan, zoals u kunt zien in mijn curriculum vitae die ik heb toegevoegd aan mijn brief. Ik heb bijvoorbeeld geleert klantgericht te zijn, klantvriendelijk en snel en effectief te werken. Ook kassa draaien zal ik snel weer op pakken.

Ik werk graag in teamverband en ben erg leergierig, ik sta altijd open voor iets nieuws. en ik zie het als een uitdaging klanten de winkel te zien verlaten met een goed gevoel en een positieve indruk van uw winkel. Bovendien ben ik van mening dat ik door mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team verkopers zal versterken.


Graag zou ik deze brief en mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.



Met vriendelijke groet,

XXX

XXX




Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 maart 2008, 23:49
klaske klaske is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2008
Berichten: 3
klaske is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag

iemand?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 maart 2008, 12:14
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag

Hoi Klaske,

Ik heb er wat foutjes uitgehaald en het een en ander veranderd:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klaske Bekijk bericht
Geachte heer/mevrouw

Zoals veel vrouwen ben ik gek op schoenen. Mijn passie voor mode wil ik graag combineren met mijn werk en ik zou het dan ook leuk vinden om bij uw schoenwinkel te komen werken.

Zoals u kunt zien in mijn curriculum vitae, heb ik al de nodige relevante werkervaring opgedaan. Zo werkte ik eerder bij [hier nog iets vertellen over je werkervaring] Ik heb bijvoorbeeld geleerd klantgericht te zijn, klantvriendelijk en snel en effectief te werken. Bovendien kan ik goed omgaan met kassa's.

Ik werk graag in teamverband en ben erg leergierig, ik sta altijd open voor iets nieuws. Ik zie het als een uitdaging klanten de winkel te laten verlaten met een goed gevoel en een positieve indruk van uw winkel. Bovendien ben ik van mening dat ik door mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team van verkopers zal versterken.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 6 maart 2008, 15:59
klaske klaske is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2008
Berichten: 3
klaske is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neerlandica_to_be Bekijk bericht
Hoi Klaske,

Ik heb er wat foutjes uitgehaald en het een en ander veranderd:
heel erg bedankt!
heb mijn brief nu een beetje aangepast..


verder nog mensen die ergens nog aanmerkingen op hebben?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 7 maart 2008, 07:51
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag

Ik weet niet of dat je intentie is, maar boven de brief moet én het adres van jou én het adres van het bedrijf komen. Ik zie nu drie regels weggeblokt, dus ik neem aan dat je een van de adressen vergeten bent
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 juli 2011, 19:43
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Wink foutje

Ik heb bijvoorbeeld geleert klantgericht te zijn, klantvriendelijk en snel en effectief te werken. Ook kassa draaien zal ik snel weer op pakken.

Het is zowiezo al geleerd ipv geleert
Met citaat reageren
  #7  
Oud 12 juli 2011, 10:50
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Ik vermoed dat Klaske de brief inmiddels al de deur uit heeft gedaan , maar toch bedankt voor je reactie.

Enne, het is sowieso en niet zowiezo .
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 juli 2011, 17:28
madje88 madje88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2011
Berichten: 16
madje88 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Ik heb bijvoorbeeld geleert klantgericht te zijn, klantvriendelijk en snel en effectief te werken. Ook kassa draaien zal ik snel weer op pakken.

Het is zowiezo al geleerd ipv geleert
Het is sowieso 'sowieso' ipv zowiezo echt de meest gemaakte fout volgens mij....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief secretaresse: wie wil mij helpen? diaantje Sollicitatiebrief en cv 4 27 februari 2007 21:57
Wie wil mijn interne sollicitatiebrief nakijken Semmy Sollicitatiebrief en cv 1 27 augustus 2006 01:04
Wie wil me helpen mijn sollicitatiebrief te controleren op spelfouten en dergelijke? karink22 Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 15:53
wie wil mijn brief ff nakijken? anna Sollicitatiebrief en cv 3 15 maart 2006 17:59
Wie wil mijn sollicitatiebrief orderpicker afbranden? _mike_ Sollicitatiebrief en cv 6 2 maart 2006 01:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon