Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 1 maart 2012, 14:56
Groenevlinder Groenevlinder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 6
Groenevlinder is on a distinguished road
Standaard Weer zonder werk...

Hallo allemaal

Ik wil hier graag mijn verhaal kwijt, want ben momenteel helemaal vastgelopen...
(wat niet de eerste keer is)
Ik ben een echte jobhopper, dat ten eerste, ben al heel lang op zoek naar wat ik nu eigenlijk wil.
Inmiddels ben ik er wel achter wat ik NIET wil, maar doordat ik daar ervaring in heb zal ik het toch in die richting moeten zoeken, omdat dat aansluit bij mijn CV.
Ik heb regelmatig zonder werk gezeten de laatste jaren en dat doet de financiën niet ten goede... Ook een jaar gereisd (wat ik nog steeds elke dag mis)
Waardoor ik dus ook elke keer vastloop, want omscholen zit er gewoon echt niet in voorlopig....

Vorig jaar ben ik overspannen geraakt en ik merk dat ik daardoor goed op mezelf moet letten... Ik werkte veel met mensen, hoge werkdruk enz.
Dat wil ik dus niet meer.. (en dan doel ik op winkel/receptie)
Ik merk dat dat voor mij niet werkt, dat haalt alle energie uit me.
Maarrrr, doordat ik daar dus ervaring in heb draait het daar al gauw op uit nu ik aan het solliciteren ben.

Ergens weet ik dat ik totaal iets anders zou willen; iets met dieren of verzorging, of reizen (ja ik weet het, heel duidelijk is het niet), maar ik heb dus het geld niet voor een opleiding.
Vorig jaar stond ik op het punt om aan een opleiding dier & natuur te beginnen (stage in het buitenland enz), maar ergens wist ik al dat dat financieel niet haalbaar was, maar ik was het gewoon zo beu...
Maar ik ga dan toch lopen dromen, maar in de praktijk werkt het dan niet en kom ik dan toch weer op hetzelfde uit...
Iets doen wat ik niet leuk vind.

Daarnaast zijn er al zo weinig banen op het moment, dat ik natuurlijk blij moet zijn als ik weer werk heb!
Maar dan komt dus weer mijn gezondheid om de hoek kijken, ik weet dat ik bepaalde banen gewoon echt niet meer ga trekken...

Ergens zou ik voorlopig een rustige baan willen om mijn financiën ook weer op orde te krijgen, maar ik heb al ervaren dat werk vinden sowieso een moeilijke opgave is op het moment...

Dus, kort samengevat, ik weet het gewoon echt even niet meer...
Ik heb gewoon echt het gevoel nooit echt verder te komen op deze manier...
Tips en adviezen zijn van hart welkom!!

Liefs, Groenevlinder.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongelukkig op werk mikmak1 Loopbaanvragen 11 6 februari 2016 15:13
Waarom ben je tevreden met je werk? Jerry22 Alle andere carrièreonderwerpen 2 28 mei 2013 20:31
Overgekwalificeerd voor financieel-administratief werk, geen diploma voor archivaris Jan1964 Loopbaanvragen 10 15 februari 2010 23:38
ik vind alles leuk, maar 1 ding weet ik wel. Ik wil weer studeren! biatch!! Loopbaanvragen 19 21 juli 2009 12:36
Wil weer aan het werk en weet niet hoe te solliciteren jamila elhaddouchi Sollicitatiebrief en cv 7 8 januari 2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon