Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 oktober 2006, 10:20
yvonnejoziasse yvonnejoziasse is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2006
Berichten: 2
yvonnejoziasse is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, graag feedback

Ik zou graag feedback willen op de inhoud van de brief. Tevens mogen er spelfouten uitgehaald worden. Ik heb de opdracht morgen al nodig dus er is eigenlijk een beetje haast. Ik hoop dat het lukt.

Telraam
T.a.v. Mw. C. Rijkenberg
Linnaeusparkweg 12-14
1098 EB Amsterdam

Betreft: vacature Kindergroepsleidster Amsterdam, 11 oktober, 2006

Geachte mevrouw Rijkenberg,

Geďnteresseerd in de vacaturesite van monsterboard werd mijn belangstelling gewekt door de vacature van kinderdagverblijf Telraam voor kindergroepsleidster met betrekking tot de buitenschoolse opvang.

Met de doelgroep van instelling Telraam heb ik veel affiniteit, door hun speelse kijk op het dagelijkse leven. Ik ben zeer enthousiast in het organiseren van activiteiten die inspelen op de belevingswereld van de kinderen. Door mijn studie Social Work en kennis van pedagogiek kan ik op een doeltreffende wijze werken aan het leefklimaat van kinderen.

Tot oktober 2003 heb ik gewerkt bij peuterspeelzaal Doornroosje, waar ik verantwoordelijk was voor het begeleiden van kinderen van 2 tot 5 jaar.

Van november 2003 tot heden ben ik werkzaam bij kinderopvang VROMA als activiteitenbegeleidster voor kinderen tot 18 jaar.

Mijn persoonlijke eigenschappen zijn: zelfstandig, stressbestendig, doorzetter, communicatief, flexibel en teamplayer.

Ik ben ervan overtuigd dat ik, aangezien mijn kennis en ervaring, een toegevoegde waarde kan betekenen voor uw organisatie.

Bijgaand treft u mijn beknopte CV aan.

Heeft u naar aanleiding van deze brief nog vragen, dan lijkt mij een persoonlijk gesprek voor de hand liggend.

Met hartelijke groet,


Yvonne Joziasse
Bijlage: 1
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Mijn CV.doc‎ (25,5 KB, 633x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 oktober 2006, 18:04
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, graag feedback

Geďnteresseerd in de vacaturesite van monsterboard werd mijn belangstelling gewekt door de vacature van kinderdagverblijf Telraam voor kindergroepsleidster met betrekking tot de buitenschoolse opvang.
Dit is een ietwat kromme, lange zin. Misschien: "Mijn belangstelling werd gewekt door de vacature voor kindergroepsleidster op vacaturesite Monsterboard."


Met de doelgroep van instelling Telraam heb ik veel affiniteit, door hun speelse kijk op het dagelijkse leven. Ik ben zeer enthousiast in het organiseren van activiteiten die inspelen op de belevingswereld van de kinderen.
"de" (voor kinderen) weglaten

Door mijn studie Social Work en kennis van pedagogiek kan ik op een doeltreffende wijze werken aan het leefklimaat van kinderen.
Misschien kun je die studie nader toelichten? Was dat een mbo / hbo / wo-studie?

Tot oktober 2003 heb ik gewerkt bij peuterspeelzaal Doornroosje, waar ik verantwoordelijk was voor het begeleiden van kinderen van 2 tot 5 jaar.
[Enter hiertussen weghalen!]
Van november 2003 tot heden ben ik werkzaam bij kinderopvang VROMA als activiteitenbegeleidster voor kinderen tot 18 jaar.
Misschien nog wat meer vertellen over je werkervaring: wat je er leuk aan vond, wat je daar goed deed, enz. De brief is best kort, dus je mag nog wel wat meer uitweiden.

Mijn persoonlijke eigenschappen zijn: zelfstandig, stressbestendig, doorzetter, communicatief, flexibel en teamplayer.
Deze eigenschappen kent iedereen zichzelf toe in een sollicitatiebrief. Misschien kun je er voorbeelden bijzetten, om het overtuigender te maken?

Ik ben ervan overtuigd dat ik, aangezien mijn kennis en ervaring, een toegevoegde waarde kan betekenen voor uw organisatie.
"aangezien" moet zijn "gezien"
I.p.v. "betekenen" zou ik "zijn" gebruiken. (Je kunt wel "iets betekenen" of "een toegevoegde waarde zijn", maar geen "toegevoegde waarde betekenen")

Bijgaand treft u mijn beknopte CV aan.

Heeft u naar aanleiding van deze brief nog vragen, dan lijkt mij een persoonlijk gesprek voor de hand liggend.

Met hartelijke groet,


Yvonne Joziasse
Bijlage: 1[/quote]
I.p.v. "1": curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik ilsieils Sollicitatiebrief en cv 2 3 augustus 2006 13:27
sollicitatiebrief redactiemedewerker..graag feedback danielle78 Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2006 14:57
Feedback sollicitatiebrief stage kinderdagverblijf jennifer Sollicitatiebrief en cv 2 10 mei 2006 00:01
open sollicitatiebrief graag feedback en evt. aanvullingen lucienne Sollicitatiebrief en cv 2 18 december 2005 20:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon