Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 januari 2007, 01:09
rpietersz rpietersz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Berichten: 1
rpietersz is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief beveiliger

ik wil graag reageren op een vacature die ik heb gezien en was toevallig deze site tegengekomen misschien dat ik heir wat hulp kan krijgen bij het schrijven.

alvast bedankt
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc beveiliging2.doc‎ (21,0 KB, 357x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 januari 2007, 01:46
Marrie Marrie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 september 2006
Berichten: 71
Marrie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief beveiliger

Hoi,

Hierbij mijn reactie:


Naar aanleiding van uw vacature op de website van security-online (is een naam, dus met hoofdletter) solliciteer ik hierbij naar de functie beveilingsmedewerker object. Door middel van deze brief wil ik u mijn interesse en motivatie duidelijk maken.
(geen opmerkingen)

U zoekt iemand die het visite kaartje is van trigion (is dit een naam van iets? moet dit met een hoofdletter?) en omdat ik denk dat ik dat ben schrijf ik u deze brief. (De zinsbouw is niet echt goed; mooier is: "aangezien ik mijzelf als een geschikte kandidaat beschouw, schrijf ik u deze brief").

Na een persoonlijke orientatie -> oriëntatie) op mogelijke functies die mij interesseren, ben ik erachter gekomen dat het van essentieel belang is dat mensen zich in de maatschappij enigszins veilig kunnen voelen. Wat mij aanspreekt in de finctie (typ-foutje -> functie) x ("van" toevoegen)beveiliger is het werken met mensen in verschillende situaties onder snel wisselende omstandigheden. Ik vind het belangrijk om de burgers en overige organisaties een gevoel van veiligheid te bieden, maar deze ook te kunnen waarborgen. Hoewel ik mij zeer bewust ben van mijn onervarenheid binnen deze sector lijkt het mij een ontzettende uitdaging om mijn persoonlijke ontwikkeling en mijn professionaliteit te vergroten. Dit zou in de vorm van scholing kunnen zijn. Ik vind je motivatie heel goed. Misschien dat je de scholing wat anders kan bewoorden, wat "zekerder": Ik ben dan ook zeker bereid om mijzelf bij te scholen (of misschien "om te scholen", afhankelijk van de situatie) daar waar nodig is.

Ik beheers de Nederlandse taal en engels (is met een hoofdletter, het leest wat beter als je zegt: Ik beheers de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift) in woord en geschrift. Zoals u heeft kunnen lezen, ben ik heel gemotiveerd om mij in de wereld van de beveiliging te storten. Ik ben uiteraard bereid om enige onduidelijkheden mondeling toe te lichten. Dit leest alsof alles duidelijk moet zijn.. Ik zou het wat algemener houden. Ik ben uiteraard bereid om mijn sollicatie mondeling toe te lichten.

Hopend u voldoende te hebben geinformeerd,verblijf ik Geen gebruikelijke zin voor een sollicitatie. Kijk eens op dit forum in brieven voor een andere afsluiting. Je kunt je zin "Ik ben uiteraard bereid om mjn sollicitatie mondeling toe te lichten" in de afsluiting gebruiken. Dus eerst jouw zin in de laatste alinea, en dan: Ik hoop dan ook dat deze brief aanleiding is voor een persoonlijk gesprek. (en dan in jouw eigen bewoordingen).

Verder is het goed om nog wat over je persoonlijke kwaliteiten in de brief toe te voegen. Dus wat zijn jouw sterke punten, en waar blijkt dat uit?
Succes!

Groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
beveiliger

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief beveiliger dishano Sollicitatiebrief en cv 4 24 oktober 2006 20:39
Sollicitatiebrief sociaal beveiliger Kim Sollicitatiebrief en cv 4 18 september 2006 15:16
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon