Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 18 januari 2007, 23:21
Lynn Lynn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 14
Lynn is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief Controller

Voor mijn studie (heao be) heb ik wederom de opdracht een sollicitatiebrief te maken.
Deze brief moet gaan over een advertentie vermeld in de opdracht.
Ik zou graag via het forum verbeteringen willen vragen alvorens ik de brief ga versturen ter beoordeling.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groeten van Lynn
---------------------------------------------------------------------------
Aan: xxxxxxxxx
t.a.v. xxxxxxxxxxxx
o.v.v. xxxxxxxx

Betreft: vacature controller

Datum:18 Januari 2007

Geachte mevrouw xxxxxxx,

U zoekt een controller met financiële en facilitaire kennis van zaken. Iemand die de verantwoordelijkheid kan dragen voor zowel de financiële- als de projectadministratie van uw beide vestigingen. Ik ambieer een zelfde functie en wil u middels deze brief overtuigen van het feit dat ik de vakbekwame controller ben waarnaar u zoekt.

Na het afronden van mijn heao-opleiding bedrijfseconomie, ben ik als uitzendkracht werkzaam geweest in verschillende organisaties. Mijn doel hiermee was zoveel mogelijk ervaring op te doen, zodat ik mijn kwaliteiten verder kon ontwikkelen.
Na deze leerzame periode ben ik nu alweer 5 jaar werkzaam als controller bij bedrijf X.
Ik ben verantwoordelijk voor de voortgang van de financiële administratie, waarover ik rapporteer aan de directie. Tevens analyseer ik de financiële rapportages op volledigheid en juistheid, adviseer en ondersteun ik de manager en teamleiders facilitair.
Ik rapporteer direct aan de manager facilitair en leg ook verantwoording af aan de teamleider Planning, Control & Informatie.
Ik heb ervaring met de budgettering en bewaking van bouwprojecten. Daarbij beheers ik Excel tot in de details, en ben daarnaast een ervaren gebruiker van geautomatiseerde
– financiële- systemen.
Mijn werkzaamheden zijn verdeeld over twee locaties, waar ik op beide afdelingen een team van medewerkers aanstuur en tevens ondersteun.

Mijn communicatieve vaardigheden, welke ik heb opgedaan in mijn huidige functie, zijn zeer goed te noemen. Vanwege mijn werkzaamheden voor het uitzendbureau, heb ik een goede kennis van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal. Het belang van het uitstekend communiceren vind ik vooral terug in uw functieomschrijving betreffende de vacature.

Mijn eigenschappen zijn, dat ik graag wil werken en tevens leren om mezelf te blijven ontwikkelen. In de door u omschreven functie-eisen herken ik mijzelf zodanig dat ik graag op deze functie wil solliciteren, dit geeft mij tevens de uitdaging mijn opgedane kennis te verbreden.
Omdat een sollicitatiebrief en een curriculum vitae een beknopte indruk geeft van degene die deze geschreven heeft, wil ik graag mijn sollicitatie in een gesprek komen toelichten.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx

Bijlage CV
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief Assistant Controller Lynn Sollicitatiebrief en cv 4 18 januari 2007 22:01
Sollicitatiebrief Facility Manager Rens Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2006 17:39
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon