Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 maart 2014, 14:18
visje28 visje28 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2014
Berichten: 1
visje28 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Marketingmedewerker assortiment

Willen jullie mijn sollicitatie brief checken ?:

xxx

xxx

xxx, 5 maart 2014

Betreft: Sollicitatie Marketingmedewerker assortiment

Geachte heer xxx,

Op de website xxx zag ik de advertentie staan voor marketingmedewerker assortiment. Omdat deze functie en branche mij zeer aanspreekt, wil ik op deze functie solliciteren.

Momenteel ben ik werkzaam als verkoopster dag- en weekhandel bij FloraHolland te Rijnsburg.
In deze functie ben ik verantwoordelijk voor de afzet van snijbloemen kwekers.
Daarvoor heb ik veel telefonische contact klanten. Het aanbod van mijn klanten
beheer ik op een website/webshop. Door de drukte van seizoen producten ben ik
stressbestendig en flexibiel ingesteld.
Door mijn huidige baan heb ik de nodige werkervaring en vaardigheden ontwikkeld
die zeker van pas zullen komen voor het uitvoeren van deze functie.
Zo ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.
Tenslotte beschik ik over goede beheersing van de Nederlandse taal en goede
communicatie eigenschappen

Voordat ik met de bovenstaande functie ben begonnen heb ik de opleiding MBO Marketing en Communicatie met succes afgerond. Daarnaast heb ik deel certificaten behaald van de opleiding HBO commerciële economie.

De functie marketingmedewerker assortiment bij uw bedrijf spreekt mij om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie zeer goed aansluit bij mijn opleiding en interesses in deze branche.
In mijn vrije tijd naast mijn huidige baan, voer ik kleine werkzaamheden uit in het melkveebedrijf van mijn ouders. Daarnaast ben ik in het bezit van een paard, twee pony’s en twee honden. Ik heb met de verzorging van deze dieren de nodige kennis van dierbenodigdheden opgedaan, die zeker van pas kunnen komen voor deze functie.
Voor verdere gegevens over mijn opleidingen en werkervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.

Graag zou ik in een gesprek mijn motivatie voor u bedrijf willen toelichten en meer over deze functie en het bedrijf te weten willen komen. Ik vertrouw erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


xxx


Bijlage: Curriculum Vitae


Het gaat om deze vacature:

Marketingmedewerker
assortiment (dierbenodigdheden)
In aanvang ongeveer 24 uur per week - bij groei uit te breiden naar fulltime

In deze functie ben je de schakel tussen inkoop en marketing. Je bent betrokken bij assortimentskeuzes,
waarna je vervolgens alle product- of merkinformatie volledig uitwerkt tot consumentgerichte productomschrijvingen
en beeldkeuze voor prijskaarten, narrowcasting, aanbiedingenadvertenties en website/webshop.
Voor deze functie vragen wij:
• HBO denk- werkniveau
• (Enige) kennis van dierbenodigdheden en affiniteit met de branche
• Interesse in de werking en samenstelling van producten (diervoeding en dierbenodigdheden)
• Bij voorkeur een opleiding waar marketing / communicatie een onderdeel van heeft uitgemaakt
• Perfecte beheersing van de Nederlandse taal. Je haalt moeiteloos fouten uit aangeleverde tekst
en kunt creatief consumentgerichte productomschrijvingen produceren
• Flexibiliteit en stressbestendigheid
Wij bieden:
• Een zelfstandige functie met veel eigen inbreng
• Werken in een klein en enthousiast marketingteam
• Interne opleiding over producten en assortiment
• Succesvol retailconcept in een leuke branche
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 maart 2014, 02:25
Elly Elly is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 8
Elly is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door visje28 Bekijk bericht
Willen jullie mijn sollicitatie brief checken ?:

xxx

xxx

xxx, 5 maart 2014

Betreft: Sollicitatie Marketingmedewerker Assortiment

Geachte heer xxx,

Op de website xxx zag ik de advertentie staan voor Marketingmedewerker Assortiment. Deze functie spreekt mij om diverse redenen aan. Eén daarvan is mijn interesse in deze branche en een andere is dat deze functie zeer goed aansluit bij mijn opleiding.

Momenteel ben ik werkzaam als verkoopster dag- en weekhandel bij FloraHolland te Rijnsburg. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor de afzet van snijbloemenkwekers.
Ik heb veel telefonisch klantcontact. Het aanbod van mijn klanten beheer ik op een website/webshop. Door de drukte van seizoensproducten heb ik geleerd stressbestendig en flexibel te zijn.

Door mijn huidige baan heb ik de nodige werkervaring en vaardigheden ontwikkeld, die zeker van pas zullen komen bij het uitvoeren van deze functie.
Zo ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. Ook beschik ik over een goede beheersing van de Nederlandse taal en goede communicatieve eigenschappen.

Voordat ik met de bovenstaande functie ben begonnen heb ik de opleiding MBO Marketing en Communicatie met succes afgerond. Daarnaast heb ik deelcertificaten behaald van de opleiding HBO commerciële economie.
Voor verdere gegevens over mijn opleidingen en werkervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.

In mijn vrije tijd naast mijn huidige baan voer ik kleine werkzaamheden uit in het melkveebedrijf van mijn ouders. Daarnaast ben ik in het bezit van een paard, twee pony’s en twee honden. Ik heb met de verzorging van deze dieren de nodige kennis van dierbenodigdheden opgedaan, die zeker van pas kunnen komen voor deze functie.

Graag zou ik in een gesprek mijn motivatie willen toelichten en meer over deze functie en het bedrijf te weten willen komen. Ik vertrouw erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


xxx


Bijlage: Curriculum Vitae


Het gaat om deze vacature:

Marketingmedewerker
assortiment (dierbenodigdheden)
In aanvang ongeveer 24 uur per week - bij groei uit te breiden naar fulltime

In deze functie ben je de schakel tussen inkoop en marketing. Je bent betrokken bij assortimentskeuzes,
waarna je vervolgens alle product- of merkinformatie volledig uitwerkt tot consumentgerichte productomschrijvingen
en beeldkeuze voor prijskaarten, narrowcasting, aanbiedingenadvertenties en website/webshop.
Voor deze functie vragen wij:
• HBO denk- werkniveau
• (Enige) kennis van dierbenodigdheden en affiniteit met de branche
• Interesse in de werking en samenstelling van producten (diervoeding en dierbenodigdheden)
• Bij voorkeur een opleiding waar marketing / communicatie een onderdeel van heeft uitgemaakt
• Perfecte beheersing van de Nederlandse taal. Je haalt moeiteloos fouten uit aangeleverde tekst
en kunt creatief consumentgerichte productomschrijvingen produceren
• Flexibiliteit en stressbestendigheid
Wij bieden:
• Een zelfstandige functie met veel eigen inbreng
• Werken in een klein en enthousiast marketingteam
• Interne opleiding over producten en assortiment
• Succesvol retailconcept in een leuke branche

Goeie brief, ik zag alleen wat foutjes in je Nederlands. Aangezien dat één van de vereisten is ben ik zo vrij geweest dat iets aan te passen. En ik denk dat het voor de overzichtelijkheid handiger is om je motivaties in één alinea te plaatsen. Kijk maar wat je ermee doet.

Verder lijk je me een lief persoon, en ook een harde werker. Vertel wat meer over wat je doet bij FloraHolland, en over jezelf! Dat gaat je zeker helpen.

Veel succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior marketingmedewerker Brigitte Sollicitatiebrief en cv 5 23 februari 2012 22:57
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief marketingmedewerker, graag commentaar! ch1n00k Sollicitatiebrief en cv 0 11 september 2009 11:42
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon