Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 oktober 2009, 19:51
SGRC SGRC is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 mei 2009
Berichten: 1
SGRC is on a distinguished road
Standaard Ten einde raad: weet niet welke opleiding ik wil/moet gaan volgen..help?

Beste Lezers,

Naar mijn weten was er in 2006 hier al een discussie over gevoerd (hier op de site) & ik las dat er goede feedback op was gekomen van anderen. In de hoop dat ik ook enige (goede) feedback krijg, plaats ik deze discussie.

Ik heb mavo, havo en vwo gedaan. Toen heb de studie rechten gestudeerd maar ben erachter gekomen dat het toch niet iets was voor mij. Nu zit ik eigenlijk met mijn handen in het haar omdat ik Echt niet weet Wat ik wil gaan studeren en het geeft mij ook 'n stuk onrust binnenin. Je wilt toch een bepaalde zekerheid voor je toekomst, of daar in ieder geval aan werken/mee bezig zijn.

Ik spreek 3 talen vloeiend (ben 3-talig opgevoed), ik hou van reizen maar vind t ook fijn om soms weer terug te komen in NL. Van origine ben ik Italiaans, en alles wat met Italie te maken heeft daar bloei ik helemaal van op. Ik ben ook een ondernemend iemand, ik hou ervan om dingen te regelen, te managen en ben heel sociaal aangelegd. Ik weet van mezelf, en dit hebben ook naasten om mij heen gezegd, dat ik niet een baan moet hebben later met een baas boven mij. Familie en vrienden zien mij ook voor iemand die iets Internationaals doet, en zeker niet gebonden is aan NL.

Mijn kernkwaliteiten:
.Aanwezigheid
.Aanpassingsvermogen
.Accuratesse
.Alertheid
.Grondigheid
.Attentheid
.Beleefdheid
.Bereidwilligheid
.Confronteren
.Consideratie
.Correctheid
.Degelijkheid
.Diepzinnigheid
.Diplomatie
.Directheid
.Doelgerichtheid
.Doelmatigheid
.Eerlijkheid
.Enthousiasme
.Felheid
.Fijngevoeligheid
.Generositeit
.Gezelligheid
.Gulheid
.Kracht
.Invoelingsvermogen
.Nijver
.Nuchter
.Observeren
.Oplettendheid
.Precies
.Ordelijkheid
.Realisme
.Rechtgeaardheid
.Secuur
.Serieusheid
.Spontaniteit
.Vastberadenheid
.Vertrouwen
.IJver
.Zakelijkheid
.Zelfstandigheid
.Zelfverantwoordelijkheid
.Zorgvuldigheid

Ik heb zowel op hbo- en wo naar opleidingen gekeken, psychologie & Italiaanse taal- en cultuur lijkt mij wel leuk. Alleen toch zou ik iets willen doen met de ondernemende persoon in mij. Neijenrode heb ik ook bekeken maar was bang dat het te veel met cijfers werken was.. en wiskunde en economie ligt mij niet.

Ik hoop op feedback. Wellicht dat jullie lezers met ideeen komen?

Dank voor het lezen van mijn lap tekst en voorbaat dank voor je reactie.


Groetjes

Sara
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46
Weet niet welke opleiding gertjetop Alle andere carričreonderwerpen 2 17 september 2009 20:11
Motivatieprobleem en twijfels over beroep Interaction Designer en opleiding CMD topTijgertje Loopbaanvragen 4 15 juni 2009 12:40
Ten einde raad michelF Loopbaanvragen 7 24 juli 2008 19:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon