Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 14 april 2010, 23:59
SanderH SanderH is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 maart 2010
Berichten: 1
SanderH is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Consultant/ Intercedent/ Recruiter

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel werk aan het zoeken, maar met mijn brief wil het nog niet echt lukken. Ik ben nu aan het zoeken naar een baan als Recruiter/ Consultant/ Intercedent (ik heb deze drie functie titels er maar bij gezet, bij elk bedrijf heet het weer anders namelijk).

graag jullie reactie over mijn brief tot nu toe. Ik vraag me ook af of ik in de brief moet vermelden dat ik een HBO studie Communicatie heb afgerond. Zo ja, hoe zou ik dit er in moeten verwerken?

Alvast bedankt voor jullie hulp, al het commentaar is welkom!

Brief:

Sander ............
Straat 122
1000AB, Amsterdam
tel: ..............
email: ...........
Betreft: Sollicitatie Consultant


Geachte ...................,

Met zeer veel interesse solliciteer ik op de functie van consultant binnen uw organisatie zoals geadverteerd op www...........nl.

Na zelfstandig rondgereisd en gewerkt te hebben in het buitenland ben ik nu vastbesloten om mij te gaan focussen op mijn carričre. Met mijn commerciële inzicht en communicatieve vaardigheden denk ik een uitstekende aanvulling te zijn voor uw onderneming.

In mijn vorige functie als team manager bij .......... waren mijn taken het aansturen, coachen en motiveren van mijn team. Ook hield ik mij hier bezig met intakegesprekken, verbeteringstrajecten en de persoonlijke ontwikkelingsplannen van de medewerkers. Daarnaast heb ik hier een strategisch sales plan ontwikkeld, deze geďmplementeerd en trainingen gegeven aan de medewerkers die hiermee gewerkt hebben.

Verder heb ik als voorzitter bij Stichting ............ een eigen product ontwikkeld om naamsbekendheid en inkomsten te generen. Hiermee zijn wij onze commerciële doelstellingen voorbij gestreefd en hebben wij nationale en internationale verkoop gehad en bedrijven geworven die onze stichting wilden steunen.

Ik ben zeer gemotiveerd, enthousiast, leergierig, gedreven en kan goed samenwerken binnen een team. Daarnaast beschik ik over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.

Ik hoop dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek om mijn CV verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

Sander ................
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief sales intercedent grunn83 Sollicitatiebrief en cv 2 7 september 2011 12:27
Sollicitatiebrief intercedent! Wie heeft tips? AudioWerner Sollicitatiebrief en cv 0 24 september 2009 20:25
Wie wil er naar mijn sollicitatiebrief kijken? Software consultant Don Juan Sollicitatiebrief en cv 0 25 maart 2009 13:06
Sollicitatiebrief intercedent Iz2good Sollicitatiebrief en cv 0 6 september 2007 13:55
Sollicitatiebrief intercedent mrbar Sollicitatiebrief en cv 2 4 april 2006 23:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon