Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 september 2006, 15:17
patriezzz patriezzz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 september 2006
Berichten: 3
patriezzz is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief herintredende moeder

Hoi hoi, ik heb de hele dag lopen broeden op een passende sollicitatiebrief en ik denk dat ik wel tot iets redelijks gekomen ben.
Ik zou het heel fijn vinden als jullie comentaar of opmerkingen willen geven want ik vind het toch moeilijk!!!( vind het zelf al spannend om hem hier neer te zetten! ) maar ik wil die baan heel graag dus als jullie advies hebben...héél graag!!!
Okay hier komt ie!

Mijn naam
adres
plaats
telefoonnummer

naam filiaal
naam bedrijfsleider
adres filiaal
plaats

20 september 2006

Betreft: vakature verkoopmedewerkers/ kassamedewerkers

Geachte Heer B,

Na het lezen van uw enthousiaste advertentie in "naam krant"van 13 september jl. besloot ik gelijk te reageren op de functie van kassamedewerker en verkoper op de vershoudafdeling.

Ik ben Patries, 34 jaar, getrouwd en moeder van 4 kinderen die inmiddels allemaal naar school gaan. Hierdoor heb ik weer zin om aan de slag te gaan en toen ik uw advertentie las dacht ik :" Hier moet ik gelijk op solliciteren!"

Ik ben een vrolijke opgeruimde vrouw die wel gewent is om onder tijdsdruk te presteren. Aangezien ik in het verleden bij een groentezaak en een bakkersonderneming werkzaam ben geweest zijn kassawerkzaamheden mij niet onbekend.
Ik besef goed dat er wat veranderd kan zijn maar ik ben graag bereid om te leren.

Ik kijk ernaar uit om mijn motivatie en intresse toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Patries

Wat denken jullie is dit wat?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 september 2006, 11:52
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie herintredende moeder

Hoi Patries,

Ik vind het een hele enthousiaste brief! Wat me niet helemaal duidelijk werd, is of je nu solliciteert op een gecombineerde functie (kassa- en verkoopmedewerkster) of twee functies tegelijk.

Betreft: vacature verkoopmedewerkers/kassamedewerkers

Geachte Heer B,

Na het lezen van uw enthousiaste advertentie in "naam krant"van 13 september jl. besloot ik meteen te reageren op de functie van kassamedewerker en verkoopster op de vershoudafdeling.

Ik ben Patries, 34 jaar, getrouwd en moeder van 4 kinderen die inmiddels allemaal naar school gaan. Hierdoor heb ik weer zin om aan de slag te gaan Toen ik uw advertentie las, dacht ik: " Hier moet ik gelijk op solliciteren!" Dit heb je in de eerste alinea al duidelijk gemaakt.

Ik ben een vrolijke opgeruimde vrouw die gewend is om onder tijdsdruk te presteren. Aangezien ik in het verleden bij een groentezaak en een bakkersonderneming werkzaam ben geweest, zijn kassawerkzaamheden mij niet onbekend.
Ik besef goed dat er in de loop der tijd het een en ander is veranderd, maar ik ben bereid om te leren.

Ik kijk ernaar uit om mijn motivatie en interesse toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Voeg je je curriculum vitae ook toe?
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 september 2006, 14:05
patriezzz patriezzz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 september 2006
Berichten: 3
patriezzz is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie herintredende moeder

ja super!! dit is beter zo, ik moet nu nog met een cv aan de slag!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 september 2006, 18:34
Thomas Thomas is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 september 2006
Berichten: 7
Thomas is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie herintredende moeder

Hoi Patries,

misschien is het ook een goed idee om wat uitgebreider te omschrijven wat die werkzaamheden bij de groente- en bakkerszaak inhielden en dus waarom je over de vaardigheden beschikt die ook nodig zijn in de evt. nieuwe functie. Het klinkt heel logisch dat je over genoeg vaardigheden beschikt, omdat je al een soortgelijke baan hebt gehad. Maar zeker omdat je schrijft "Ik besef goed dat er in de loop der tijd het een en ander is veranderd, maar ik ben bereid om te leren.", is het misschien verstandig om dit erbij te zetten zodat je toekomstige werkgever meteen kan zien wat je evt nog zou moeten bijleren.

Mooie bijkomstigheid is ook meteen dat je je motivatie wat beter en uitgebreider kan opschrijven.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
Thomas
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
sollicitatie voor een herintredende moeder patriezzz Sollicitatiebrief en cv 1 20 september 2006 12:51
Graag reactie op Sollicitatiebrief parttime admistratief medewerker motor_girly Sollicitatiebrief en cv 3 27 augustus 2006 01:14
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon