Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 oktober 2009, 12:20
jme jme is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2009
Berichten: 1
jme is on a distinguished road
Standaard AUB feedback op mijn sollicitatiebrief Trainee Beleggingen

Beste mensen,

Ik heb onderstaande brief geschreven voor een sollicitatie bij een beleggingsmaatschappij. Er staat bij de vacature helaas geen contactpersoon vermeld, alleen een vacaturenummer. Graag zou ik van jullie enkele tips en/of opmerkingen willen horen, zodat mijn brief door de 1e sollicitatieronde komt. Alvast bedankt!!!




Geachte heer, mevrouw,


Met belangstelling las ik op uw website dat …………………….. op zoek is naar Trainees Beleggingen. Hierbij wil ik u laten weten dat ik zeer graag in aanmerking kom voor deze functie, aangezien ik mijn affiniteit met het beleggen om wil buigen van hobby naar werk.

Mijn passie voor het beleggen op de beurs is pas na mijn studie ontstaan. In deze jaren zijn de waardes van de aandelen ontzettend gefluctueerd, wat er voor heeft gezorgd dat ik de beurzen intensief heb gevolgd. Vanwege deze interesse zou ik dan ook heel graag als Commercieel Assistent de verdere kneepjes van het vak onder de knie willen krijgen, met als uiteindelijke doel om door te groeien tot beleggingsadviseur.

Na het afstuderen aan de opleiding Commerciële Economie op de HEAO, ben ik werkzaam geweest in de vastgoedsector. Hier heb ik onder andere als ‘commercieel medewerker binnendienst’ en als ‘junioradviseur onroerend goed’ ervaring opgedaan in de zakelijke dienstverlening. Contact met zowel particuliere als institutionele klanten, netwerken, acquireren en het (administratief) afhandelen van het verkooptraject waren onderdeel van mijn dagelijkse werkzaamheden. Door mijn commerciële functies met bijbehorende targets ben ik in het bezit van een klantvriendelijke en resultaatgerichte opstelling.

Het lijkt me een grote uitdaging om bij een gerenommeerd en internationaal bedrijf als …………… aan de slag te gaan. Ik ben ervan overtuigd dat mijn ervaringen, competenties en ambities in dit traineeship goed tot zijn recht komen en een toegevoegde waarde zullen leveren. Vanzelfsprekend hoop ik dat deze brief en mijn curriculum vitae u aanleiding geeft om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

In afwachting van uw reactie, verblijft,

met vriendelijke groet,


..................
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief rocks Sollicitatiebrief en cv 1 30 september 2009 16:07
Sollicitatiebrief casemanager feedback met spoed aub Frishta Sollicitatiebrief en cv 2 27 mei 2009 11:02
Mijn 1e open sollicitatiebrief! Willen jullie hem aub even nakijken? Lieke78 Sollicitatiebrief en cv 6 9 april 2009 12:37
Beoordeel AUB mijn sollicitatiebrief LaMa Sollicitatiebrief en cv 1 13 september 2006 12:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon