Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 april 2010, 12:50
AdzTor AdzTor is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Berichten: 1
AdzTor is on a distinguished road
Standaard Middelbare school niet afgemaakt en wil opleiding volgen: tips voor zelfstudie?

Beste iedereen,

Ik ben net 21 jaar, ik ben sinds 2006 niet meer naar school geweest wegens familie omstandigheden en ik heb veel gereisd daarna, maar ik wil nu zo graag weer leren en studeren: achter de schoolbanken weer zitten dus.

Alleen ik heb een pittige opleiding in gedachten en helaas heb ik mijn middelbareschool niet afgemaakt en zit ik er nu mee.

Kan iemand mij tips geven voor boeken en zelf studies?

Mvg,
Ana T.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 april 2010, 15:23
mrom mrom is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 1
mrom is on a distinguished road
Standaard Re: Middelbare school niet afgemaakt en wil opleiding volgen: tips voor zelfstudie?

heel goed. een dosis levenservaring geeft je veel meer motivatie om je studie af te maken. welke pittige studie heb je in gedachten? en waarom kwalificeer je het als pittig?
een goede studie sluit aan op jouw kwaliteiten. ik neem aan dat jouw pitiige studie dus aansluit bij jou.

goed, je wilt dus een studie doen en zij vragen een bepaalde vooropleiding. die heb jij niet. nog niet. jij bent gemotiveerd en je hebt doorzettingsvermogen en je bent realistisch. je komt er dus wel.

welke vooropleiding moet je hebben?

Laatst gewijzigd door mrom; 4 april 2010 om 15:30 Reden: heb het voorgaande bericht niet goed gelezen/begrepen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 april 2010, 22:37
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: Middelbare school niet afgemaakt en wil opleiding volgen: tips voor zelfstudie?

Hallo Ana,

Goed dat je weer een opleiding wilt gaan doen!

Bedoel je dat je niet toegelaten kan worden tot de opleiding? Je kan gebruik maken van de 21+ toets bij veel studies. Dan kunnen ze volgens mij ook aangeven welke boeken je kunt gebruiken als voorbereiding.

Ik weet niet welke opleiding je wilt gaan volgen?

Rosina
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief operatieassistent stuud Sollicitatiebrief en cv 4 9 oktober 2009 15:48
Ik wil een hbo opleiding volgen Geert Opleiding kiezen en volgen 6 13 november 2007 01:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon