Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 mei 2006, 13:05
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard pedagogisch medewerker b

en nog een, ik zal er zo snel mogelijk zelf ook weer een aantal brieven van commentaar voorzien, heb het een beetje druk met afstuderen, maar zal me zo spoedig mogelijk weer inzetten. deze brief is trouwens voor dezelfde stichting als de vorige, alleen voor een andere vacature, vandaar dat ik ook mijn brief helemaal heb aangepast.

als vast bedankt

groetjes Nicky

x
x
x


geachte xxx,

Een pedagogisch hulpverleenster met ervaring met kinderen en jeugdigen met autisme en een handicap biedt zich aan. Uw functieomschrijving past bij mijn profiel ik zal u uitleggen waarom.

Mijn werk bestaat uit het begeleiden van een jeugdige met het syndroom van Asperger, daarnaast heb ik kinderen begeleid met PDD-NOS binnen een structuurgroep en kinderen met zwaar verstandelijke handicap en autisme. Met de doelgroep kinderen heb ik veel affiniteit, door hun speelse kijk op het dagelijkse leven. Ik ben zeer enthousiast in het organiseren van activiteiten die inspelen op de belevingswereld van kinderen.
[FONT=Times New Roman]Door mijn literatuurstudie ontwikkelingspsychologie en kennis van psychopathologie kan ik op een doeltreffende wijze te werken aan het leefklimaat van kinderen.

Ik vind het belangrijk om cliëntgerichte hulp te verlenen. Dit laat ik zien door voldoende individuele aandacht aan cliënten en hun cliëntsysteem te geven. In de rol van vervangende verzorger vind ik de overdracht naar ouders een belangrijke taak.

Ik werk graag in een team, maar kan ook zeer zelfstandig werken. Ik ben flexibel en loyaal naar collega’s en een instelling. Multidisciplinaire samenwerking draagt bij aan de kwaliteit van de hulpverlening, binnen een teamoverleg ben ik actief aanwezig om dit in stand te houden. Verdere scholing vind ik een prettige bijkomstigheid, ik ben erg leergierig en nooit uitgeleerd.

Ik zou het heel fijn vinden een uitnodiging voor een gesprek te ontvangen, waarin ik mijn brief nader kan uitleggen. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik naar mijn C.V.

hoogachtend x
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 juni 2006, 22:43
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: pedagogisch medewerker b

Ik vind dit een superbrief. Hij pakt meteen! Voor mij ben je aangenomen

Groetjes Linda
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 juni 2006, 18:30
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: pedagogisch medewerker b

Hoi,

Prima brief! Alleen nog een keer de spelling nakijken er staan hier en daar nog wat taalfoutjes.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 6 juni 2006, 12:08
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: pedagogisch medewerker b

dank jullie wel, hoop er het beste van. Ik laat nog wel wat weten.

groetjes nicky
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief pedagogisch hulpverlener nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 6 2 juni 2006 09:51
Openingszin Sollicitatie Administratief medewerker P&O Pietje Sollicitatiebrief en cv 3 10 april 2006 12:06
Sollicitatiebrief secretarieel /administratief medewerker nimra Sollicitatiebrief en cv 9 15 januari 2006 02:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon