Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 mei 2010, 08:57
nlen nlen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 mei 2010
Berichten: 2
nlen is on a distinguished road
Wink Stage open sollicitatiebrief via email universiteit Australië in engels

Ik wil via email een open sollicitatiebrief schrijven naar een buitenlandse universiteit voor een stage. Ik heb mijn best gedaan om er een mooi geheel van te maken. Ik zou het heel erg op prijs stellen als er mensen aanwezig zijn die het even willen doorlezen en hun mening erover willen geven of foutjes aan kunnen wijzen.

EMAIL

Dear Sir / Madam,

I would like to inform about the possibility of an internship at .... university. . In the attachments you will find my application letter, my Curriculum Vitae and company information.

Yours faithfully,
……………


APPLICATION LETTER

May 20, 2010

Dear Sir / Madam,

With this letter I would like to inform about the possibility of an third year internship at your company. This internship would preferably be during a period of 5 months, starting at the beginning of September 2010 and ending at the end of January 2011.

Currently I am a second year student Marine Engineering at Inholland University of Applied Science in the Netherlands. The university is of interest to me because of the work environment of an university itself and because I want to taste the culture of Australia. I really hope there are some internship positions/tasks available in the field of Marine engineering.

I will be grateful if you will be able to provide me with an internship position on the university. If any other information is required, I am always available to comply with it.

Yours faithfully,


......

CURRICULUM VITAE
Hoe kan je netjes aangeven in het engels wat je middelbare school opleiding geweest is zodat het ook begrepen wordt in het buitenland.
Bijvoorbeeld:
havo natuur en techniek + economie1,2

En bij talenkennis, ik vroeg me af of dit kan:
dutch: .....
french: Sufficient in speaking, understanding, writing and reading

COMPANY INFORMATION
.......

Alvast super bedankt voor je reactie en hopelijk zijn er mede forumleden die iets aan mijn brieven zullen hebben.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 mei 2010, 10:21
dorine dorine is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2010
Berichten: 63
dorine is on a distinguished road
Standaard Re: stage open sollicitatiebrief via email universiteit australie in engels

Mijn reactie geldt niet de vertaling maar de inhoud van je brief:
waarom wil je graag naar die universiteit? Je schrijft dat je universitaire omgeving en de cultuur van het land je aanspreekt, maar ik denk je dat moet aangeven waarom je juist die universiteit hebt gekozen en welke meerwaarde jij voor die universiteit hebt. Dus; wat hebben zij eraan als je komt?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 mei 2010, 18:44
Fatima
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: stage open sollicitatiebrief via email universiteit australie in engels

Helaas heeft je Engels heel veel fouten. Ga eens bij een docent Engels langs om deze brief door te nemen.

Verder heeft AU waarschijnlijk een specifiek brief en CV sjabloon. Zoek dat ook op.

Succes!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 mei 2010, 20:36
nlen nlen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 mei 2010
Berichten: 2
nlen is on a distinguished road
Standaard Re: stage open sollicitatiebrief via email universiteit australie in engels

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fatima Bekijk bericht
Helaas heeft je Engels heel veel fouten. Ga eens bij een docent Engels langs om deze brief door te nemen.
Ik ben nu eenmaal een technicus en die staan erom bekend dat ze geen taalwonderen zijn. Maar zou je ook kunnen zeggen wat er fout aan is, want ik kom volgende week dinsdag pas op school en dan zou ik graag mijn brief al verstuurd willen hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fatima Bekijk bericht
Verder heeft AU waarschijnlijk een specifiek brief en CV sjabloon. Zoek dat ook op.

Succes!
Ik heb op internet gezocht maar niet specifiek een australische cv + brief gevonden.


Daarnaast zal ik nog eens kijken of ik iets kan toevoegen aan waarom die universiteit.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage rechtbank (open sollicitatie) Trudi Sollicitatiebrief en cv 3 3 april 2010 14:40
Open Sollicitatiebrief Stage Kapsalon. Graag Commentaar. Dnewby Sollicitatiebrief en cv 0 18 februari 2010 11:11
Open sollicitatie stage Nikkie Sollicitatiebrief en cv 3 12 oktober 2009 20:21
open stage sollicitatiebrief thasa Sollicitatiebrief en cv 2 28 juli 2008 12:15
open sollicitatiebrief stage bobby hasebos Sollicitatiebrief en cv 2 26 april 2006 08:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon