Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 november 2013, 17:36
nillo_nl nillo_nl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 3
nillo_nl is on a distinguished road
Standaard Graag jullie feedback

Hallo allemaal, graag wil ik feedback op mijn brief.

Geachte heer/ mevrouw,

Met belangstelling las ik uw vacature. Hierbij wil ik mijn interesse kenbaar maken voor de ontstane vacature van (functie). De veelzijdigheid trekt mij bijzonder aan. Na enkele jaren ervaring wil ik graag de kans aangrijpen om mij verder te ontwikkelen.

Na het afronden van mijn hbo-opleiding Management, Economie en Recht, heb ik 3 jaar gewerkt bij een Pensioenfonds, vooral om veel ervaring op te doen voor de verdere toekomst in het bedrijfsleven. Vervolgens heb ik deze stap gemaakt naar het bedrijf waar ik momenteel als Pensioenmedewerker werkzaam ben. Ik ben verantwoordelijk voor het opstellen en uitbrengen van offertes, het verwerken van diverse mutaties van beschikbare premieregelingen, verzorging van berekeningen van pensioen en toekennen van de uitkering. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor inhoudelijke vragen van zowel werknemers als werkgevers.

De voornaamste redenen waarom [bedrijf] mij zo enorm aantrekt zijn de uitstekende reputatie en de focus op het laten doorgroeien van medewerkers binnen de onderneming. De mogelijkheid om mezelf verder te ontwikkelen en de ruimte die hiervoor gegeven wordt door uw onderneming zijn voorname redenen waarom ik graag bij [bedrijf] in dienst zou treden.

Ik ben een echte doener, van nature opgeruimd, positief en maak graag onderdeel uit van een team, maar kan ook zelfstandig goed uit de voeten. Kwaliteit, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Ik vind het heerlijk om met geautomatiseerde systemen te werken. Op grond van het voorgaande ben ik ervan overtuigd dat ik een solide bijdrage kan leveren aan uw organisatie.

Om u een beeld te geven van mijn kennis en ervaring heb ik mijn curriculum vitae bijgevoegd. Ik hoop de mogelijkheid te krijgen om dit persoonlijk bij u toe te komen lichten. Met veel belangstelling wacht ik op uw antwoord, ook als u meer informatie van mij zou willen of anderszins vragen voor mij hebt.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 november 2013, 11:18
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Beste nillo,

Denk ajb eerst even aan stap 2 van de huisregels.
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie projectadministrateur, graag jullie feedback ook Peterrr Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2011 10:21
Motivatietekst Applicatiebeheerder, jullie feedback graag Snokkie Sollicitatiebrief en cv 1 19 oktober 2010 15:43
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
Graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief Senseo Sollicitatiebrief en cv 1 10 april 2009 01:11
Graag jullie feedback; sollicitatie leerling doktersassistente Paty Sollicitatiebrief en cv 4 2 januari 2009 21:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon