Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 maart 2011, 09:52
Sjakie22 Sjakie22 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 2
Sjakie22 is on a distinguished road
Standaard CV voor open sollicitatie naar inkoopmedewerker

Goedemorgen allemaal,

Ik heb mij vandaag aangemeld omdat ik werkzoekende ben. Willen jullie a.u.b. naar mijn CV kijken.

Hoe kan ik mijn gat aanvullen? Ik heb mijn voltijd HBO studie op mijn scriptie na niet kunnen afronden. Ik kreeg in die periode een burnout. In februari 2010 ging ik het nog een keer proberen, maar dat ging niet door omdat we (duo afsudeeropdracht) geen geschikte afstudeerstage hadden.


Alvast bedankt.

Curriculum Vitae

Persoonlijke gegevens:

Naam : x
Geboortedatum : x
Geboorteplaats : x
Adres :x
Telefoon : x
Burgerlijk staat : ongehuwd

Werkervaring:

juni 2007-februari 2011
"Inkoop medewerker" bij een internationale scheepvaartsapotheek Lagaay International; dagelijkse bestellingen, contact met leveranciers, afhandelen van bestellingen en inkoop factureren, wegwerken van backorders, eerste aanspreekpunt op de inkoop afdeling, bezoek aan inkoopbeurzen, voorraadbeheer, updaten artikelen bestand, uitzoeken van nieuwe producten, assisteren van de afdeling Orderverwerking bij het compleet maken en aansturen van orders en assisteren en inplannen van bij productie/ompak.

Verder heb ik de Inkoop afdeling een lange tijd alleen draaiend gehouden.

maart 2007-juni 2007
"Verkoop medewerker" bij Toko Tropical; bestellen opnemen, maaltijden bereiden. Voorraadbeheer en licht administratief werk.

sept 2006-maart 2007
"Snijlijn medewerker" bij Berkhout Vleeswaren; snijden van vleeswaren, inpakken van vleeswaren, programmeren van de apparatuur en licht schoonmaakwerk.

juli 2000-dec-2004
"Verkoop medewerker" bij Donner boeken; Klanten adviseren, werken als caissičre, voorraad bijhouden en licht administratief werk.
1998-2000
"Verkoop medewerker" bij Bakkerij Bart; Broodjes bereiden, voorraad bijvullen, bestellingen opnemen en afrekenen, licht schoonmaakwerk, eerste aanspreekpunt bij afwezigheid eigenaar en in het weekend leidinggeven aan de verkoopsters.

1992-1999
Diverse horeca funties o.a. bij McDonalds, V&D, Koolmees en Johnnies Fastfood.

Opleidingen:

Feb 2010- sept 2010
HBO Facility management deeltijd, Minor Real Estate

1998-2004
HBO Facilitaire Dienstverlening, Hogeschool Rotterdam

1994-1997
MBO Facilitaire Dienstverlening Voedingsleer en MBO Facilitaire Dienstverlening Gebouwenbeheer, diploma 1997.

1998- 1994
HAVO (Engels, Nederlands, economie, handel, aardrijkskunde en tekenen)

Stage en afstudeeropdracht:

feb. 2000-okt. 2004
Stichting Groenhuysen Roosendaal, Ouderenzorg

• Afstudeerstage voor stichting Groenhuysen op de afdeling Inkoop, onderzoek toegangscontrolesystemen
• 3e jaars stage, stichting groenhuysen, twee opdrachten; standaardiseren linnengoed en opzetten, uitvoeren analyseren klant tevredenheids onderzoek voor het restaurant voor het verpleeghuis Wiekendael.
• 2e jaars stage gelopen, bij verpleeghuis Wiekendael, onderzoeksopdracht over magazijn shoppen

nov 2000-maart 2001
Hotel Westin in Rotterdam

Stage gelopen bij. Efficiency opdracht voor de afdeling Housekeeping en tijdens mijn stage ook gewerkt als Supervisor en avond manager voor de afdeling Housekeeping.

april -juni 1997
HoofdKantoor Koninklijke Luchtmacht Luchtmacht Binckhorsthof

Afstudeeropdracht bij de (de Luchtmacht) in Den Haag.
Het beschrijven van de administratieve procedures van het bedrijfsrestaurant

april - juni 1996
de Plantage in Brielle
Stage gelopen in verpleeghuis, uitvoerende werkzaamheden

okt-dec 1995
Zilveren Kruis
Stage gelopen in Rotterdam, uitvoerende werkzaamheden

dec – feb 1995
BRN catering
Stage gelopen in Rotterdam, uitvoerende werkzaamheden

Software kennis:

Microsoft Windows, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Accountview en diverse bedrijfssystemen.

Hobby’s en nevenactiviteiten:

Fietsen, hardlopen, wandelen, winkelen, Fitness, internetten, reizen, koken en lezen.
Verder heb ik als vrijwilliger gewerkt bij het Virusfestival en heb ik in het verleden ook bijeenkomsten voor Chinese jongeren georganiseerd.

Talenkennis:

Nederlands : goed in woord en geschrift
Engels : redelijk in woord en geschrift.
Kantonees : redelijk in woord matig in geschrift.

Referentie:

Op aanvraag
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 maart 2011, 19:11
siri89 siri89 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 12
siri89 is on a distinguished road
Standaard

Als ik het zo zie, heb je vanaf januari 2005 tot en met september 2006 een 'gat' in je CV? Heb je tijdens heel deze periode last gehad van je burn-out? Wat zijn dingen die je in deze periode wel hebt ondernomen? Misschien een paar nevenactiviteiten? Of ben je er even tussenuit geweest? Misschien is het goed om te benoemen wat je in deze periode hebt gedaan? Dan kun je dit later altijd nog toelichten in het gesprek.

Verder zou ik zelf de Functies die je benoemd een apart kopje geven of naast het jaartal zetten met een Tab ertussen. Misschien zelfs dikgedrukt, zodat dit meer opvalt.

Eventueel kun je bij de meest recente opleidingen toch even benoemen welke (extra) vakken/modules je hebt gevolgd. Zo kun je het niet behalen van je diploma toch compenseren. Je laat zo namelijk wel zien wat je allemaal geleerd hebt tijdens je studie.

Verder zou ik bij je persoonlijke gegevens ook gebruik maken van Tab's of spaties, zodat het wat overzichtelijker eruit ziet.

Ook zou ik vrijwilligerswerk bij je werkervaring zetten en ook apart van elkaar benoemd. Dus het Virusfestival en de Chinese bijeenkomsten apart.

Ik hoop je voldoende te hebben geholpen!
Gr.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 maart 2011, 15:08
Sjakie22 Sjakie22 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 2
Sjakie22 is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je reactie. Ik ga het aanpassen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan iemand een blik op mijn CV en open sollicitatie werpen... Martijn1982 Loopbaanvragen 5 27 september 2009 02:10
Cv + open sollicitatie naar een functie binnen de rechtbank JessicaJowenko Sollicitatiebrief en cv 2 21 februari 2009 03:40
Sollicitatiebrief en/of alleen cv? appie Sollicitatiebrief en cv 2 27 augustus 2008 22:56
Sollicitatie naar de functie van bijblijfconsulent daphne 1 Sollicitatiebrief en cv 1 2 juni 2008 16:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon