Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 oktober 2007, 17:42
Ferdin007 Ferdin007 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2007
Berichten: 7
Ferdin007 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief scholingsadviseur, graag feedback!

U zoekt een scholingsadviseur voor het noorden van het land en dat is precies wat ik zoek.
Ik zal u in deze brief overtuigen waarom ik de juiste kandidaat ben voor deze functie.

Met mijn ervaring als coach/trainer heb ik de nodige kennis opgedaan met persoonlijke processen van mensen, hierbij is een intakegesprek de basis van een goede begeleiding. Hierbij benut ik mijn goede communicatieve vaardigheden om in rapport te komen met mijn clientèle. In aanvulling op deze functie ben ik opleidingskunde gaan studeren in Nijmegen. Ik wil me niet alleen verbreden maar ook verdiepen in het vak van coach/trainer en begeleider van persoonlijke ontwikkelingsplannen. In de opleiding leren we onder andere opleidingsadviezen geven en het begeleiden van lerenden. Dit zijn natuurlijk fantastische competenties die ik meeneem naar mijn functie bij u als scholingsadviseur.

In het telefonische gesprek dat ik vorige week met u had, vertelde u dat het een zeer zelfstandige functie is waarbij het bezoeken en adviseren van medewerkers en leidinggevenden een groot deel van de functie beslaat. In mijn verleden heb ik een groothandelsbedrijf gehad en het mooiste van dit werk was het bezoeken en adviseren van mijn klanten en zowel mezelf als de klant met een beter gevoel achterlatend. Daarom sluit ik goed aan op deze functie, ik kan zowel medewerker als de manager adviseren welke voordelen opleidingen voor beide partijen kunnen betekenen.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn kennis te vergroten op het gebied van opleidingsfondsen en het begeleiden van vakgroepbestuurders.

Het lijkt mij een enorme uitdaging de functie scholingsadviseur van CNVbedrijvenbond gestalte te geven.


(Ze zoeken: ervaring met intake, scholingsadvies en loopbaangesprekken
goede communicatieve vaardigheden
schriftelijke en digitale vaardigheden
zelfstandig en in teamverband kunnen werken
opstellen van adviezen)
is een functie van 20 uur. MBO/HBO niveau.

Dank je wel

Ferdin007
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 oktober 2007, 22:36
Eve Eve is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 7
Eve is on a distinguished road
Lightbulb Re: Sollicitatiebrief scholingsadviseur, graag feedback!

Hey Ferdin007, nou dan krijg je feedback van mij Ik ben geen expert hoor. Succes!

U zoekt een scholingsadviseur voor het noorden van het land en dat is precies wat ik zoek.huh? klinkt beetje verwarrend. Alternatief: je zou grappig kunnen zeggen 'en die heeft u bij dezen gevonden", maar dat is misschien wat te jolig. Ik zal u in deze brief overtuigen klinkt beetje dwingend misschien waarom ik de juiste kandidaat ben voor deze functie.

Met mijn ervaring als coach/trainer heb ik de nodige kennis opgedaan met persoonlijke processen van mensen. Hierbij is een intakegesprek de basis van een goede begeleiding. Hierbij 2x hierbij, ander woord kiezen benut ik mijn goede communicatieve vaardigheden om in rapport te komen (dat is vast jargon?)met mijn clientèle. Misschien kun je nog iets extra's vertellen wat je hier geleerd hebt dat jou heel nuttig lijkt en je een streepje voor geeft maar niet in de vacature staat? Het sluit nu aan bij de vacature, maar niks meer, terwijl je vrij weinig over dit werk vertelt

Naast deze functie ben ik opleidingskunde gaan studeren in Nijmegen. Ik wil me niet alleen verbreden maar ook verdiepen in het vak van coach/trainer en begeleider van persoonlijke ontwikkelingsplannen. In de opleiding leren we onder andere opleidingsadviezen geven en het begeleiden van lerenden. Dit zijn natuurlijk fantastische competenties klinkt te opschepperig, misschien kun je zeggen dat het waardevolle competenties zijn, of dat ze van pas zullen komendie ik meeneem naar mijn functie bij u als scholingsadviseur.

In het telefonische gesprek dat ik vorige week met u had, vertelde u dat het een zeer zelfstandige functie betreft waarbij het bezoeken en adviseren van medewerkers en leidinggevenden een groot deel van de functie beslaat. 2x woord functie, misschien kun je zeggen: dat voor een groot deel uit ... bestaat In het verleden heb ik een groothandelsbedrijf gehad gehad? Bedoel je geleid? Dat kun je dus imposanter brengenen het mooiste van dit werk was het bezoeken en adviseren van mijn klanten, en zowel mijzelf als de klant met een beter gevoel achterlatend klinkt niet zo, zou er nog wat mee stoeien, misschien iets met inspirerend, motiverend gesprek, ligt eraan wat je bedoelt.

Daarom sluit ik goed aan dat kan je niet zo zeggenop deze functie, misschien zin tot hier weglaten ik kan zowel medewerker als de manager adviseren welke voordelen opleidingen voor beide partijen kunnen betekenen.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan vacature ipv door u aangeboden baan? Heeft hij het aan jouzelf aangeboden?is de mogelijkheid mijn kennis te vergroten op het gebied van opleidingsfondsen en het begeleiden van vakgroepbestuurders.

Het lijkt mij een enorme uitdaging de functie scholingsadviseur van CNVbedrijvenbond gestalte te geven, en meen door mijn ervaring en opleiding een nuttige bijdrage aan uw bedrijf te kunnen leveren ofzoiets


(Ze zoeken: ervaring met intake, scholingsadvies en loopbaangesprekken
goede communicatieve vaardigheden
schriftelijke en digitale vaardigheden
zelfstandig en in teamverband kunnen werken
opstellen van adviezen)
is een functie van 20 uur. MBO/HBO niveau.

Dank je wel

Ferdin007
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 oktober 2007, 23:07
Ferdin007 Ferdin007 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2007
Berichten: 7
Ferdin007 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief scholingsadviseur, graag feedback!

Dank voor de feedback! Deze is zeer nuttig en ik ben er blij mee. Heel verhelderend!

Thanks
Ferdin
Met citaat reageren
  #4  
Oud 31 oktober 2007, 11:45
Eve Eve is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 7
Eve is on a distinguished road
Wink Re: Sollicitatiebrief scholingsadviseur, graag feedback!

Mooi laat je het hier weten als het goed afloopt?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 oktober 2007, 11:55
Eve Eve is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 7
Eve is on a distinguished road
Exclamation Re: Sollicitatiebrief scholingsadviseur, graag feedback!

Ik bedacht me nog iets: misschien kun je nog uitleggen wat je affiniteit met CVNbedrijvenbond is. Vaak willen ze wel weten waarom je precies daar wil werken. Misschien heb je wat aan je ervaring met je groothandel om naar te verwijzen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 31 oktober 2007, 12:04
Ferdin007 Ferdin007 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2007
Berichten: 7
Ferdin007 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief scholingsadviseur, graag feedback!

Ik heb hem aangepast! naar aanleiding van o.a. jouw feedback en van een kennis.
Zelf vind ik deze nu ook beter bij mij passen als persoon.

Groet,

Ferdin

U zoekt een scholingsadviseur voor het noorden van het land en die heeft u bij dezen gevonden. Ik wil u in deze brief overtuigen waarom ik de juiste kandidaat ben voor deze functie.

Met mijn ervaring als coach/trainer heb ik de nodige kennis opgedaan met persoonlijke processen van mensen. Het intakegesprek is de basis van een goede begeleiding. Hierbij benut ik mijn goede communicatieve vaardigheden om goed contact te krijgen met mijn clientèle. Inleven in hun situatie en dat vertalen naar mogelijkheden om verder te ontwikkelen is de meerwaarde die ik mensen graag meegeef. Naast deze functie ben ik opleidingskunde gaan studeren in Nijmegen.
Ik wil me niet alleen verbreden maar ook verdiepen in het vak van coach/trainer en begeleider van persoonlijke ontwikkelingsplannen. In de opleiding leren we onder andere opleidingsadviezen geven en het begeleiden van lerenden. Dit zijn natuurlijk waardevolle competenties die ik meeneem naar mijn functie bij u als scholingsadviseur.

In het telefonische gesprek dat ik vorige week met u had, vertelde u dat het een zeer zelfstandige functie betreft dat voor een groot deel uit het bezoeken en adviseren van medewerkers en leidinggevenden bestaat. In het verleden heb ik een eigen groothandelsbedrijf in therapie ondersteunend materiaal voor o.a. de fysiotherapie gehad. Het mooiste van dit werk was het bezoeken en adviseren van de klanten. Ik was er altijd op geënt een win-win situatie te creëren en niet alleen maar in eigen belang te denken. Daarom sluit ik goed aan op deze functie, ik kan zowel medewerker als de manager adviseren welke voordelen opleidingen voor beide partijen kunnen betekenen.

Wat me ten slotte aantrekt in de vacature is de mogelijkheid mijn kennis te vergroten op het gebied van opleidingsfondsen en het begeleiden van vakgroepbestuurders.

Het lijkt mij een enorme uitdaging de functie scholingsadviseur van CNV bedrijvenbond gestalte te geven en meen door mijn ervaring en opleiding een nuttige bijdrage aan uw bedrijf te kunnen leveren.

Bijgevoegd treft u mijn CV. Ik hoop snel iets van u te horen voor een sollicitatiegesprek.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Openingszin sollicitatiebrief. Graag feedback. Antoinette Sollicitatiebrief en cv 1 28 juli 2007 15:25
sollicitatiebrief pedagogische medewerker HBO, heel graag feedback! Ann1983 Sollicitatiebrief en cv 1 10 juni 2007 20:23
Sollicitatiebrief verzorgende IG: graag feedback Silvia1 Sollicitatiebrief en cv 3 1 juni 2007 18:47
Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, graag feedback yvonnejoziasse Sollicitatiebrief en cv 1 12 oktober 2006 18:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon