Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 oktober 2006, 02:37
Edwin5gtt Edwin5gtt is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2006
Berichten: 2
Edwin5gtt is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief VOIP monteur.

Hoi mensen,

Ik ben aan het solliciteren naar de functie VOIP monteur.
Daarbij kan ik wel wat hulp gebruiken.
Het is een interne sollicitatie.
Mijn baan staat op het spel bij mijn huidige afdeling, dus moet ik snel kiezen voor een andere functie.
Het is niet mijn sterkste kant die brieven schrijven.
Ik hoor het wel wat jullie er van vinden.
Alvast bedankt.






Plaats, 29 oktober 2006

Betreft : sollicitatie naar de functie van allround monteur Multiplay vacaturenummer .......

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature op ........., maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie allround monteur.

Mijn naam is Edwin de ...... en ik ben 28 jaar. Momenteel ben ik werkzaam als monteur bij de afdeling ............. levering en service. Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit het oplossen van storingen in het vaste net, adsl en randapparatuur bij de klant. Tevens leg ik adsl, pstn en isdn aan.
Ik heb in maart 2006 de cursus VOIP afgerond. Tot nu toe ben ik door de afdeling Multyplay 2 tot 3 maanden ingehuurd. Dit gaat me heel erg goed af en zou heel erg graag vast bij deze afdeling willen werken.

De functie van allround monteur binnen Multiplay spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie zeer goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken. Tenslotte heb ik ruime ervaring met Pc’s en het installeren van soft en hardware.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij aan te nemen voor de functie allround monteur.

Met vriendelijke groet,

Edwin de Regt



Hieronder mijn CV die ik er ook bij moet doen.


Personalia

Edwin de .......
Adres postcode plaats
telnummer
emailadres
24-02-1978

Opleidingen

1991-1995 Lts Elektrotechniek b-nivo. Geslaagd 1995.
1995-1996 Lts extra jaar c-nivo en extra praktijk diploma’s kunstoftechniek en fijnmetaal.Geslaagd 1996
1996-1997 Baronie College Breda. Technicus opleiding. Mee gestopt omdat ik wilde werken en leren.
1998-2000 Baronie College Breda. 1ste monteur opleiding. 1 dag in de week naar school 4 dagen werken(mee gestopt wegens beëindiging contract).

Cursussen

2000-2001 Interne opleiding Rayonmonteur.
2001-2003 Diverse interne opleidingen waaronder, centrale tiptel cursus en functie verbreding Rayonmonteur.
2002 Interne opleiding adsl(draadloos en vast)
2003-2006 Interne bijscholingen van nieuwe adsl modem.
2006 Interne opleiding VOIP(geslaagd).

Werkervaring

2000-heden Rayonmonteur (bedrijfsnaam)
1997-2000 Elektromonteur bij (bedrijfsnaam) elektrotechniek in (plaats).(in 2000 ontslag genomen)
1996 Stage gelopen bij (bedrijfsnaam) in (plaats) als elektromonteur technische dienst
1996 Stage gelopen bij (bedrijfsnaam) als elektro en kunstof monteur technische dienst
1996 3 maanden vakantiewerk gedaan bij (bedrijfsnaam) als electro monteur technische dienst
1993-1997 Ochtendkrant bezorger bij BN De Stem

Hobby's

Computers.
Sporten, atletiek, fitness en voetbal.
Auto’s



Ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen of dit een beetje goed is. Als ik iets moet veranderen dan hoor ik het graag. Alvast bedankt.
Vr. gr. Edwin
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 oktober 2006, 11:05
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief VOIP monteur.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin5gtt Bekijk bericht
Geachte heer/mevrouw,
Weet je misschien de precieze naam van de geadresseerde?

Citaat:
Mijn naam is Edwin de ...... en ik ben 28 jaar.
Dit mag je weglaten, ze lezen je naam en leeftijd in je cv.

Citaat:
Dit gaat me heel erg goed af en ik zou heel erg graag vast bij deze afdeling willen werken
Tussen 'en' en 'zou' mist 'ik'. (Ik heb het er in het rood in gezet).

Citaat:
Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij aan te nemen voor de functie allround monteur.
Het is gebruikelijk om in je brief te schrijven dat je graag uitgenodigd wil worden voor een gesprek i.p.v. dat je graag aangenomen wil worden.
Bv. Graag zou ik mijn interesse in deze functie nader toelichten in een gesprek.

Verder spel je Multiplay soms zo en soms zo: Multyplay.

Verder vind ik het een prima brief. Succes!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 oktober 2006, 19:19
Edwin5gtt Edwin5gtt is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2006
Berichten: 2
Edwin5gtt is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief VOIP monteur.

Hoi mensen,

Neerlandica_to_be bedankt voor je snelle reactie.

Hieronder heb ik het weer veranderd.
De naam van de gene waar het naar toe moet heb ik niet.
Ik weet niet of het te veel is om mij in de brief voor te stellen maar ik vond het een goede opening. Als het te veel is moeten jullie het natuurlijk gewoon zeggen.
Zijn er nog meer mensen die er even naar willen kijken.
Hoe meer meningen hoe beter he.
Alvast bedankt allemaal.

Groeten Edwin






Plaats, 29 oktober 2006

Betreft : sollicitatie naar de functie van allround monteur Multiplay vacaturenummer .......

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature op ........., maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie allround monteur.

Mijn naam is Edwin de ...... en ik ben 28 jaar. Momenteel ben ik werkzaam als monteur bij de afdeling ............. levering en service. Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit het oplossen van storingen in het vaste net, adsl en randapparatuur bij de klant. Tevens leg ik adsl, pstn en isdn aan.
Ik heb in maart 2006 de cursus VOIP afgerond. Tot nu toe ben ik door de afdeling Multiplay 2 tot 3 maanden ingehuurd. Dit gaat me heel erg goed af en ik zou heel erg graag vast bij deze afdeling willen werken.

De functie van allround monteur binnen Multiplay spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie zeer goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken. Tenslotte heb ik ruime ervaring met Pc’s en het installeren van soft-en hardware.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Edwin de Regt



Hieronder mijn CV die ik er ook bij moet doen.

Is deze gewoon goed of moet hier ook nog iets aangepast worden.
Ik zag ook wel eens staan dat ze vanaf de nieuwste data bovenaan beginnen.
Is dit belangrijk of maakt dat niet uit?



Personalia

Edwin de .......
Adres postcode plaats
telnummer
emailadres
24-02-1978

Opleidingen

1991-1995 Lts Elektrotechniek b-nivo. Geslaagd 1995.
1995-1996 Lts extra jaar c-nivo en extra praktijk diploma’s kunstoftechniek en fijnmetaal.Geslaagd 1996
1996-1997 Baronie College Breda. Technicus opleiding. Mee gestopt omdat ik wilde werken en leren.
1998-2000 Baronie College Breda. 1ste monteur opleiding. 1 dag in de week naar school 4 dagen werken(mee gestopt wegens beëindiging contract).

Cursussen

2000-2001 Interne opleiding Rayonmonteur.
2001-2003 Diverse interne opleidingen waaronder, centrale tiptel cursus en functie verbreding Rayonmonteur.
2002 Interne opleiding adsl(draadloos en vast)
2003-2006 Interne bijscholingen van nieuwe adsl modem.
2006 Interne opleiding VOIP(geslaagd).

Werkervaring

2000-heden Rayonmonteur (bedrijfsnaam)
1997-2000 Elektromonteur bij (bedrijfsnaam) elektrotechniek in (plaats).(in 2000 ontslag genomen)
1996 Stage gelopen bij (bedrijfsnaam) in (plaats) als elektromonteur technische dienst
1996 Stage gelopen bij (bedrijfsnaam) als elektro en kunstof monteur technische dienst
1996 3 maanden vakantiewerk gedaan bij (bedrijfsnaam) als electro monteur technische dienst
1993-1997 Ochtendkrant bezorger bij BN De Stem

Hobby's

Computers.
Sporten, atletiek, fitness en voetbal.
Auto’s
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 7 24 februari 2007 14:43
Sollicitatiebrief administratief bediende Koshi Sollicitatiebrief en cv 2 20 juni 2006 22:55
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon