Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 28 oktober 2013, 19:44
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo,

deze informatie is erg hulpvol, bedankt daarvoor.
Ik zelf zit nu in 5havo en ik wil misschien de opleiding IBMS doen aan de fontys in Eindhoven, ik weet niet zeker of ik deze opleiding wel aankan en dan vooral het economische/wiskundige/management gedeelte etc. Ik ben gewoon niet zo goed met cijfers, het is niet zo dat ik er onvoldoendes voor haal maar het zijn wel duidelijk mijn minder goede vakken. Ik leer er goed voor maar haal altijd maar rond de zesjes. Daarentegen ben ik wel goed in talen en ik wil heel graag een engelstalige opleding doen. Dus ik zou graag willen weten wat nou de ''kwaliteiten'' van zo'n student aan de IBMS moeten zijn, moeten ze bijvoorbeeld goed zijn in talen of is het aanleg hebben voor getallen belangrijker? Hopenlijk is dit een beetje duidelijk, Alvast bedankt

groetjes
Met citaat reageren
  #22  
Oud 22 november 2013, 22:42
Hans-Pieter Ritzema
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Bijles is de juiste keuze om een goede vervolgopleiding alsnog goed af te sluiten. Een goede opleiding is een investering in de rest van je leven.

Succes!
Met citaat reageren
  #23  
Oud 17 april 2014, 17:21
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo,

ik zit nu in havo 5 met E&M als profiel, ik kom eigenlijk van vwo af dus ik doe hoef eigenlijk niks te doen en sta gemiddeld ongeveer een 7. Ik wil waarschijnlijk IBMS in Utrecht gaan doen maar het enige waar ik bang voor ben is een tweede taal. Moet je deze 4 jaar volgen? In de onderbouw haalde ik namelijk altijd slechte cijfers voor zowel frans als duits terwijl mijn engels wel goed is (rond de 7/8).

Weet iemand toevallig iets van IBMS in Utrecht en de druk op een tweede vreemde taal naast engels?
Met citaat reageren
  #24  
Oud 19 juni 2014, 02:25
Russia Russia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 juni 2014
Berichten: 1
Russia is on a distinguished road
Smile Ibms HVA

Ik wil misschien de ibms op de hvA gaan doen maar is dit verstandig als ik zelf niet in Amsterdam woon maar een kamer moet huren? En zijn er veel buitenlanders die de ibms opleiding volgen op de hvA? Hoe is de school zelf ? Wie dat soort dingen weet te vertellen is welcome;p
Met citaat reageren
  #25  
Oud 11 april 2015, 13:39
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Toen en nu

Hey @InspirAzn,

Ik wil misschien ook Ibms gaan doen, maar ben erg benieuwd wat u nu voor werk doet? Bij wat voor bedrijf werkt u nu bijvoorbeeld en wat doet u er allemaal/wat zijn de dingen die u op uw werk nu doet? Ik zie dat alle berichten hier uit 2013 komen en het is nu 2015 maar als u dit nog ziet zou ik het erg waarderen als u wilt reageren alvast bedankt ☺
Met citaat reageren
  #26  
Oud 9 maart 2016, 21:52
LostandConfused LostandConfused is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 1
LostandConfused is on a distinguished road
Standaard Economisch getint?

Hallo,

Ik ben heel erg geintresseerd in IBMS. Alleen vind ik economie op Havo 5 niet echt interessant. Hoe belangrijk is Economie (vooral die van HAVO 5)?

Groetjes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
ibms

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Niet meer weten wat te doen HELP! Melany85 Loopbaanvragen 5 13 december 2009 14:39
uitnodiging gesprek.. wel of niet doen? dk1978 Sollicitatiebrief en cv 6 7 juni 2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon