Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 augustus 2011, 14:53
Edwin 1980 Edwin 1980 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2011
Berichten: 3
Edwin 1980 is on a distinguished road
Standaard Ervaring met NCOI?

Hallo

Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik mijn volgende diploma wil halen en ben nu uitgekomen bij de NCOI maar heeft iemand hier ervaring mee positief/negatief.
Ik hoor graag jullie bevindingen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 augustus 2011, 10:14
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Over het geheel staat afstandsonderwijs niet heel hoog aangeschreven op dit forum simpel weg omdat een zelfde opleiding bij een deeltijdopleiding op een reguliere school over het geheel beter is in de zin van contact, samenwerken, competenties e.d.
Als je dan toch voor afstandsonderwijs kiest zou ik niet bijvoorbeeld kiezen voor een volledige hbo opleiding maar korte cursussen van max een jaar ofzo.

Ik zou trouwens ook eerst beslissen welke opleiding je wilt doen en dan pas kijken wie die opleiding biedt en welke de beste is. Maar wat ik zo herinner is dat NCOi niet als slechte afstandsonderwijs wordt beoordeeld.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 augustus 2011, 00:12
Tonnie6789
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Opleiding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin 1980 Bekijk bericht
Hallo

Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik mijn volgende diploma wil halen en ben nu uitgekomen bij de NCOI maar heeft iemand hier ervaring mee positief/negatief.
Ik hoor graag jullie bevindingen.
Ik weet niet welk diploma je wilt halen, maar je kunt ook eens bij Ogive kijken.
Die opleidingen leveren ook een erkend diploma.
Succes,
Ton
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 augustus 2011, 16:09
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Ncoi

1e jaar NCOI gedaan. Daarna overgestapt InHolland. Slechtste keuze ooit, ga het nieuws maar na. Terug bij NCOI. Is totaal GEEN afstands onderwijs. Je volgt gewoon klassikaal onderwijs doordeweeks of in het weekend (om het weekend) of 's avonds. Dit is mede afhankelijk van je evt. (parttime) baan, thuissituatie e.d. Stagelopen kan veelal op je werk zelf met een collega/baas als stagebegeleider. Werkgever kan via belasting voordeel behalen en een erkend HBO Diploma (Hogeschool Utrecht).
Mijn ervaring: Prima. Maar net als bij iedere opleider moet je veelal stevig in je schoenen staan en er zelf achteraan gaan. InHolland spande de kroon door je alleen maar van het kastje naar de muur te sturen een verschrikking. Ook NCOI is niet perfect maar de service is vele malen beter geworden en door veel te bellen en te vragen wordt je wel keurig geholpen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
ncoi

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn eerste ervaring met het NCOI Lina Opleiding kiezen en volgen 24 28 december 2014 12:23
Jouw ervaring met een opleiding:Technische Natuurkunde Bart Opleiding kiezen en volgen 5 29 september 2014 02:01
Jullie ervaring met NCOI? Cicero Opleiding kiezen en volgen 13 27 augustus 2014 10:55
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Ervaring met Master of business administration van NCOI bonny5000 Opleiding kiezen en volgen 0 28 juni 2011 01:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon