Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 november 2015, 18:22
Tako1978 Tako1978 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 november 2015
Berichten: 5
Tako1978 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief vacature buschauffeur incl. opleiding D rijbewijs. Graag commentaar

Beste forumleden,

Graag zou ik willen dat er naar onderstaande motivatietekst, welk ik op een sollicitatieformulier heb getypt, wordt gekeken en schroom niet om mij te wijzen op fouten of een reactie te geven . Helaas ben ik wel al afgewezen dus ik wil weten of dat mogelijk komt door mijn brief .



Motivatietekst voor sollicitatie naar vacature buschauffeur bij het GVB incl. buschauffeursopleiding D in Amsterdam......


Ik ben een representatieve man van 37 jaar en sta bekend om mijn dienstverlenende instelling, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid! Ik ben van mening dat ik alleen al om deze redenen de juiste persoon ben voor deze opleiding en baan.

Maar als ik u nog niet heb weten te overtuigen dan misschien met deze onderstaanden positieve punten:
- uitermate goede communicatieve- en sociale vaardigheden;
- grote mate van zelfstandigheid;
- professioneel rijgedrag, vooral door mijn ± 7 jaar ervaring (van de 14 jaar
rijbewijsbezit cat. B) in het dagelijks besturen van een taxibus;
- uitstekende kennis van het Nederlandse nationale wegen- en snelwegnet en
in het bijzonder dat van heel
Noord- en Zuid Holland;
- groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- sterk anticiperend rijgedrag/houding in het verkeer;
- grote mate van servicegerichtheid;
- punctuele werkhouding;
- flinke dosis leergierigheid;
- MBO 4 denk- en werkniveau.

Een dienstverlenende functie is een ambitie van mij. Daarom wilde ik al vanaf jongs af aan de functie van iets “groots” besturen bekleden (zoals bus- en touringcarchauffeur, vrachtwagen-chauffeur of treinmachinist).

De mogelijkheid tot een bij- en of omscholing zou ik zeker niet uit de weg willen gaan. Te meer vanwege het feit dat u een uniek opleidingstraject met baan garantie aanbiedt wat weer staat vermeld op uw website. Doordat ik nu geen fulltime werk heb, ik zit helaas in de bijstand en wil hier dolgraag uitkomen, ben ik geheel per direct beschikbaar voor een opleiding en een baan. Het werken in onregelmatige werktijden en weekenden is totaal geen probleem voor mij, dit heb ik al bij eerdere werkgevers gedaan.

Graag zou ik u e.e.a persoonlijk willen komen toelichten wegens mogelijke onduidelijkheden en vragen na het lezen van mijn Curriculum Vitae. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief afdeling leerplicht graag commentaar Po. Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2014 20:12
Sollicitatiebrief bbl opleiding graag commentaar Nubia Sollicitatiebrief en cv 4 31 juli 2011 15:50
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief stage bedrijfseconomie; zeer graag commentaar (incl CV) maymay0206 Sollicitatiebrief en cv 2 24 april 2007 15:19
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon