Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 juni 2012, 23:44
Nurse Nurse is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 juni 2012
Berichten: 1
Nurse is on a distinguished road
Standaard Ervaring met HBO hartfunctielaborant bij de LOI?

Hallo
Ik ben me aan het oriënteren voor een hbo opleiding. Nu ben ik de hartfunctielaborant bij de Loi tegengekomen en die zou ik graag willen gaan doen in deeltijd. Alleen is het bij de loi... Iemand ervaring met een hbo bachelor bij de loi?
Hoe is opleiding? Feedback ed? Lastiger omdat het zelfstandig is en niet klassikaal?
Ik hoor graag van jullie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 september 2012, 13:41
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Geen ervaring maar heb het zelf eerder wel overwogen.
Je moet er in ieder geval rekening mee houden dat je een stageplek/werkplek moet hebben om je diploma te halen. Volgens mij is LOI de enige aanbieder van deze opleiding trouwens dus als je voor dit beroep kiest zit je denk ik vast aan de LOI.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 september 2012, 14:46
Beppie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou eerst maar eens navrageb bij ziekenhuizen of de opleiding wel toegang biedt tot vacatures. Erg merkwaardig wanneer er geen reguliere HBO versie van deze opleiding bestaat.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 september 2012, 15:25
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beppie Bekijk bericht
Ik zou eerst maar eens navrageb bij ziekenhuizen of de opleiding wel toegang biedt tot vacatures. Erg merkwaardig wanneer er geen reguliere HBO versie van deze opleiding bestaat.
Dat wel, als je zoekt op BBL hartfunctielaborant zie je overal staan dat de theorie via LOI gaat, kijk maar bijv hier:

http://www.bronovo.nl/Bronovo/nl-NL/...mogelijkheden/
Hartfunctielaborant
De opleiding tot hartfunctielaborant is een HBO-opleiding en duurt 3 jaar. De opleiding is een combinatie van werken en leren. Je leert terwijl je werkt in het ziekenhuis, studeert schriftelijk aan de LOI Hogeschool en gaat circa 10 dagen per jaar naar de LOI Hogeschool om het schriftelijk studiemateriaal nader toegelicht te krijgen. De opleiding wordt volledig vergoed door het ziekenhuis en je werk wordt gesalarieerd volgens de CAO-Ziekenhuizen.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 4 september 2012, 19:13
Beppie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je navraag gedaan bij ziekenhuizen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Ervaring met LOI basiskennis psychologie-pedagogiek (PPA1 en PPA2)? Bi1972 Opleiding kiezen en volgen 1 27 september 2011 16:13
Hulp nodig bij sollicitatie assistant buyer AnoukB Sollicitatiebrief en cv 2 2 februari 2010 15:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon