Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 november 2016, 14:53
sara786 sara786 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 november 2016
Berichten: 2
sara786 is on a distinguished road
Standaard motivatiebrief promotie-onderzoek

Beste Leden,

Voor de onderstaande vacature heb ik zojuist een motivatiebrief geschreven. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om met een kritische oog ernaar te kijken en jullie feedback te geven?

Alvast bedankt!

****vacature
Kwetsbare vrouwen nemen minder kraamzorg af, waardoor gezond gedrag en gezondheid van moeder en kind minder bevorderd wordt. De motivaties van vrouwen om geen of minder kraamzorg af te nemen, is niet eerder in Nederland wetenschappelijk onderzocht. In dit onderzoek wordt onderzocht wat kan bijdragen aan het ontwikkelen van zorg op maat door kraamzorg -al tijdens de zwangerschap- en hoe het gebruik van kraamzorg door kwetsbare kraamvrouwen kan toenemen

*********************
Motivatiebrief
Betreft: Onderzoeker voor promotie-onderzoek

Geachte heer, mevrouw,

Tijdens het lezen van de vacture voor een onderzoeker voor promotie-onderzoek, had ik direct interesse. De functie als onderzoeker geeft mij de kans om mijn kennis en vaardigheden uit te breiden. Daarnaast spreekt het dynamische karakter van deze mij aan omdat er veel wordt gevraagd van mijn praktische inzicht, analytische, sociale en onderzoeksvaardigheden.

Deze functie spreekt mij sterk aan vanwege mijn passie voor de wetenschappelijke onderzoek die zich richt op de gezondheid van moeder en kind tijdens en na zwangeschap. Een solide basis hiervoor heb ik opgedaan tijdens mijn xx opleiding bij de afdeling Epidemiologie onder de begeleding van Dr. xx en Dr. xx. Tijdens deze opleiding, heb ik gekeken naar de effecten van verschillende determinanten op xx bij xxx. Deze opleiding resulteerde in twee wetenschappelijke artikelen (1e artikel gesubmitted en 2de wordt eind december gesubmitted).

Tijdens mijn werkzaamheden als vrijwilliger bij een Deense stichting xx, welke u terug kunt lezen in mijn cv, werkte ik veel met moeders en hun kinderen. Mijn werkzaamheden bestond uit het organiseren van voorlichtingsavonden over gezond koken en eten voor ouders en kind, het houden van intakegesprekken, het bewaken van de administratieve processen en het organiseren van excursies voor de kinderen. Tevens onderhield ik contacten met diverse partijen waaronder dietisten, voedingsdeskundigen en wetenschappelijke instellingen. Dankzij deze ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en intiatiefrijke persoon.

Uit mijn benodigde opleidingen en ervaringen, heb ik geleerd hoe ik onder druk prioriteiten kan stellen. Tevens heb ik gemerkt dat ik zowel in een team als zelfstandig goed kan werken. Daarnaast weet ik me snel aan te passen aan verschillende situaties. Ik hoop u te hebben overtuigd van mijn capaciteiten na het lezen van deze motivatiebrief. Onderzoeker bij xx is die functie die ik met veel enthousiasme en gedrevenheid zal vervullen. Uiteraad ben ik graag bereid mijn motivatie nader toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijk groet,

sara786
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 november 2016, 16:05
sara786 sara786 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 november 2016
Berichten: 2
sara786 is on a distinguished road
Standaard

dus niemand??
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 november 2016, 17:01
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sara786 Bekijk bericht
dus niemand??
2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief voor Commerciële Economie Nick95 Sollicitatiebrief en cv 3 18 juli 2016 19:14
Motivatiebrief MrNick Sollicitatiebrief en cv 4 26 juni 2016 16:08
Motivatiebrief voor promotie Povlof Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2012 23:32
Motivatiebrief AGNIO plek Postzegel Sollicitatiebrief en cv 0 9 november 2009 17:03
Psychologisch onderzoek Verwijderd account Alle andere carrièreonderwerpen 4 2 juli 2008 00:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon