Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #41  
Oud 25 mei 2010, 18:48
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Nee, NCOI is niet betrouwbaar. Elke keer hebben ze een andere verhaal. In hun nieuwe opleidingsbrochure hebben ze opgenomen dat uit een klanttevredenheidsonderzoek naar voren komt dat klanten tevreden zijn.
Als ik google over NCOI lees ik alleen maar negatieve berichten/ervaringen van deelnemers.
Zelf heb ik NCOI tig keer gemaild en gebeld over nader informatie over bepaalde opleidingen en krijg steeds verschillende verhalen te horen. Kortom NCOI is niet betrouwbaar!!
Met citaat reageren
  #42  
Oud 27 mei 2010, 22:14
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

heeft hier iemand ervaring met de avondopleiding technische bedrijfskunde van de ncoi, ben namelijk van plan deze te gaan volgen maar ik lees nogal wat negatieve ervaringen over ncoi dus ik begin te twijfelen
Met citaat reageren
  #43  
Oud 17 juli 2010, 21:17
Tiramisu Tiramisu is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Berichten: 15
Tiramisu is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Zelfs kwaliteit van examens van NCOI is niet betrouwbaar is uit een onderzoek van ministerie van OCW geconstateerd. Zie bijgevoegde rapport van ministerie van OCW.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Onderzoek kwaliteit NCOI.pdf‎ (1,11 MB, 1348x gelezen)
Met citaat reageren
  #44  
Oud 17 juli 2010, 21:59
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiramisu Bekijk bericht
Zelfs kwaliteit van examens van NCOI is niet betrouwbaar is uit een onderzoek van ministerie van OCW geconstateerd. Zie bijgevoegde rapport van ministerie van OCW.
In het rapport gaat het om 4 opleidingen, terwijl NCOI tientallen opleidingen heeft.

Heb zelf meerdere examens gedaan bij NCOI, opleiding Bedrijfskunde. Ik vond ze goed opgezet, HBO- niveau. Je moest er echt wel wat voor kunnen. Examens ook verder goed geregeld.
Met citaat reageren
  #45  
Oud 23 augustus 2010, 16:09
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard opleiding bank- en verzekeringswezen

Heeft iemand ervaring met de opleiding bank- en verzekeringswezen e-learning?
Deze opleiding kan je binnen 1 jaar afronden. Ik vind het zo vreemd omdat ik dit nergens bij een andere school/instituut kan terug vinden. Overal is deze opleiding 3 of 4 jaar.
Met citaat reageren
  #46  
Oud 24 augustus 2010, 17:04
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Heeft iemand ervaring met de opleiding bank- en verzekeringswezen e-learning?
Deze opleiding kan je binnen 1 jaar afronden. Ik vind het zo vreemd omdat ik dit nergens bij een andere school/instituut kan terug vinden. Overal is deze opleiding 3 of 4 jaar.
Zo'n opleiding moet je niet zien als een volledige HBO- opleiding. Het jaar is op HBO- niveau en het kan best zijn dat je het als vrijstelling kan inbrengen bij een bacheloropleiding op het gebied van bank- en verzekeringswezen. Meestal staat dat er wel bij.
Met citaat reageren
  #47  
Oud 2 september 2010, 02:39
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard NCOI HBO Management

Heeft iemand ervaring met deze opleiding.
En is het ook geschikt, alsje nog helemaal geen ervaring hebt in deze bepaalde sector?
Met citaat reageren
  #48  
Oud 2 september 2010, 16:24
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

De enige diploma's die er echt toe doen op de arbeidsmarkt zijn die van reguliere HBO en WO instellingen en in minder mate die van bijvoorbeeld reguliere particuliere hogescholen zoals Markus Verbeek of gestandaardiseerde examens zoals bijvoorbeeld SPD, MBA, NVM, NIMA enzovoorts.
Met citaat reageren
  #49  
Oud 5 september 2010, 12:35
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
De enige diploma's die er echt toe doen op de arbeidsmarkt zijn die van reguliere HBO en WO instellingen en in minder mate die van bijvoorbeeld reguliere particuliere hogescholen zoals Markus Verbeek of gestandaardiseerde examens zoals bijvoorbeeld SPD, MBA, NVM, NIMA enzovoorts.
Kleine nuancering: Ik heb een jaar Bedrijfskunde gedaan via het NCOI en dat heeft me bij het solliciteren erg geholpen. Ik deed de opleiding als aanvulling op een HBO P&A-opleiding en ik wilde ook als P&O-er aan de slag. Dan is het erg nuttig.

Ik zou inderdaad niet een NCOI-opleiding kiezen als toegang tot een totaal andere branche, of als vervanging van een regulieren HBO/ WO opleiding. Veel NCOI-opleidingen zijn wel op hbo-niveau, maar hebben geen officiële hbo-status. Bij recruiters staat het ook niet even hoog aangeschreven. E-learning zou ik niet doen, omdat je bij de lessen minstens zoveel leert van verhalen en ervaringen van je klasgenoten.
Met citaat reageren
  #50  
Oud 30 november 2010, 12:16
Ingeeeeeeeeeeeeeee
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs down drama

Ik werk voor HR en van de 30 mensen die een NCOI opleiding hebben gaat het bij 6 goed.
De rest heeft klachten over 2 verschillende lessen op dezelfde tijd, geen studiemateriaal, ineens uitgeschreven worden of de kwaliteit van de docent.
Zelf volg ik een Master en dat is helemaal dramatisch. Ik sta ingeschreven voor een avondopleiding in Rotterdam. Van de 6 masterclasses echter 3 keer naar Utrecht gemoeten waarvan 1x op de zaterdag omdat het in de avond niet werd aangeboden. Ook nog 2 keer E-learning omdat er geen avond- of zaterdag opleiding werd aangeboden. Dat is dus helemaal erg dat je hier het volledige bedrag voor moet betalen. Je kunt dan net zo goed voor het NCOI kiezen.
Van de 6 Masterclasses heb ik 1 goede docent gehad. Ik heb regelmatig dat het niet boven HBO niveau uitkomt.
Ik zal zelf nooit een MBA-er van het NCOI aannemen want kwalitatief is het niveau zo laag (diverse lessen samen gevolgd) dat ik geen vetrouwen heb ik de kennis van deze mensen.

Oftewel, veel geld voor weinig kennis en service.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
ncoi

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HU HBO Personeel & Arbeid of NCOI Personeelsmanagement? Barry464 Opleiding kiezen en volgen 10 15 november 2011 07:54
NCOI Bestuurskunde I Anita Opleiding kiezen en volgen 12 13 juni 2008 15:54
NCOI HBO schriftelijke comm. + redactie - goed?? Fieder Opleiding kiezen en volgen 3 10 maart 2008 15:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon