Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 20 november 2006, 15:43
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hi Lynn, van welke ict modulen heb je open boek examen dan? voor die van mij moet ik naar het exin om daar examen te doen.
Bij de gewone LOI open boek examens hoef je niet weg, die moet je gewoon thuis uitvoeren en daar kan je dus gewoon alle hulpmiddelen bij gebruiken. Vervolgens moet je die via loi campus met inzendcode opsturen, net als je huiswerk. bij een 6 krijg je het certificaat thuisgestuurd.

ik hoop dat dit is wat je bedoeld, anders hoor ik het wel
Met citaat reageren
  #12  
Oud 20 november 2006, 15:57
Lynn Lynn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 14
Lynn is on a distinguished road
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hoi Indy,
Het openboekexamen gaat over de eerste modules basisbegrippen ICT, tekstverwerken en presentaties en de module Informatie en communicatie.
Inderdaad mag je dit examen thuis maken, maar ik vroeg me af hoe dit dan zou gaan. Mag je er zolang over doen als je zelf wilt, of moet het binnen een bepaald tijdsbestek af zijn?

Zijn je problemen met de LOI inmiddels opgelost?
Groeten Lynn
Met citaat reageren
  #13  
Oud 20 november 2006, 16:50
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

ja, je mag er in principe net zo lang over doen als je zelf wilt. Ik geloof dat ze bij de LOI aanhouden dat je 2x de opgegeven studieduur mag gebruiken voor je studie en dan probeer je daar zelf een schema in te maken en bepaal je bijvoorbeeld hoeveel maanden je uit wil trekken voor de module communicatie. hoe lang je erover doet moet je dus zelf weten. ik heb een openboek examen gehad waarbij je diverse opdrachten moet uitvoeren en in 1 keer opsturen. je hebt hiervoor geen startsein afgegeven dus de loi kan ook niet eens kijken hoe lang je erover doet. Ik heb ze wel allemaal direct gehaald , dus weet niet hoe het gaat als je onvoldoende scoort. met stage opdrachten heb ik het wel meegemaakt, dan lever je een eerste concept in, krijg je commentaar op en dat verwerk je weer in een definitieve versie.
vergis je niet, open boek klinkt dus heel makkelijk met je boeken erbij maar de opdrachten zijn wel giga groot, ging bij mij een heleboel tijd inzitten.

mijn probleempje met het loi..... ...... denk dat de andere studenten de module nog niet hebben bekeken en dat die hem pas open maken als ze er aan toe zijn, dan is het alleen te laat.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 24 november 2006, 17:05
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hartelijk dank voor uw email bericht.

Hierbij informeren wij u dat uw verhaal zowel bij de manager als bij de
studieleiding is aangekomen. Zij zullen hier een bespreking over hebben waarna
wij u over de uitkomst zullen informeren.

Houdt u er echter rekening mee dat dit antwoord iets langer op zich kan laten
wachten dan gebruikelijk is.


Mensen, reageren!!!!
Met citaat reageren
  #15  
Oud 14 februari 2007, 10:21
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Exclamation Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hoi Indy,

Ik zie dat de berichtjes van vorig jaar zijn. Hoe is het afgelopen, moest je het nog maken die laatste opdracht. Ik wil ook Mer gaan doen maar dan in 2,5 jaar inclusief stage+diploma, aangezien jij bij Loi hebt gestudeerd, weet jij als geen ander of dat haalbaar is. Was de studie moeilijk in jouw ogen?

Ik twijfel tussen Nti en Loi. Loi heeft statistiek en dat is een zwakke punt, Nti heeft geen statistiek en blijkt niet geaccrediteerd te zijn.

Loi heeft extra opdrachten, nti volgens mij niet. Loi heeft ook maar 2 examenmomenten in een jaar. Nti 4 examenmomenten. Heb jij er problemen meegehad met alleen 2 examenmomenten?

Iemand anders mag ook reageren hoor! Alles is welkom.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 1 juni 2007, 15:35
Tijn Tijn is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2007
Berichten: 1
Tijn is on a distinguished road
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hoi Indy,
Ik doe nu ruim twee jaar lang de opleiding MER Bank en Verzekeringen bij de LOI . (Heet nu : HBO Financiële en Zakelijke Dienstverlening) Ook ik loop er tegenaan dat men extra opdrachten achteraf invoegt. Nu weer bij Hypotheekadvies. Op zn zachtst gezegd: niet prettig! Ik moet nog zes certificaten halen. Heb jij het openboek examen E business gedaan?
Met citaat reageren
  #17  
Oud 15 juni 2007, 15:34
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

het openboek examen e-business heb ik inderdaad gedaan, een tijdje geleden alweer. ook de andere 2 casuistieken heb ik inmiddels uitgevoerd, hele kluif dat wel!! maar goed, het zit erop, duss.... hopelijk was dit het wel wat aanvullingen betreft, heb er schoon genoeg van.

blijf het gek vinden dat het zo kan, even een paar modules toevoegen. Maar het was duidelijk dat als je geen massa reactie hebt er gewoon niets aan doet, helaas.
Met citaat reageren
  #18  
Oud 13 september 2007, 15:15
mikemike mikemike is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 september 2007
Berichten: 2
mikemike is on a distinguished road
Thumbs up Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hallo Indy,

Ik begin over een tijdje aan E-business. Heb jij wellicht wat meer info waar ik iets aan heb? Een voorbeeld van je opdracht?

Ben je nu helemaal klaar met je opleiding? Hoe ging de afstudeeropdracht je af?

Groetjes,

Michael

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indy Bekijk bericht
het openboek examen e-business heb ik inderdaad gedaan, een tijdje geleden alweer. ook de andere 2 casuistieken heb ik inmiddels uitgevoerd, hele kluif dat wel!! maar goed, het zit erop, duss.... hopelijk was dit het wel wat aanvullingen betreft, heb er schoon genoeg van.

blijf het gek vinden dat het zo kan, even een paar modules toevoegen. Maar het was duidelijk dat als je geen massa reactie hebt er gewoon niets aan doet, helaas.
Met citaat reageren
  #19  
Oud 14 november 2007, 13:25
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Ik doe geem HEAO maar HBO bij het LOI......maar daar veranderen ze tijdens de studie net zo makkelijk de zwaarte, ik ben ermee gestopt ook al moet ik nog maar twee vakken. De LOI is echt WAARDELOOS. Het NTI pakt het allemaal beter aan weet ik van anderen.
Met citaat reageren
  #20  
Oud 14 november 2007, 13:26
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Ik doe geen HEAO maar HBO bij het LOI......maar daar veranderen ze tijdens de studie net zo makkelijk de zwaarte, ik ben ermee gestopt ook al moet ik nog maar twee vakken. Het LOI is echt WAARDELOOS. Het NTI pakt het allemaal beter aan weet ik van anderen.(betere service, duidelijker, antwoorden je als je iets vraagt)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
hbo mer, loi

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Reis Siebrich Loopbaanvragen 20 19 oktober 2006 16:39
en nog een briefje, ik hou ook van jullie nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2006 16:53
Academie voor Kunst en Vormgeving, door de ogen van een oud-student forumbeheerder Opleiding kiezen en volgen 0 8 september 2005 15:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon