Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 november 2006, 16:19
Goudbrand Goudbrand is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 3
Goudbrand is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Secretaresse/Office Manager

Hoi allemaal,
Helaas kon ik niet blijven bij mijn vorige baas wegens bedrijfseconomische redenen - ruim 1 jaar heb ik hier gewerkt. Van beide kanten was dit spijtig maar wel de realiteit. Nu dus weer op zoek naar een nieuwe baan en ben ik weer gestart met sollicitatiebrieven te schrijven.
Alle voorgaande sollicitatiebrieven bekijkend ben ik veel gaan veranderen aan de inhoud van mijn brieven. Voor elke stijl is wel iets te zeggen.

Ik leg graag jullie brief aan mij voor en hoop op een reactie.
Alvast bedankt!

Plaats, 08 november 2006

Bedrijf
Ter attentie van de heer A.B. Jansen
Adres
Postcode Wonplaats
E-mail: adres

Betreft: Vacature Secretaresse/Office Manager

Geachte heer Jansen,

U zoekt een “Spin in het Web” en dat is exact de functie die ik ambieer. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die Secretaresse/Office Manager ben waarvoor u de advertentie geplaatst heeft.

Ik ben een secretaresse met oog voor grote lijnen en kleine details én voor de mensen met wie ik samenwerk. In mijn vorige banen heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van de mensen rondom mij heen staat in mijn visie voorop.

Wat me in de door u geboden baan aanspreekt is de diversiteit van de verschillende werkzaamheden. Hierbij denk ik voornamelijk aan de mogelijkheid om mee te groeien in de organisatie en ook het bijhouden van de website.
Ik ben leergierig, laat me niet snel uit het veld slaan en sta voor veel nieuwe dingen open.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie te weten komen en mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.


Met vriendelijke groet,

Mijn naam
Mijn adres
Mijn postcode en woonplaats


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 november 2006, 00:21
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Secretaresse/Office Manager

Wat vind jij nu van je brief?


Plaats, 08 november 2006

Bedrijf
Ter attentie van de heer A.B. Jansen
Adres
Postcode Wonplaats
E-mail: adres

Betreft: Vacature Secretaresse/Office Manager

Geachte heer Jansen,

Wat me in de door u geboden baan aanspreekt is de diversiteit van de verschillende werkzaamheden. Hierbij denk ik voornamelijk aan de mogelijkheid om mee te groeien in de organisatie en ook het bijhouden van de website. Wat spreekt je nog meer aan in deze baan? Dit toevoegen.
Ik ben leergierig, laat me niet snel uit het veld slaan en sta open voor nieuwe dingen. Bedoel je met dingen nieuwe werkzaamheden? Dan kan je dat beter schrijven.

Ik heb oog voor de grote lijnen, kleine details én voor de mensen met wie ik samenwerk. In mijn vorige banen heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van de mensen rondom mij heen staat in mijn visie voorop.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie te weten komen en de mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Mijn naam
Mijn adres
Mijn postcode en woonplaats


Bijlage: curriculum vitae[/QUOTE]
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 november 2006, 16:45
Goudbrand Goudbrand is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 3
Goudbrand is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Secretaresse/Office Manager

Hallo Hetty,
Bedankt voor je suggesties en aanvullingen. Ik zal het zeker meenemen.

Eigenlijk was ik best "trots" op mijn brief. Ik heb veel bekeken hier op de site en toen deze brief geschreven.
Wat vind je er minder aan?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
officemanager, secretaresse

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief junior account manager sparetime Sollicitatiebrief en cv 6 30 januari 2007 14:14
sollicitatie account manager Thomas Sollicitatiebrief en cv 0 23 oktober 2006 12:43
Sollicitatiebrief office manager Engelina Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2006 14:18
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon