Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 augustus 2012, 03:25
Eefje vh Eefje vh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2012
Berichten: 2
Eefje vh is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief secretaresse

Hallo allemaal,

Ik heb 2 sollicitatiebrieven gemaakt voor functies die mij interesseren. Kunnen jullie je mening even geven. Kan dat de er nog wat taalfouten in staan enz...

xxx
xxx
xxx


xxx
xxx
xxx
xxx

Betreft: Sollicitatie secretaresse

Geachte xxx

U zoekt een vlotte en verzorgde secretaresse, die administratief sterk is? Ik ben ervan overtuigd dat ik de kwaliteiten bezit waar u naar zoekt . Op de site van VDAB las ik de interessante vacature van secretaresse (vacature nr. 51760737) bij uw advocatenkantoor. Met veel plezier stel ik mij hiervoor kandidaat.

Enkele jaren geleden ben ik voor mijn man zijn werk meegegaan naar Amerika. Ik heb bewust gekozen de opvoeding van de kinderen op mij te nemen. Nu de kinderen groter zijn wil ik er weer volop tegenaan gaan. Om de job van secretaresse optimaal te kunnen uitvoeren, heb ik recentelijk een aantal cursussen gevolgd. Dankzij mijn verblijf in het buitenland heb ik het engels goed onder de knie.

In mijn laatste job als medisch secretaresse verwerkte ik patiëntengegevens en dossiers zorgvuldig en accuraat met oog voor detail, van groot belang om kwaliteitvol werk af te leveren. Door klantvriendelijk, respectvol en discreet te handelen, heb ik meegewerkt aan het succes van de praktijk. Ik zorgde ervoor dat het spreekuur vlot verliep door op een alerte, georganiseerde wijze de afspraken op te volgen en het juiste dossier tijdig aan de arts te bezorgen.
Mijn uitgebreide administratieve ervaring heeft mij veel competenties bijgebracht: communicatie, oplossingsgericht denken, flexibiliteit, reslutaatgerichtheid, leervermogen,...

Deze functie is net wat ik zoek: een administratieve job waar ik uitdagend en afwisselend werk verricht, mijn kwaliteiten volledig kan ontplooien, en contact met de klant. Voor een gerespecteerd en klantgericht advocatenkantoor, waar de client in vertrouwt, de beste service biedt en enkel de meest ervaren experts hun belangen behartigen, daar wil ik graag deel van uitmaken.

Ik kijk ernaar uit u in een persoonlijk gesprek van mijn kwaliteiten te overtuigen.

Met vriendelijke groet,


xxx
  #2  
Oud 1 augustus 2012, 08:55
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees de spelregels en dan met name punt 2 http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
  #3  
Oud 3 augustus 2012, 17:03
secretaresse-010 secretaresse-010 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2012
Berichten: 21
secretaresse-010 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eefje vh Bekijk bericht
Ik heb bewust gekozen de opvoeding van de kinderen op mij te nemen.
Ik persoonlijk zou dit niet in de brief zetten maar zou dit persoonlijk toelichten tijdens het gesprek.

En ik zou het woord job ook niet gebruiken. Op een of andere manier vind ik het niet mooi staan in een formele brief.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Labels
secretaresse

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medisch secretaresse in een ziekenhuis Lunaslagter Sollicitatiebrief en cv 3 24 mei 2011 13:42
Sollicitatiebrief secretaresse, graag feedback! danidenoord Sollicitatiebrief en cv 3 8 februari 2011 21:41
sollicitatiebrief secretaresse sevgi Sollicitatiebrief en cv 3 16 juni 2010 16:55
Sollicitatiebrief secretaresse / assistent-makelaar, ik mis wat Margriet28 Sollicitatiebrief en cv 6 13 mei 2007 16:50
sollicitatiebrief secretaresse ziekenhuis noekkie Sollicitatiebrief en cv 2 12 oktober 2006 20:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon