Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 augustus 2009, 00:38
Xaviour Xaviour is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2008
Berichten: 3
Xaviour is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoopmedewerker. Graag uw opmerkingen.

Hoi allemaal,

Ik wil graag solliciteren naar de volgende functie,

Voor de .... Winkel in ...... zijn we per direct op zoek naar ambitieuze, getalenteerde verkoopmedewerkers

Als verkoopmedewerker geef je je klanten vakkundig advies en informatie over de producten van ...... Daarnaast staat het halen van een goed verkoopresultaat centraal en werk je samen met je team aan het behalen van je targets. Dit bereik je door klanten op een pro-actieve manier te benaderen. Enthousiasme en overtuigingskracht zijn hierbij essentieel. Het spreekt voor zich dat je een belangrijke, positieve bijdrage levert aan het imago van......

Commerciële ervaring is een pré. Daarnaast ben je resultaatgericht, klantgericht en een echte teamplayer.



Geachte mevrouw ......,

Met veel belangstelling bezocht ik de vacatures op de website van ...... en las ik dat uw organisatie op zoek is naar een klantgericht en getalenteerde verkoopmedewerker. Aangezien klantvriendelijk en doorzettingsvermogen tot mijn kwaliteiten behoren, wil ik mij graag als kandidaat stellen.

De werkzaamheden die u omschrijft spreekt me heel erg aan, omdat die uitstekend aansluiten bij mijn werkervaring, vaardigheden en uiteraard mijn interesse. Met de werkervaring die ik jarenlang heb opgedaan in de commerciële dienstverlening, weet ik wat de wensen en de behoefte van de klanten zijn en hoe ik producten het best kan verkopen en vertegenwoordigen. Ik verdiep me graag in de producten die ik verkoop en met die opgedane kennis geef ik graag vakkundige advies en informatie aan klanten.

Als persoon bied ik uw bedrijf gedrevenheid, leergierigheid. Ik ben klantvriendelijk, flexibel en resultaatgericht. Tevens heb ik geen 9-5 mentaliteit en ben niet bang om handen uit de mouwen te steken. Daarom denk ik dat ik een geschikte kandidaat ben voor deze functie.

In het vertrouwen u met deze brief en mijn bijgesloten curriculum vitae voldoende te hebben geďnformeerd, zie ik graag een persoonlijke gesprek tegemoet om mijn CV mondeling toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

Anthony
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Graag tips en kritische opmerkingen op mijn sollicitatiebrief en cv Nance Sollicitatiebrief en cv 0 8 augustus 2009 11:51
Sollicitatiebrief Verkoopmedewerker Boeken/Schrijfwaren. Graag commentaar. shinysocks Sollicitatiebrief en cv 4 27 oktober 2008 22:37
Sollicitatiebrief Aankomende verkoopmedewerker. Graag commentaar" kuzzu Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2007 16:48
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker computerwinkel: graag feedback Sergio Sollicitatiebrief en cv 4 11 maart 2007 15:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon