Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 maart 2009, 15:08
iertje iertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2009
Berichten: 8
iertje is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie Gezondheidszorg. Graag feedback!

Hoi!
Ik ben hard op zoek naar een nieuwe baan. Helaas liggen deze in de gezondheidszorg niet voor het oprapen en de crisis werkt ook niet echt mee. Ik ben dus begonnen met het schrijven van open sollicitaties. Ik krijg helaas erg weinig respons, jammer is dat. Ik heb nu een nieuwe brief gemaakt, maar ik vraag me af of deze overtuigend genoeg is en hoor graag op- en aanmerkingen en suggesties voor verbetering.
Alvast Bedankt!

Iris


XXXX
XXXX



X, X maart 2009



Betreft: open sollicitatie


Geachte mevrouw X,

Bent u op zoek naar een enthousiaste medewerker? Een collega die gestructureerd en nauwkeurig werkt? Iemand die betrokken, maar ook nuchter is en houdt van aanpakken? Dan vindt u deze in mij.

De afgelopen jaren heb ik kennis gemaakt met de jeugd- en gehandicaptenzorg door werk bij verschillende instellingen. Vanuit mijn interesse voor het gezinssysteem heb ik tijdens mijn studie als praktisch ambulant begeleider gewerkt. Momenteel ben ik werkzaam als persoonlijk begeleider van jongeren met een lichamelijke beperking met daarnaast vaak ook psychische of psychiatrische problematiek. In dit werk heb ik ervaren dat ik adequaat met crisissituaties om weet te gaan. Moeilijke situaties ga ik niet uit de weg, ik pak ze het liefst direct aan. Verder heb ik ervaren dat mijn leeftijd in mijn voordeel werkt. Omdat ik me goed in kan leven in de struikelblokken die jongeren ervaren in hun ontwikkeling, ben ik in staat ze hierbij te ondersteunen.

Het werk als persoonlijk begeleider doe ik met plezier, maar ik mis de kans om optimaal van mijn kennis en vaardigheden gebruik te maken. Deze kans zie ik wel in een functie bij XXX. Uw organisatie verricht werkzaamheden die aansluiten bij mijn interesses, uw doelgroep is breed en u biedt een variëteit aan behandelingen. Bovendien wordt de sociale omgeving van een jeugdige actief betrokken bij het hulpverleningsproces. Dit mis ik in mijn huidige baan.

Zoals u in mijn cv kunt zien ben ik flexibel inzetbaar en sta ik open voor bij- en omscholing. Als u op zoek bent naar een gemotiveerde en leergierige collega met hart voor haar werk, dan hoor ik graag van u. Uiteraard ben ik bereid mijn curriculum vitae en motivatie toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

XXX

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 maart 2009, 00:02
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie Gezondheidszorg. Graag feedback!

Hoi Iertje,

Ik heb je brief doorgelezen en wil je volgende meegeven:

Geef in de brief aan welke functie je ambieert en eventueel hoeveel uren je wilt werken. Zet dit in de eerste alinea

Bel als het kan eerst naar de instelling of het zin heeft een open sollicitatie te sturen. Of kijk eventueel op hun website.

Refereer vervolgens in de brief aan je telefoontje of aan de website.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
Open sollicitatie vastgoedadviesbureau, graag feedback Blanchimont Sollicitatiebrief en cv 5 16 maart 2009 13:06
Open sollicitatie vastgoed en makelaardij (graag feedback) Nina13 Sollicitatiebrief en cv 3 17 april 2008 08:09
Open sollicitatie hulpverlener Graag check mootje Sollicitatiebrief en cv 1 30 oktober 2007 17:22
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon