Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 januari 2011, 14:59
docente
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Commercieel medewerker binnendienst

Geachte heer/mevrouw,

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging is mijn oog op uw bedrijf gevallen. De functie van commercieel medewerker binnendienst maakt op mij de meeste indruk. Graag stel ik mij kandidaat als commercieel medewerker binnendienst.

Na 17 jaar in Duitsland te hebben gewoond, zag ik een unieke kans om mijn taalkennis en werkervaring samen te brengen. In september 2007 ben ik begonnen met de opleiding docent Duits 2e graad. Tijdens deze studie heb ik parttime op twee scholen gewerkt als Docente Duits. Ik verzorgde Duitse lessen voor VMBO, HAVO en VWO klassen. Naast het lesgeven onderhield ik nauw contact met leerlingen, ouders en collega’s. Goede communicatie tussen leerlingen, ouders en collega’s zijn essentieel voor een goed verloop in het onderwijs. Ontwikkelen van eigen materiaal was ook een belangrijke taak om mijn vak zo aantrekkelijk mogelijk te maken en het zo goed mogelijk te kunnen verkopen!

Hiervoor was ik werkzaam bij de Koninklijke Luchtmacht. Ik was 4 jaar werkzaam op het NATO hoofdkwartier te Ramstein, Duitsland. Ik zorgde voor een vlekkeloos verloop van alle uitzendingen. Personeel aanwijzen, alle benodigde documenten verzorgen en het personeel inlichten over ontwikkelingen behoorden tot mijn voornaamste werkzaamheden. Engels was hierbij de voertaal, waardoor ik Engels in woord en geschift uitstekend beheers.

Tot op heden ben ik werkzaam bij Paul Rongen Elektro als commercieel medewerker binnendienst. Ik onderhoud nauw contact met groothandelaren over nieuwe producten op de markt en maak prijsafspraken. Als direct aanspreekpunt sta ik klanten te woord over offertes, gemaakte afspraken en houd ze op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Klantvriendelijkheid en accuraat werken zijn hier van groot belang. Daarnaast verzorg ik de gehele financiële administratie en houd ik mij bezig met offreren en factureren.. Omdat ik graag een fulltime functie in deze sector zou willen en weer in een internationale omgeving zou willen werken, ben ik op zoek naar andere baan.

Ik ben representatief, communicatief vaardig en gedreven. Gezien mijn werkervaring denk ik goed te passen in deze functie en word ik dan ook graag door u uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
  #2  
Oud 5 januari 2011, 15:48
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard

Beste 'docente',

Je gedrag op dit forum is onder de maat. Dit is de vierde keer op rij dat je feedback vraagt op een sollicitatiebrief, zonder zelf ooit feedback aan anderen te geven en zonder ook maar 'dankjewel' te zeggen tegen degenen die je helpen.

Vervolgens plaatste je een kopie van dit bericht, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een bericht één keer plaatsen is genoeg.

Lees dit nog eens:
http://www.carrieretijger.nl/forum/s...hread.php?t=23

Deze discussie gaat op slot.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MBO niveau 4 Commercieel Medewerker Marketing en Communicatie Erik Opleiding kiezen en volgen 13 30 maart 2012 15:58
Salaris commercieel medewerker Robbert24 Salaris 1 9 februari 2010 23:46
Sollicitatiebrief medewerker commerciële binnendienst bij een makelaar jolanda Sollicitatiebrief en cv 3 8 oktober 2008 21:28
sollicitatiebrief medewerker verkoper binnendienst marleen_ Sollicitatiebrief en cv 0 17 maart 2008 18:18
Sollicitatiebrief commercieel technisch medewerker markwolf Sollicitatiebrief en cv 1 10 december 2006 18:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon