Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 november 2013, 15:20
Esthelle Esthelle is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 november 2013
Berichten: 4
Esthelle is on a distinguished road
Red face Solliciteren binnen de school : Kritisch nakijken en graag spelfouten verbeteren

Hier is het gevraagde profiel :
Profiel afdelingsleider

De afdelingsleider
* is een bindend en enthousiast leider
* heeft een inspirerende visie op de onderwijskundige ontwikkelingen binnen het havo, gebaseerd op de specifieke leerlingkenmerken van de vwo leerling
* heeft affiniteit met kwaliteitsbeleid
* kan afdeling- en locatieoverstijgend denken en werken
* beschikt over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
* is bereid zich ook buiten de reguliere schooluren volop in te zetten voor de school


Mijn brief (geschreven met formaat Calibri 12 - is 1 A4)

(naam v.d. school)
T.a.v. ………
(adres)
(postcode en stad)

(stad), 15 november 2013

Betreft: Sollicitatie afdelingsleider

Beste (voornaam van leidinggevend),
De vacature "Afdelingsleider Havo" heeft mij zeer enthousiast gemaakt en met deze brief wil ik u dan ook mijn interesse tonen.
Het was voor mij duidelijk: ik wil graag solliciteren! Ik wil deze nieuwe kans grijpen om meer voor de school te gaan betekenen.
Een van de redenen dat ik solliciteer is dat ik aan toe was om iets nieuw, iets uitdagender te gaan doen. Met heel veel plezier heb ik elf jaar lang op het (naam v.d. school) les kunnen geven op verschillende niveaus. Mentrix van een havo klas was echter mijn specialiteit.
Mijn visie op het onderwijs kan een bijdrage brengen op een vernieuwend onderwijs. Kritisch blijven en kwaliteitsgericht op het onderwijs is iets die ik elke dag op mijn werk probeer toe te passen.
De functie als afdelingsleider Havo spreekt me dus aan. Mijn contacten met collega’s, ouders en leerling zijn dusdanig goed dat ik verlang om meer voor ze te gaan betekenen. Daarnaast wil ik graag onderdeel uitmaken van een betrokken team.
De verantwoordelijkheid voor deze functie is groot, daar ben ik bewust van. Ik ben loyaal, serieus, geďnteresseerd in wat ik doe en kwaliteit gaat voor.
Bij het solliciteren voor deze functie wil ik mijn diensten beschikbaar stellen om u team te kunnen versterken.
Graag zou ik deze brief willen toelichten in een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groet,

Voor en achternaam
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 november 2013, 15:40
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Paar kleine dingen:


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esthelle Bekijk bericht
Hier is het gevraagde profiel :
Profiel afdelingsleider

De afdelingsleider
* is een bindend en enthousiast leider
* heeft een inspirerende visie op de onderwijskundige ontwikkelingen binnen het havo, gebaseerd op de specifieke leerlingkenmerken van de vwo leerling
* heeft affiniteit met kwaliteitsbeleid
* kan afdeling- en locatieoverstijgend denken en werken
* beschikt over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
* is bereid zich ook buiten de reguliere schooluren volop in te zetten voor de school


Mijn brief (geschreven met formaat Calibri 12 - is 1 A4)

(naam v.d. school)
T.a.v. ………
(adres)
(postcode en stad)

(stad), 15 november 2013

Betreft: Sollicitatie afdelingsleider

Beste heer/mevrouw jansen, Beste [COLOR="rgb(255, 140, 0)"]Pietje [/COLOR](voornaam van leidinggevend),
De vacature "Afdelingsleider Havo" heeft mij zeer enthousiast gemaakt en met deze brief wil ik u dan ook mijn interesse tonen.
Het was voor mij duidelijk: ik wil graag solliciteren! Ik wil deze nieuwe kans grijpen om meer voor de school te gaan betekenen.
Een van de redenen dat ik solliciteer is dat ik aan toe was [COLOR="rgb(255, 140, 0)"]ben [/COLOR](was is verleden tijd)om iets nieuw, iets uitdagender te gaan doen. Met heel veel plezier heb ik elf jaar lang op het (naam v.d. school) les kunnen geven op verschillende niveaus. Mentrix van een havo klas was echter mijn specialiteit.
Mijn visie op het onderwijs kan een bijdrage brengen op een vernieuwend onderwijs. Kritisch blijven en kwaliteitsgericht op het onderwijs is iets die [COLOR="rgb(255, 140, 0)"]dat [/COLOR]ik elke dag op mijn werk [COLOR="rgb(255, 140, 0)"]toe pas[/COLOR] probeer toe te passen. (het woord proberen ontkracht de hele zin)
De functie als afdelingsleider Havo spreekt me dus aan. Mijn contacten met collega’s, ouders en leerling zijn dusdanig goed dat ik [COLOR="rgb(255, 140, 0)"]ervan overtuigd ben meer voor hen te kunnen betekenen[/COLOR]verlang om meer voor ze te gaan betekenen. Daarnaast wil ik graag onderdeel uitmaken van een betrokken team.
De verantwoordelijkheid voor deze functie is groot, daar ben ik bewust van. Ik ben loyaal, serieus, geďnteresseerd in wat ik doe en kwaliteit gaat voor.
[COLOR="rgb(255, 140, 0)"]Door te solliciteren naar deze functie wie ik veel overeenstemming in de de gevraagde competenties en mezelf. Hierdoor ben ik ervan overtuigd dat ik in deze functie van toegevoegde waarde ben voor de gehele Havo-organisatie. [/COLOR]Bij het solliciteren voor deze functie wil ik mijn diensten beschikbaar stellen om u team te kunnen versterken.
[COLOR="rgb(255, 140, 0)"]Ik kijk belangstellend uit naar de uitnodiging om mijn sollicitatie nader met u/je te mogen bespreken. [/COLOR]Graag zou ik deze brief willen toelichten in een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groet,

Voor en achternaam

Kortom, zorg dat je pakkend schrijft en weinig ruimte laat voor twijfel. Ik weet, het is moeilijk, maar je laat zo wel zien dat je echt wil zonder overdreven en/of arrogant te zijn.

Nogmaals succes!!
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 november 2013, 15:58
Esthelle Esthelle is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 november 2013
Berichten: 4
Esthelle is on a distinguished road
Standaard

Dank u wel voor u reactie,

Een zin begrijp ik niet goed... :
"Door te solliciteren naar deze functie wie ik veel overeenstemming in de de gevraagde competenties en mezelf" .... mis ik iets ??
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 november 2013, 23:01
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

wie is zie
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief binnen de school graag correctie/opmerkingen Esthelle Sollicitatiebrief en cv 6 29 november 2013 01:20
Weer opnieuw aan het solliciteren - graag jullie feedback Sproetje Sollicitatiebrief en cv 0 2 augustus 2012 18:26
Graag mijn sollicitatiebrief nakijken Romenia79 Sollicitatiebrief en cv 0 5 november 2010 17:39
medewerker bestuurssecretariaat graag brief kritisch bekijken LIKI Sollicitatiebrief en cv 0 17 november 2009 08:12
Sollicitatie brief Administrateur.(stage op een school) graag commentaar sweety Sollicitatiebrief en cv 2 14 juni 2007 13:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon