Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juni 2014, 11:13
Noukkii93!! Noukkii93!! is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 juni 2014
Berichten: 1
Noukkii93!! is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Financieel administratief medewerker, graag feedback

NAW

xxx, 19 juni 2014

Betreft: vacature financieel administratief medewerker

Geachte heer/mevrouw,
U zoekt een enthousiaste financieel administratief medewerker en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame allround financieel administratief medewerker ben waarnaar u zoekt.
Ik ben een financieel administratief medewerker met oog voor cijfers en voor de mensen met wie ik samenwerk. Graag zou ik mijn talenten in een maatschappelijk relevante organisatie inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.
Na het afronden van mijn mbo-opleiding administratief werk ik nu bijna een half jaar als assistant accountant bij Vroon B.V. Naast mijn werk volg ik momenteel nog een thuisstudie van Laudius voor Financieel assistent (niveau 3). Ik ben verantwoordelijk voor registreren van facturen, de post te verdelen over de juiste personen, betalingen klaar zetten en alle betaalde facturen netjes te filen. Ook heb ik de banken geboekt. Naast deze werkzaamheden ben ik bereid om nog meer werkzaamheden tot me te nemen en mijn werkervaring te verbreden.
In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Ik heb gemerkt dat een prettige werksfeer kan leiden tot werklust en meer plezier in je werk. Regels zijn natuurlijk belangrijk, maar het belang van de mensen voor wie je ze maakt, is ook belangrijk.
Op mijn huidige werklocatie doen ze er alles aan om goed en nauw samen te werken. Dat vind ik een heel belangrijk punt om effectief en goed je werk te kunnen doen. Ook werkoverleggen samen te bespreken is belangrijk zodat je altijd op de hoogte blijft van wat er in de wereld aan moderne technieken is veranderd. En natuurlijk ook om te kijken of er nog belangrijke dingen zijn gebeurd en hoe ieder er over denkt hoe het met het bedrijf en de afdeling ervoor staat.
Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn administratievaardigheden verder te ontwikkelen.
Naast dit is mijn bureau altijd netjes geordend aan het eind van de werkdag, zodat ik altijd netjes en geordend de volgende werkdag kan beginnen.
Hoewel ik een echte Vlissinger ben, kom ik toch graag naar Goes voor een gesprek waarin ik mijn enthousiasme over deze baan verder toe kan lichten.
Met vriendelijke groeten,

xxx

Bijlage: Curriculum Vitae
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Sollicitatiebrief pdf.pdf‎ (303,7 KB, 260x gelezen)

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 20 juni 2014 om 10:43 Reden: Persoonlijke informatie verwijderd
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 juni 2014, 08:30
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees eens rond op de site voor tips & tricks aangaande je brief.
Als je de brief nog kunt aanpassen zou ik het doen, want je hebt je NAW gegevens + die van het bedrijf in je brief vermeld en hier geplaatst.

Wat is de reden dat je op je cv de reden van ontslag vermeld? Dit leest erg negatief en zou ik zeker niet vermelden op je cv.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juli 2014, 00:37
Helder Helder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 20
Helder is on a distinguished road
Standaard

Je CV is nog veel te chaotisch, ik zou ook zeker naar de indeling kijken. Wat je hebt opgenomen is echter wel goed: werkzaamheden keurig uitgelegd. Maar ik zou reden ontslag echt weglaten, dat is niet alleen ongebruikelijk maar staat ook negatief.

Je brief was grappig aan het eind: als geboren vlissinger een uitzondering maken om naar goes te gaan voor het gesprek. Deze opmerking kan echter ook anders worden opgevat/gelezen waardoor het in je nadeel zou kunnen uitvallen. Bovendien ga je immers niet alleen voor het gesprek naar goes, als je wordt aangenomen zal je toch dagelijks naar goes moeten reizen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Graag feedback; sollicitatiebrief administratief medewerker in het onderwijs Dorienn Sollicitatiebrief en cv 3 31 mei 2010 14:45
Sollicitatiebrief Financieel Medewerker. Graag commentaar tutor1977 Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 15:11
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon