Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 4 mei 2006, 22:13
ssb-spotting
Gast
 
Berichten: n/a
Exclamation beroepen in de luchtvaart

Beste mensen,

Ik heb over een aantal weken examen en daarna wil ik graag een opleiding gaan volgen in de luchtvaartsector. Natuurlijk...piloot is het eerste wat bij je opkomt...maar helaas dat is te hoog gegrepen voor mij, aangezien ik VMBO-t als vooropleiding heb, en voor piloot HAVO vereist is.

Ik heb ook al gekeken naar vliegtuigonderhoudsmonteur, maar dit is een erg zware opleiding en mij is geadviseerd dit niet te doen. Ik luister hier maar naar, ik denk namelijk dat het ook erg zwaar zal worden.

Maar aangezien ik al sinds ik erg klein was tussen de vliegtuigen loop, wordt mij wel aangeraden toch iets in de luchtvaart te zoeken - het is tenslotte wel mijn passie!

Heeft iemand ideeën welke opleiding ik kan gaan volgen. Verkeersleider lijkt mij best wel interessant, ik weet alleen niet of mijn engels goed genoeg is, dat ga ik dus nog even uithoren. Als iemand de opleiding tot verkeersleider kent, zou ik hier graag meer informatie over krijgen (een school geeft toch hele andere informatie dan een persoon die de opleiding kent)

Ik zoek dus eigenlijk opleidingen & banen in de luchtvaart, ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Met vriendelijke groeten,

Danny Buitendijk
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon