Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 september 2009, 14:25
Daan1 Daan1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 september 2009
Berichten: 1
Daan1 is on a distinguished road
Smile Sollicitatiebrief receptioniste hotel checken

haii, zou iemand zo lief willen zijn om mijn brief na te lopen? Ik heb 'm denk ik al 30x veranderd en kom er niet meer uit..

Alvast bedankt!



Den Haag, 15 september 2009
Betreft: sollicitatie naar de functie als receptioniste


Geachte heer/mevrouw ........

U bent op zoek naar een representatieve en flexibele receptioniste. In deze functieomschrijving kan ik me goed vinden. Graag wil ik daarom reageren op de vacature op www....nl ref. nmr. xxx. Ik zou graag voor deze functie in aanmerking willen komen omdat ik na een aantal jaren studeren en werkervaring klaar ben voor een nieuwe uitdaging!.
De functie- en bedrijfsomschrijving hebben mij erg enthousiast gemaakt en door mijn studie ervaring lijkt dit bedrijf voor mij een geschikte werkomgeving.

Op het moment ben ik werkzaam bij eetcafé xxx, waar ik verschillende taken heb. Deze taken zijn o.a.: werken in de bediening, bestellen van de voorraden, maken van de roosters en werken achter de bar.
Een aantal jaar werk ik nu in de horeca, wat naar mijns inziens aangeeft dat ik kan omgaan met drukte, stress en onvriendelijke gasten. Ook heb ik geleerd om sociaal, vriendelijk en spontaan tegen gasten te zijn. Daarnaast heb ik de opleiding Hoger Toeristisch & Recreatief Onderwijs afgerond.

U kunt van mij een spontane, toegewijde en stressbestendige college verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken.
Overigens wil ik u er op wijzen dat ik flexibel ben ingesteld als het gaat om werktijden.

Mijn motivatie is groot wat betreft het aangaan van meerdere verantwoordelijkheden en het uitbreiden van mijn kennis.
Ik hoop dat mijn enthousiasme voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

xxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief functie receptioniste, autoschadebedrijf Gabutje Sollicitatiebrief en cv 2 8 september 2009 14:11
Sollicitatiebrief receptioniste hotel denise Sollicitatiebrief en cv 2 27 april 2009 23:46
Sollicitatiebrief voor receptioniste, zeer graag een reactie merelflorence Sollicitatiebrief en cv 5 22 april 2007 15:14
Sollicitatiebrief telefoniste/ receptioniste Floor78 Sollicitatiebrief en cv 2 19 mei 2006 00:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon