Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 januari 2010, 12:05
M&M M&M is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 januari 2010
Berichten: 2
M&M is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief, aub advies

Hoi Hoi,
Graag zou ik advies willen hebben over mijn sollicitatiebrief.
Ik ben na 1 1/2 jaar ontslagen met de reden: TAALBARRIERE!!
Kan kloppen, ben niet nederlandse maar werk in nederland al 22 jaar.
Hierdoor ben ik erg onzeker geworden.
Graag jullie mening over mijn brief. Het is bedoeld voor mijn huisarts, zijn praktijk, hij gaat uitbreiden en heeft personeel nodig.
Groetjes
M&M

Almere, 15 januari 2010


Geachte heer ****,

Zoals afgesproken richt ik een open sollicitatiebrief tot uw bedrijf, in het vertrouwen dat u een passende administratieve functie voor mijn heeft.

Mijn interesse gaat uit naar een parttime functie als administratief medewerkster, daar mijn werkervaring hierbij aansluiten.

Ik ben M&M, 42 jaar en moeder van 3 kinderen. Ik ben geboren in **** en woon al ruim 20 jaar in Nederland. Door middel van cursussen en werkervaring heb ik
Nederlands geleerd. Verder spreek ik uiteraard perfect Spaans en tevens vloeiends Engels.

Met veel plezier en overtuiging, maar vooral klant gericht heb ik altijd in de reisbranche
gewerkt. Door persoonlijk omstandigheden moest ik in 2002 stoppen met werken.

Sinds Juli 2008 ben ik werkzaam bij een factureringsbedrijf voor Tandartsen, Fysiotherapeuten en Mondhygiënisten in Almere als medewerker patiëntenservices. Aangezien ik mijn blikveld wil verruimen, ben ik op zoek naar een andere werkkring.

Voor verdere informatie over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar mijnCurriculum Vitae.

Vertrouwende op een positieve reactie van uw zijde, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 januari 2010, 19:37
Marjo Marjo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 januari 2010
Berichten: 1
Marjo is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief, aub advies

Beste M,

er zitten echt nog wel wat taalfouten in. Hier alvast een begin voor wat verbeteringen:
Geachte heer ****,

Zoals afgesproken richt ik een open sollicitatiebrief tot uw bedrijf, in het vertrouwen dat u een passende administratieve functie voor mijn (mij) heeft.

Mijn interesse gaat uit naar een parttime functie als administratief medewerkster, daar mijn werkervaring hierbij aansluiten (aansluit).

Ik ben M&M, 42 jaar en moeder van 3 kinderen. Ik ben geboren in **** en woon al ruim 20 jaar in Nederland. Door middel van cursussen en werkervaring heb ik
Nederlands geleerd. Verder spreek ik uiteraard perfect Spaans en tevens vloeiends Engels.

Met veel plezier en overtuiging, maar vooral klant gericht (klantgericht) heb ik altijd in de reisbranche
gewerkt. Door persoonlijk (persoonlijke) omstandigheden moest ik in 2002 stoppen met werken.

Sinds Juli 2008 ben ik werkzaam bij een factureringsbedrijf voor Tandartsen, Fysiotherapeuten en Mondhygiënisten in Almere als medewerker patiëntenservices. Aangezien ik mijn blikveld wil verruimen, ben ik op zoek naar een andere werkkring.

Voor verdere informatie over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar mijn (spatie) Curriculum Vitae.

Vertrouwende op een positieve reactie van uw zijde, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 januari 2010, 14:04
M&M M&M is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 januari 2010
Berichten: 2
M&M is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief, aub advies

Dankje wel Marjo,

super, de kleine dingentjes zie ik juist niet. Heb jet netjes aangepast en vanmiddag breng ik hem langs ;-)

thanks
M&M
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief webredacteur/communicatiemedewerker, advies aub. Charlotte1986 Sollicitatiebrief en cv 3 10 september 2009 15:41
Sollicitatiebrief (leerling) sterilisatiemedewerker, kan iemand het controleren aub labear1386 Sollicitatiebrief en cv 0 6 juli 2009 20:34
Mijn 1e open sollicitatiebrief! Willen jullie hem aub even nakijken? Lieke78 Sollicitatiebrief en cv 6 9 april 2009 12:37
Sollicitatiebrief concurrentie onderzoek Webshop, Graag Feedback en advies Arrie65 Sollicitatiebrief en cv 1 8 december 2008 15:08
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon