Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 februari 2017, 16:28
Switchview Switchview is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2017
Berichten: 1
Switchview is on a distinguished road
Standaard Nieuwe baan

Goedemiddag allen,

Ik zit met een dilemma waar ik mijn hersenen op aan het kraken ben. Ik weet nog niet zo goed of ik een vraag heb of gewoon iemand nodig heb om mee te denken, of mijn hart te luchten.

Met veel plezier werk ik 12 jaar bij een bedrijf. Simpelweg bestaat mijn werk uit het oplossen van computerstoringen van medewerkers in het pand.

Het oplossen van problemen doe ik op de werkplek of ik loop even langs. So far so good.

Nu heb ik op een dinsdag een gesprek gehad met de leidinggevende van mijn afdeling. Een afdeling binnen het bedrijf ziet mij zitten voor een bepaalde functie. De volgende dag moest ik een antwoord geven. Vrij rap en heb geen tijd gehad om het tot denken te laten zetten. Ook niet goed van mij.

De volgende dag heb ik een gesprek gehad met de afdelingshoofd van de betreffende functie. Eigenlijk komt het erop neer dat ik ja heb gezegd zonder er goed over na te denken, wat dit bijvoorbeeld betekent voor mij, inhoud van het werk. Gesprek duurde ook iets van 10 minuten. Niet netjes allemaal.

Nu ik er een week zit, heb ik bij nader inzien momenteel geen behoefte aan een nieuwe baan. Ik heb het fantastisch op mijn oude werk, collega's zijn harstikke leuk, werk zelf is leuk ook al doe ik het al 12 jaar. Ik heb geen ambities, als ik maar lekker in mijn vel zit, naar mijn zin heb en mijn werk goed doe, dat is het belangrijkst.

En nog veel belangrijker, al 1,5 jaar rommel ik met mijn gezondheid, regelmatig naar ziekenhuis voor controles en onderzoeken. Dat zal dit jaar niet anders zijn.
Dit heeft ook een effect op mijn psyche. Merk dat ik erg onstabiel ben doordat ik regelmatig niet lekker voel, kan weinig hebben. Bij mijn oude werk heb ik 5 collega's en ik kreeg de ruimte om ziek naar huis te kunnen gaan. De nieuwe baan heb ik 1 collega, dus de ruimte is beperkt. Het enige wat ik wil is stabiliteit en dat vindt ik terug op mijn oude werk, het vertrouwde werk, omgeving en collega's. Ik kan mij nu niet de volle 100% geven op de nieuwe baan.

Binnenkort ga ik praten met beide leidinggevenden, hopelijk komen we eruit dat ik weer terug kan naar mijn oude baan....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe baan valt erg tegen, wat nu? Evi Loopbaanvragen 20 10 maart 2016 01:54
Nieuwe baan afblazen... EMG Je rechten en plichten als werknemer 4 6 januari 2016 22:03
Ervaringen gevraagd bij twijfel nieuwe baan annabeau Loopbaanvragen 1 26 januari 2015 11:58
Ongelukkig door nieuwe baan selena24 Loopbaanvragen 3 16 oktober 2010 02:13
Te oud voor een nieuwe baan? Nicole Sollicitatiebrief en cv 7 10 juli 2007 20:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon