Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 oktober 2010, 23:49
Karel Karel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Berichten: 2
Karel is on a distinguished road
Exclamation Zeer lastige situatie

Beste mensen, ik zit in een zeer lastige situatie. Laat ik beginnen met wat "geschiedenis" over mij. Ik heb aan het begin van de middelbare school een vwo (en daar bovenop een gymnasium) advies gekregen. Helaas kwam ik in de wereld van de game verslaving terecht, die tot het einde van mijn middelbare school heeft geduurd. Daardoor heb ik mij niet kunnen concentreren op school en dus gezakt naar havo(overigens niks mis mee). Maar ik volg nu rechten en ik ga met gigantische tegenzin naar school. Daarbij zijn mijn ouders geen " fan" van studie switchen. Maar wat ik eigenlijk altijd al heb gewild is een medische opleiding. Mijn vader, en zijn vader daarbij, zijn allebei arts van beroep en zelf heb ik ook aardig wat medische kennis dankzij hun vergaard. Nu zit ik helaas met een diploma dat niet voldoende is daarvoor.

weet iemand hoe ik me hieruit kan redden? Ik ben overigens geheel van mijn game verslaving af(het eindigde met het kapotslaan van de Cd's, een heerlijk en glorieus moment). Ik heb ook al 2 HBO's geprobeerd en heb nu de leeftijd van 19.

Veel dank aan diegene die ondersteunende posts geven
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 oktober 2010, 15:19
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard meschien bbl??

he karel lastig,

waarom solliciteer je niet bij organisatie's die werk/leer doen?
zijn er genoeg die springen om artsen. En dan is HBO niveau verreist staat niet bij welke, want je wordt toch opgeleid!!
wel weer school maar dan ook veel praktijk!
en gelijk een salaris en kijk op een baan!

zoek in je omgeving bij de organisaties onder werk&opleidingen

gr fleur
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 oktober 2010, 15:47
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Om te worden ingeloot voor WO Geneeskunde zul je het juiste VWO profiel met hoge cijfers moeten behalen.

Dus: ga via een particuliere VWO (bijvoorbeeld www.luzac.nl) kun je dat alsnog behalen.

Aangezien je vader/grootvader arts zijn neem ik aan dat de financiele middelen hiervoor ruim aanwezig zijn.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
'lastige' vragen bij sollicitatiegesprek hannah Loopbaanvragen 20 20 januari 2011 17:19
Lastige vraag: waarom wil je bij ons komen werken? Meertje Sollicitatiegesprek 6 9 januari 2010 12:58
Werkloos situatie verwerken in open sollicitatie ? SusieQ Sollicitatiebrief en cv 4 21 augustus 2007 19:00
Sollicitatiebrief voor receptioniste, zeer graag een reactie merelflorence Sollicitatiebrief en cv 5 22 april 2007 15:14
Feedback is zeer welkom Inbouw Sollicitatiebrief en cv 3 19 mei 2006 20:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon