Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 februari 2012, 22:47
Aeneas Aeneas is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juni 2011
Berichten: 2
Aeneas is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief Verkoopmedewerkster

Hallo,

Mijn vrouw heeft onderstaande brief klaarliggen en wil hem morgenavond graag verzenden.
Ze wil graag dat er nog eens naar gekeken wordt.
Taalkundig of misschien een andere tip.
Is de brief niet teveel ikke, ikke, ikke?
Als dit wel zo is, wat is dan een betere manier om het op papier te zetten?

Het hele verhaal moet uiteindelijk via een online sollicitatie formulier in een motivatieblok gezet worden.

Namens mijn vrouw alvast bedankt.



Betreft: Vacature Verkoopmedewerkster

Geachte mevrouw,

Op de website vond ik de vacature voor verkoopmedewerkster voor (Bedrijfsnaam) te (Plaatsnaam1).

Gezien mijn ervaring denk ik de geschikte kandidaat te zijn voor deze functie. Ik denk dat ik de shop een positieve en creatieve boost kan geven en klanten goed kan adviseren bij hun aankopen.
Momenteel ben ik werkzaam bij (Bedrijfsnaam) te (Plaatsnaam2) waar mijn contract vanwege de financiële situatie van de huidige franchiser helaas niet verlengd wordt. Dit lijkt me daarom een uitgelezen kans om bij (Bedrijfsnaam) te (Plaatsnaam1) aan het werk te kunnen.
Ik ken het concept, de winkel, en weet wat er van mij verwacht wordt. Tevens denk ik vrij snel een groot klantenbestand op te kunnen bouwen aangezien ik een bekend gezicht ben voor het winkelend publiek gezien mijn jarenlange werkervaring in (Plaatsnaam1).

Voordat ik deze sollicitatie geschreven heb ben ik eerst in gesprek geweest met de regio manager van (Plaatsnaam2); mevrouw X. Ook zij zei mij te reageren op deze vacature en zou u op mijn sollicitatie attenderen, zo heeft zij mij verzekerd.
Graag zou ik mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek met u willen toelichten.

Met vriendelijke groet,

XXX

Bijlage: Curriculum Vitea
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 februari 2012, 12:07
Danique Danique is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 10 november 2011
Berichten: 67
Danique is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Op zich niet eens zo'n verkeerde brief. Ik zou denk ik alleen proberen om een naam te krijgen aan wie je de brief persoonlijk kunt richten. Daarnaast zou ik het woordje shop niet gebruiken in de 2e alinea. Dat zou ik gewoon vervangen voor bijv. winkel.

Succes!

Groetjes Danique
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 februari 2012, 17:56
Aeneas Aeneas is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juni 2011
Berichten: 2
Aeneas is on a distinguished road
Standaard

Hallo Danique

Bedankt voor de reactie. Ik heb wel een naam aan wie het gericht moet zijn maar die wou ik natuurlijk niet vermelden. Ik realiseer me dat dit niet in bovenstaande brief terug te vinden is.
Het woordje shop gebruik omdat ik solliciteer naar een vacature bij een shop in shop winkel.

Groetjes Aeneas
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster. Graag commentaar! curlywurly Sollicitatiebrief en cv 3 9 mei 2011 23:21
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster schoenen/modebranche Mmy88 Sollicitatiebrief en cv 10 12 februari 2011 09:33
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster fransisca Sollicitatiebrief en cv 1 19 april 2010 12:05
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster kimberley054 Sollicitatiebrief en cv 2 21 februari 2010 18:23
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster Jorieke Sollicitatiebrief en cv 2 1 december 2006 18:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon