Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 mei 2007, 20:41
tine tine is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 1
tine is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief commercieel secretaresse, graag commentaar

Hallo,

zouden jullie naar onderstaande brief willen kijken? graag wil ik bij een makelaar werken, helaas zijn hier weinig vacatures in. Ik heb al een aantal keer gesolliciteerd maar doordat ik geen ervaring in de makelaardij heb, wordt het niets! Dit heb ik nagevraagd.

omdat ik heel creatief ben lijkt het me leuk om een opleiding voor "verkoopstyling" te doen (is het verkoopklaar maken van een woning). Is dit verstandig om te melden in mijn brief en of sollicitatiegesprek?
is dit een toegevoegde waarde of juist niet??

xxxx
xxx
xxxx

xxxx, 4 mei 2007


Geachte xxxxxx,

In het xxxx Weekblad las ik de personeelsadvertentie waarin u een commercieel secretaresse vraagt.
Deze vacature biedt een uitstekende gelegenheid om mij aan u voor te stellen.

Mijn naam is xxxxxx en ik ben 26 jaar.
Sinds 2000 ben ik werkzaam als secretaresse bij een accountantskantoorkantoor in xxxxxx.
In deze functie fungeer ik als een “spin in het web”.
Een werkdag kan bestaan uit het verzorgen van correspondentie, telefoonbehandeling, onderhouden van de website en tevens verricht ik diverse ondersteunende (adhoc) werkzaamheden voor de adviseurs.
Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de marketing en PR activiteiten.

In de afgelopen jaren is gebleken dat zelfstandigheid, creativiteit, oplossingsgericht en commercieel handelen kenmerken zijn van mijn persoonlijkheid.

Alhoewel ik mijn huidige werk met plezier doe, lijkt het mij een uitdaging om in een andere werkomgeving mezelf verder te ontplooien en mijn ervaringen tot uitvoering te brengen.

De reden dat ik graag in de makelaardij wil werken is dat ik de “huizenwereld” een dynamische branche vind waarin ik mij graag verder wil ontwikkelen.

Graag zou ik dit in een gesprek willen toelichten.

Met vriendelijke groet,

xxxxx xxxxx

Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 mei 2007, 16:54
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief commercieel secretaresse, graag commentaar

hallo,

Kijk eens bij sollicitatiebrief op deze site voor tips en zet hem daarna maar overnieuw erop.

Ik mis de star-methode en de reden waarom je graag bij dit bedrijf wilt werken. Het is nu nog te veel vanuit wat jij wil geschreven, maar je moet kijken wat je kunt betekeken voor een bedrijf.

een goede tip is in ieder geval al, dat je kunt navragen om te beginnen met een soort stage bij een bedrijf, zodat je weet wat je kunt en nog moet leren. Daarmee laat je ook zien dat je erg gemotiveerd bent.

groetjes nicole
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
secretaresse

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10
Sollicitatiebrief secretaresse. Graag commentaar Sanne123 Sollicitatiebrief en cv 2 11 oktober 2006 23:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon