Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juli 2013, 15:56
pas pas is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juli 2013
Berichten: 3
pas is on a distinguished road
Standaard wie wil mn brief nakijken? ben er zo slecht in namelijk...help!

Geachte heer / mevrouw,

Graag zou ik mij eerst willen voorstellen, mijn naam is<naam>, ik woon in <woonplaats> en wil graag solliciteren voor de functie van assistent begeleider. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke activiteiten met mijn gezin, fotograferen, schminken en lezen.

Naar aanleiding van uw advertentie op zorgpleinnoord.nl ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. Ik ben zeer geïnteresseerd in een parttime baan als assistent begeleider bij Stichting NOVO. Ik ben geïnteresseerd in werken met mensen en in het uitvoeren van activiteiten met mensen. U kunt mij omschrijven als zorgzaam, rustig en empatisch.
Mijn ambities en de wens om bij u te komen werken, vormen een goede start voor een functie binnen uw bedrijf.

Ik hoop dat ik u spoedig mag ontmoeten, zodat wij mijn sollicitatie kunnen bespreken.
U kunt mij telefonisch bereiken via<telefoonnummer>, of per mail via <emailadres>


Met vriendelijke groeten,

<naam>
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juli 2013, 17:31
De Advocatenwijzer De Advocatenwijzer is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2013
Berichten: 13
De Advocatenwijzer is on a distinguished road
Standaard Jouw brief

Je hebt een keurige brief geschreven. Mijn complimenten! Ik heb nog enkele kleine aanpassingen in de tekst gezet [tussen haakjes]. Ik hoop dat dit je verder helpt. Nog een tip: als je de naam weet van degene die jouw brief leest, staat dat natuurlijk altijd netter dan 'geachte heer/mevrouw'.

Veel succes met solliciteren!

groet,

Mechteld
De Advocatenwijzer

-------------------------------------

Geachte heer / mevrouw,

Graag zou ik mij aan u willen voorstellen, mijn naam is<naam>, ik woon in <woonplaats> en wil graag solliciteren voor de functie van assistent begeleider. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke activiteiten met mijn gezin, fotograferen, schminken en lezen. [vraag: Heb je eerder ervaring opgedaan als begeleider? kun je verwijzen naar je CV of opleiding? Dan zou ik dit erbij zetten.]

Naar aanleiding van uw advertentie op zorgpleinnoord.nl ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. Ik ben zeer geïnteresseerd in een parttime baan als assistent begeleider bij Stichting NOVO. Ik werk graag met mensen en begeleid graag activiteiten met mensen [of: ..en heb eerdere ervaring opgedaan met het begeleiden van mensen. Waren dit kinderen, oudere mensen, gehandicapte mensen? Dat kan allemaal belangrijk voor Stichting NOVO zijn.]. U kunt mij omschrijven als zorgzaam, rustig en empatisch. [wat staat er in de functieomschrijving? Sluit dat aan bij wat je nu opschrijft?]
Mijn ambities en de wens om bij u te komen werken, vormen een goede start voor een functie binnen uw bedrijf.

Ik hoop dat ik u spoedig mag ontmoeten, zodat wij mijn sollicitatie kunnen bespreken.
U kunt mij telefonisch bereiken via<telefoonnummer>, of per mail via <emailadres>


Met vriendelijke groeten,

<naam>
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juli 2013, 23:04
pas pas is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juli 2013
Berichten: 3
pas is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor uw reactie, blij dat de brief goed is en met uw aanwijzingen kom ik zeker een stuk verder!
Er staat niet duidelijk bij naar wie de brief gestuurd moet worden er worden alleen 2 namen genoemd waar je bij vragen naar toe kan bellen. Dus weet niet zo goed of ik hun namen erbij moet zetten, zijn toevallig een man en een vrouw vandaar dat ik begon met geachte heer, mevrouw.
Ben er al een poosje uit, dus moet even mijn draai weer vinden met schrijven en solliciteren.

mvrgr Pas
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 juli 2013, 23:34
pas pas is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juli 2013
Berichten: 3
pas is on a distinguished road
Standaard

Ik heb meteen de brief aangepast...

Geachte heer / mevrouw,

Graag zou ik mij eerst willen voorstellen, mijn naam is<naam>, ik woon in <woonplaats> en wil graag solliciteren voor de functie van assistent begeleider. Ik heb eerder gewerkt als begeleider, ik heb tijdens mijn opleiding, SPW-4, gewerkt bij van Boeijen, bij een dagactiviteitencentrum. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke activiteiten met mijn gezin, fotograferen, schminken en lezen.

Naar aanleiding van uw vacature op zorgpleinnoord.nl ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. Ik ben zeer geïnteresseerd in een parttime baan als assistent begeleider bij Stichting NOVO. Ik ben geïnteresseerd in werken met mensen en in het uitvoeren van activiteiten met mensen. Ik heb gewerkt met volwassenen en jongeren met een verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag. U kunt mij omschrijven als zorgzaam, rustig, stressbestendig en empatisch, ik kan goed omgaan met een computer.
Mijn ambities en de wens om bij u te komen werken, vormen een goede start voor een functie binnen uw bedrijf.

Ik hoop dat ik u spoedig mag ontmoeten, zodat wij mijn sollicitatie kunnen bespreken.
U kunt mij telefonisch bereiken via<telefoonnummer>, of per mail via <emailadres>


Met vriendelijke groeten,

<naam>
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 juli 2013, 17:38
B3N B3N is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Berichten: 5
B3N is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pas Bekijk bericht
Geachte heer / mevrouw,

Graag zou ik mij eerst willen voorstellen, [Graag wil ik mij eerst even voorstellen,] mijn naam is<naam>, ik woon in <woonplaats> [mijn naam is<naam> en ik woon in <woonplaats>.] en wil graag solliciteren voor [solliciteren naar] de functie van assistent begeleider. [Graag wil ik solliciteren naar de functie van assistent begeleider.]
Ik heb eerder gewerkt als begeleider, ik heb tijdens mijn opleiding, SPW-4, gewerkt bij van Boeijen, bij een dagactiviteitencentrum. [Tijdens mijn opleiding <tot> SPW-4 heb ik als begeleider bij dagactiviteitencentrum Van Boeijen gewerkt.] <is spw-4 een opleiding of een functie/beroep?> In mijn vrije tijd doe ik graag leuke activiteiten met mijn gezin, fotograferen, schminken en lezen.

Naar aanleiding van uw vacature op zorgpleinnoord.nl ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. Ik ben zeer geïnteresseerd in een parttime baan als assistent begeleider bij Stichting NOVO. Ik ben geïnteresseerd in werken met mensen en in het uitvoeren van activiteiten met mensen. Ik heb gewerkt met volwassenen en jongeren met een verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag. U kunt mij omschrijven als zorgzaam, rustig, stressbestendig en empatisch, ik kan goed omgaan met een computer.
Mijn ambities en de wens om bij u te komen werken, vormen een goede start voor een functie binnen uw bedrijf.

Ik hoop dat ik u spoedig mag ontmoeten, zodat wij mijn sollicitatie kunnen bespreken.
U kunt mij telefonisch bereiken via<telefoonnummer>, of per mail via <emailadres>
Alhoewel dit vaak niet zo eenvoudig is, is het goed advies om zo min mogelijk zinnen met het woordje "ik" te beginnen, door de zin anders te formuleren.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 29 november 2013, 03:05
riley riley is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 november 2013
Berichten: 7
riley is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pas Bekijk bericht
Ik heb meteen de brief aangepast...

Geachte heer / mevrouw,

Graag zou ik mij eerst willen voorstellen, mijn naam is<naam>, ik woon in <woonplaats> en wil graag solliciteren voor de functie van assistent begeleider. Ik heb eerder gewerkt als begeleider, ik heb tijdens mijn opleiding, SPW-4, gewerkt bij van Boeijen, bij een dagactiviteitencentrum. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke activiteiten met mijn gezin, fotograferen, schminken en lezen.

Naar aanleiding van uw vacature op zorgpleinnoord.nl ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. Ik ben zeer geïnteresseerd in een parttime baan als assistent begeleider bij Stichting NOVO. Ik ben geïnteresseerd in werken met mensen en in het uitvoeren van activiteiten met mensen. Ik heb gewerkt met volwassenen en jongeren met een verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag. U kunt mij omschrijven als zorgzaam, rustig, stressbestendig en empatisch, ik kan goed omgaan met een computer.
Mijn ambities en de wens om bij u te komen werken, vormen een goede start voor een functie binnen uw bedrijf.

Ik hoop dat ik u spoedig mag ontmoeten, zodat wij mijn sollicitatie kunnen bespreken.
U kunt mij telefonisch bereiken via<telefoonnummer>, of per mail via <emailadres>


Met vriendelijke groeten,

<naam>
Hoi,

Ik vind deze brief kort en krachtig.! de brief is duidelijk. je zeg wat je ambities zijn. je noem je vaardigheden en je motivatie zegt ook wat je bijdrage voor het bedrijf zal zijn.

Top brief.,
Brieven moeten niet langer zijn, want ze worden niet gelezen door de commissie. top echt waar..

Ik heb deze gekopieerd voor mij, zal t een op een gebruiken..

Top
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief. Op zoek naar ander leerplaats, wie wil hem nakijken Margha Sollicitatiebrief en cv 6 28 oktober 2010 17:25
Wie wil mijn sollicitatiebrief als assistent planner nakijken? bert1972 Sollicitatiebrief en cv 1 3 augustus 2010 14:31
groepsleider jeugdinrichting, wie wil mijn brief nakijken?? ikwilwerken Sollicitatiebrief en cv 1 19 januari 2009 21:35
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker, Wie wil hem nakijken? jolanda24 Sollicitatiebrief en cv 1 8 september 2006 15:22
wie wil mijn brief ff nakijken? anna Sollicitatiebrief en cv 3 15 maart 2006 17:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon