Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 6 november 2014, 14:31
Masoma Masoma is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2014
Berichten: 1
Masoma is on a distinguished road
Standaard Graag feedback op mijn sollicitatiebrief

Hallo allen,

Zouden jullie aub mij feedback willen geven op mijn sollicitatiebrief.

Alvast bedankt.

.................................................. .................................................. ......

Geachte heer/mevrouw,

Met veel belangstelling las ik uw vacature waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een teamleider voor afdeling chirurgie. Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om u te wijzen op de bijdrage die ik kan leveren binnen de organisatie.

Op dit moment heb ik mijn opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening aan de Hogeschool Utrecht afgerond en ik verwacht mijn diploma in december te ontvangen. Voorheen heb ik mijn MBO verpleegkundige opleiding met succes afgerond.

Ik kan me goed vinden in de missie van uw organisatie. Voor mij is het meewerken aan een goede gezondheidszorg zeker een reden geweest om de verpleging in te gaan. Teamleider bij Flevoziekenhuis spreekt me vooraal aan omdat het me een uitdaging lijkt om te zorgen voor een zowel kwalitatieve als kwantitatieve personeelbezetting. Ook het bijhouden van de ontwikkelingen in de zorg en zorgvraag en hier de zorg op aan te passen spreekt mij erg aan.

Graag zou ik mijzelf willen voorstellen als een zelfstandige en enthousiaste jonge vrouw die flexibel, zorgvuldig, creatief is en weet wat zij wilt. Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld, wat mij vele voordelen biedt in mijn studie en werk. Het geeft mij voldoening om mensen op weg te helpen en daar ga ik ook altijd voor. Tijdens mijn stages en werkzaamheden als begeleidster heb ik zowel zelfstandig als in teamverband gefunctioneerd. Daarnaast beschik ik over een goede schriftelijke en contactuele eigenschappen. Verder wil ik melden dat leergierigheid en flexibiliteit zeker de eigenschappen zijn die u bij mij terug kunt treffen.

Als verpleegkundige heb ik binnen de psychiatrie gewerkt, waar ik onder andere binnen de jeugdzorg diensten heb gedraaid. Ik ben daardoor erg getraind in het omgaan met complexe problematiek. Daarnaast heb ik regelmatig diensten gedraaid in de acute crisisopvang.

Een uitnodiging om voor een gesprek te komen waarin ik mijn brief nader kan uitleggen zie ik met veel belangstelling tegemoet. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn C.V.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heel graag feedback op mijn solicitatiebrief :) Kimbo Sollicitatiebrief en cv 1 24 juli 2014 11:33
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Sollicitatiebrief vakantiewerk zorgorganisatie, graag feedback karinnetje Sollicitatiebrief en cv 4 5 mei 2011 15:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon