Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juli 2007, 21:21
Nhaleen Nhaleen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2007
Berichten: 5
Nhaleen is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie administatief medew. Rechtbank, graag commentaar

Hallo allemaal,

Heb vandaag een brief opgesteld voor een vacature als admin. medew. bij een rechtbank. Zou graag willen weten wat jullie er van vinden, wat de fouten zijn, zitten er ook goede dingen in enz.

Hieronder een link naar de vacature:
http://www.werkenbijhetrijk.nl/vacat...&adm_pin=01700

Ik wacht trouwens nog op een reactie aan wie ik de brief kan richten. Heb ik namelijk over gemaild.

Ik vind het zelf altijd moeilijk om een goede brief te schrijven en op de goede manier uit te leggen, waarom ze juist mij zouden moeten kiezen uit die vele andere sollicitanten.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Admin med. Rechtbank Groningen.doc‎ (27,0 KB, 499x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 juli 2007, 09:31
chantal-1 chantal-1 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 21
chantal-1 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie administatief medew. Rechtbank, graag commentaar

Ik heb het idee dat je wel weet wat je wilt zeggen, maar het niet helemaal verwoord krijgt in een brief. Ik heb dat ook altijd. Onderstaand heb ik geprobeert om meer samenhang in je brief te creeren. Kijk maar of je er iets mee kunt. Succes!


Graag wil ik u helpen met het invullen van de vacature voor administratief medewerker die perfect aansluit op mijn profiel. Na drie jaar te hebben gewerkt als administratief medewerker heb ik ontdekt dat ik niets liever doe dan het vervolmaken, regelen en uitvoeren van administratieve opdrachten. In oktober start ik met een opleiding Secretraresse bij Scheidegger opleidingen om mijn theoretische kennis nog meer uit te breiden.

Wat mij aanspreekt in deze functie is de diversiteit van de administratieve werkzaamheden. In mijn laatste baan heb ik ervaring opgedaan met verschillende administratieve handelingen. Vele daarvan sluiten, denk ik, goed aan op de door u gevraagde functie-eisen. Mijn werkzaamheden hebben bestaan uit onder andere correspondentie, postbehandeling en archivering. Door mijn klantvriendelijke instelling werd ik regelmatig gevraagd de receptie te vervangen. Het directe contact met cliënten heb ik als erg prettig ervaren.

Ik ben zeer goed in staat zelfstandig te werken, maar maak hiernaast ook graag deel uit van een enthousiast team zodat we samen een meerwaarde kunnen betekenen voor het bedrijf. Ik wil graag mijn kwaliteiten, zoals mijn servicegerichtheid en accuratesse inzetten bij uw organisatie.

Hopelijk vindt u, net als ik, dat ik de functie met veel enthousiasme kan vervullen en nodigt u mij uit voor een gesprek waarin ik mijn brief persoonlijk kan toelichten. Ik zie uw reactie met veel belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 juli 2007, 16:12
Nhaleen Nhaleen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2007
Berichten: 5
Nhaleen is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie administatief medew. Rechtbank, graag commentaar

Dank je wel voor je reactie ik kan er zeker wat mee.

Ga de brief vandaag versturen, jammer dat ik geen reactie meer heb gekregen op de mail aan wie ik de brief kan richten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Klinisch Psycholoog. Graag Commentaar! Dayzi Sollicitatiebrief en cv 5 4 augustus 2010 17:46
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
Sollicitatie Assistent makelaar, graag commentaar sQz Sollicitatiebrief en cv 4 14 maart 2007 18:06
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon