Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 november 2008, 18:11
startertje startertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 21
startertje is on a distinguished road
Standaard hulp nodig bij sollicitatiebrief

Ik wil graag solliciteren voor een job als administratief medewerker. Ik vrees echter dat ze zullen struikelen over mijn opleiding, omdat ik een universitaire en dan nog sociale richting heb gedaan en dan verwacht men niet dat je voor zulke functies solliciteert. Ik vind het echter belangrijker om eerst een beetje werk- en levenservaring op te doen en zou het echt wel fijn vinden om eerst dit soort job te kunnen doen. Het is immers ook een tijdelijke job en binnen de CM kan ik daarna nog andere wegen uit die meer het sociale aspect op zich nemen. En aangezien ik na m'n afstuderen nog steeds op zoek ben naar werk ik elke job meer dan welkom...

Hopelijk hebben jullie enkele tips i.v.m. mijn brief! Hier komt hij:

Functie
Om haar diensten te kunnen verzekeren is zij op zoek naar administratief medewerkers (m/v):

Je werkt backoffice in één van onze plaatselijke kantoren of op het hoofdkantoor aan een correcte administratieve verwerking van formulieren en getuigschriften. Door snel en nauwkeurig te werken draag je bij tot de kwalitatieve dienstverlening van CM.

Profiel

Zonder een bachelorsdiploma kom je niet in aanmerking
Je bent zeer pc-vaardig en routinematig pc-werk schrikt jou niet af
Je werkt graag in team waarbinnen je geen kansen onbenut laat
Je denkt en handelt klantgericht
Je bent flexibel ingesteld, en leert graag en snel bij.

mijn brief:
Geachte heer, mevrouw,


Op de website van de CM las ik de vacature voor administratieve medewerkers. Het klantvriendelijke en sociale karakter van CM spreekt me erg aan. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

Vanuit mijn opleiding psychologie ben ik gewoon om cliëntgericht te denken en te werken. Ik vind het belangrijk om elke cliënt een zorgvuldige en individueel aangepaste dienstverlening te kunnen bieden.

Bij het schrijven van mijn eindverhandeling heb ik gemerkt dat ik graag taken uitvoer die een zekere vorm van structuur en nauwkeurigheid vereisen. Op die manier heb ik tevens mijn computervaardigheden verbeterd en heb ik ervaren dat ik kan omgaan met enige stress en het halen van deadlines.

Ook heb ik jarenlange ervaring in de jeugdbeweging. Als leidster heb ik leren samenwerken en organiseren, kwaliteiten die ook in het professionele leven van belang zijn. Ik heb er het belang van teamwerk erg leren waarderen. Verder kan u van mij een betrouwbare, verantwoordelijke en flexibele collega verwachten. Ik maak mij snel nieuwe taken eigen en kijk ernaar uit om nieuwe vaardigheden te leren die me zullen helpen bij een goede beroepsuitoefening.

Graag licht ik mijn kandidatuur toe in een persoonlijk gesprek. Ik kijk alvast uit naar een reactie.


Met vriendelijke groet,

Tine Van den Bosch


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 november 2008, 18:29
J.C J.C is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Berichten: 5
J.C is on a distinguished road
Standaard Re: hulp nodig bij sollicitatiebrief

Denk dat GEWOON, het woord GEWEND moet zijn.

Gr J.C
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp gevraagd bij sollicitatiebrief Teamleider ICT Helpesk Prutser Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 23:02
Hulp nodig bij een zin, moet vandaag de deur uit Tricia Sollicitatiebrief en cv 2 7 november 2008 12:20
Hulp nodig bij sollicitatiebrief dtb Sollicitatiebrief en cv 5 21 februari 2008 17:19
Graag hulp bij eerste sollicitatiebrief ErikGodijn Sollicitatiebrief en cv 3 31 mei 2006 20:10
Hulp gevraagd bij mijn 1e sollicitatiebrief Nathaley Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 16:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon